Υπογειοποίηση Λεωφ. Ποσειδώνος: Προχωρά ο νέος δρόμος που θα αναβαθμίσει τα Νότια Προάστια
Με αμείωτη ένταση συνεχίζονται οι εργασίες για την υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος η οποία εντάσσεται στο έργο υποδομών του The Ellinikon.
Σημαντική ανάσα στην περιοχή των Νοτίων Προαστίων θα προσφέρει η υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος, ένα νευραλγικής σημασίας έργο υποδομής που εντάσσεται στην μεγαλύτερη επένδυση αστικής ανάπλασης στην Ευρώπη, το Ελληνικό.
Όπως έχει γίνει γνωστό, η ΑΒΑΞ έχει ξεκινήσει ήδη τις εκσκαφές στα πρώτα 200 μέτρα, ενώ το προσεχές διάστημα θα εκκινήσει η κατασκευαστική διαδικασία.
BUY NOW
Το έργο, με την ολοκλήρωσή του, θα σηματοδοτήσει την αντικατάσταση ενός υφιστάμενου τμήματος με υπόγεια διαδρομή μήκους 3 χλμ. που θα ξεκινά την παραλία του Αλίμου και θα τελειώνει στο ύψος της Μαρίνας του Ελληνικού.
Με αυτό τον τρόπο θα δημιουργηθεί ένας νέος ελεύθερος χώρος δραστηριοτήτων που θα συνδέει το νέο πάρκο με την παραλία και τις υποδομές που διαθέτει.
Σε επίπεδο κυκλοφορίας, τα αποτελέσματα θα είναι ιδιαίτερα ευεργετικά, καθώς οι οδηγοί θα δουν τους χρόνους μετακινήσεων τους μειώνονται σε σημαντικό βαθμό.
Ειδικότερα, βάσει των στοιχείων που είναι διαθέσιμα, με την υπογειοποίηση θα καταργηθούν τουλάχιστον 6 φωτεινοί σηματοδότες κατά μήκος της Λεωφόρου Ποσειδώνος, οι οποίοι, κατά τις ώρες αιχμής δημιουργούν κυκλοφοριακή ασφυξία.
Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι πέρα από την υπογειποίηση της Λεωφ. Ποσειδώνος, η ΑΒΑΞ, στο πλαίσιο των έργων υποδομής της Α’ Φάσης στο Ελληνικό θα κατασκευάσει -μεταξύ άλλων- πεζόδρομους, ποδηλατόδρομους και δικτύου κοινής ωφέλειας για την εξυπηρέτηση όλων των προγραμματιζόμενων κτιρίων.
Σε αυτά περιλαμβάνονται τα κτίρια των οικιστικών και εμπορικών αναπτύξεων, του αθλητικού συγκροτήματος, του Μητροπολιτικού Πάρκου, καθώς και των λοιπών αναπτύξεων της Α’ Φάσης του έργου. Για την εκτέλεση του Έργου, προβλέπεται η δημιουργία 700 θέσεων εργασίας.
Τέλος, σε συνάρτηση με το The Ellinikon βρίσκεται και η υπόγεια σήραγγα της Ηλιουπόλεως που θα ξεκινά από τα στρατόπεδα «Σακκέτα» και θα καταλήγει στη Λ. Βουλιαγμένης, επιτρέποντας στους οδηγούς να μεταβαίνουν από τη Λ. Κατεχάκη στη Λ. Βουλιαγμένης μέσα σε ελάχιστα λεπτά, όταν, σήμερα, ο μέσος χρόνος μπορεί να ξεπεράσει τη μισή ώρα.