Youtuber διένυσε 2.400 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ -Ποιο αυτοκίνητο οδηγούσε
![passat-record-1](/sites/default/files/styles/horizontal_rectangle_small/public/2025-02/passat-record-1.jpg?itok=CbqNhFE3)
Ένας Youtuber κατόρθωσε να διανύσει 2.400 χιλιόμετρα γεμίζοντας μόλις μία φορά το ντεπόζιτο του αυτοκινήτου του, το οποίο ήταν ένα VW Passat με κινητήρα πετρελαίου.
Οι τιμές των καυσίμων έχουν σταθεροποιηθεί σε υψηλά επίπεδα το τελευταίο διάστημα, γεγονός που συνεπάγεται ότι όλοι οι οδηγοί ψάχνουν τρόπους να μειώσουν την κατανάλωση των οχημάτων τους, και ακολούθως τα χρήματα που δαπανούν σε καύσιμα.
Ως γνωστόν, τα αυτοκίνητα με τους diesel κινητήρες ενδείκνυνται για όσους ταξιδεύουν συχνά και «καταπίνουν» πολλά χιλιόμετρα ετησίως, ενώ ο συνδυασμός ενός «φειδωλού» μοτέρ και ενός μεγάλου ρεζερβουάρ εγγυάται μεγάλη αυτονομία καυσίμου.
BUY NOW
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το παγκόσμιο ρεκόρ για τη μεγαλύτερη απόσταση που διανύθηκε με ένα μόνο ρεζερβουάρ ντίζελ, το οποίο σημειώθηκε το 2011 από ένα Volkswagen Passat, εξοπλισμένο με έναν πετρελαιοκινητήρα TDI BlueMotion 1,6 λίτρων, που διένυσε πάνω από 2.500 χιλιόμετρα προτού ξεμείνει από καύσιμο.
![passat-record-2](/sites/default/files/styles/in_article_med/public/inline-images/Volkswagen-Passat%281%29_0.jpg?itok=-WGfFg67)
Το παραπάνω επίτευγμα ήθελε να επαναλάβει ο Joe Achilles, ένας γνωστός Βρετανός YouTuber, με το προσωπικό του αυτοκίνητο, ένα Volkswagen Passat του 2012 που φοράει τον ίδιο κινητήρα με τον κάτοχο του ρεκόρ. Μαζί με έναν συνάδελφό του, ξεκίνησαν την «περιπέτειά» τους από την Αφρική, και συγκεκριμένα από το Γιβραλτάρ, με τελικό προορισμό το Λονδίνο, καλύπτοντας συνολικά απόσταση 2.415 χιλιομέτρων.
Το αυτοκίνητο που είχε ο YouTuber ως συνοδοιπόρο ήταν εντελώς εργοστασιακό, και η μόνη αλλαγή που έγινε για το ταξίδι ήταν η τοποθέτηση ελαστικών Michelin e-Primacy, τα οποία, σύμφωνα με την εταιρεία, προσφέρουν οικονομία καυσίμου. Αφού γέμισαν το ρεζερβουάρ των 70 λίτρων με πετρέλαιο, ξεκίνησαν τη διαδρομή που θα διαρκούσε σχεδόν 3 ημέρες.
![passat-record-3](/sites/default/files/styles/in_article_med/public/inline-images/2400xlm%20ena%20rezervouar%20%281%29.jpg?itok=M7wLa8B1)
Φυσικά, οι οδηγοί ήταν αρκετά προσεκτικοί ως προς το γκάζι, αποφεύγοντας απότομες επιταχύνσεις ή πολύ υψηλές ταχύτητες, ώστε να μην έχουν την παραμικρή «απώλεια» καυσίμου. Κατάφεραν με σχετική ευκολία να διασχίσουν την Ισπανία και να μπουν στη Γαλλία, όπου ο μετρητής καυσίμου του αυτοκινήτου, λίγο πριν φτάσουν στο Eurotunnel, έδειξε μηδέν.
Παρόλα αυτά, ακόμα και έτσι, συνέχισαν τη διαδρομή γράφοντας ακόμα 100 χλμ. Μάλιστα, ήταν αρκετά ώστε να μπουν στο τρένο που τους πέρασε στην Αγγλία και μετά να φτάσουν μέχρι το Λονδίνο, όπου και έμειναν εντελώς από καύσιμο. Το τελικό νούμερο στον χιλιομετρητή έδειξε 1.484 μίλια, ή αλλιώς 2.388 χιλιόμετρα.
![passat-record-4](/sites/default/files/styles/in_article_med/public/inline-images/2400xlm%20ena%20rezervouar%20%282%29_0.jpg?itok=Ve2Z2AAN)
Παρόλο που δεν ξεπέρασε το ρεκόρ που σημειώθηκε το 2011, αποδείχτηκε για ακόμα μία φορά πόσο αποδοτικός μπορεί να είναι ένας κινητήρας πετρελαίου, έστω και κάτω από ακραίες συνθήκες, όπου οι ταχύτητες δεν ξεπέρασαν σχεδόν ποτέ τα 100 χλμ./ώρα και ο τρόπος οδήγησης ήταν αρκετά προσεκτικός.
Τέλος αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ο υπολογιστής ταξιδιού έδειξε μέση κατανάλωση καυσίμου 3 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα, όσο σχεδόν είχε κάψει και το Passat που κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ