Mercedes-Benz GLC: Η νέα γενιά του πολυτελούς SUV αλλάζει τα δεδομένα στην κατηγορία
Η Mercedes-Benz λάνσαρε στην ελληνική αγορά την δεύτερη γενιά της δημοφιλούς GLC, με πληθώρα νέων χαρακτηριστικών και τεχνολογιών.
Η γκάμα των SUV της Mercedes-Benz ανανεώνεται και εμπλουτίζεται διαρκώς, με τη νεότερη έλευση να αφορά την GLC. Το μεσαίο πολυτελές SUV βρίσκεται στην δεύτερη γενιά του και ήδη ξεκίνησε την πορεία του με τρεις εκδόσεις κινητήρα.
Η νέα Mercedes-Benz GLC συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το μοντέρνο με την πολυτέλεια, και τον σπορ χαρακτήρα με τις μεγάλες δυνατότητες, αναδεικνύοντας το πολυτάλαντο ποιόν της. Μάλιστα, από την πρώτη στιγμή που αντικρίζεις τη νέα γενιά του γερμανικού SUV, αμέσως αντιλαμβάνεσαι ότι πρόκειται για το πιο δυναμικό μοντέλο της πολυπληθούς γκάμας της Mercedes-Benz.
BUY NOW
Στον αισθητικό τομέα, το μεσαίο γερμανικό SUV, χωρίς να κάνει τεράστιο άλμα, υιοθετεί μια πιο δυναμική σχεδίαση η οποία πηγάζει από τη νέα μάσκα και τα φωτιστικά σώματα που παραπέμπει στην ηλεκτρική EQC. Παράλληλα, το πίσω μέρος παρουσιάζει περισσότερες καμπύλες με το συνολικό αποτέλεσμα να είναι αρκετά ελκυστικό και σύμφωνο με τις νόρμες που μας έχει συνηθίσει η φίρμα.
Όπως είναι φυσικό, το νέο γερμανικό μοντέλο έχει ανεβάσει κατακόρυφα τον πήχη σε επίπεδο τεχνολογικού υπόβαθρου και έτσι εξοπλίζεται με το νέο MBUX που περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη αφής -τύπου tablet – για το infotainment system με έγχρωμη οθόνη αφής 11,9 ιντσών. Η γερμανική εταιρεία δίνει μια αρκετά μεγάλη παλέτα επιλογών εξατομίκευσης με διάφορα στοιχεία εξοπλισμού που αναβαθμίζουν ακόμα πιο πολύ τη συνολική εικόνα, ενώ σε κάθε περίπτωση ο βασικός εξοπλισμός του γερμανικού μοντέλου περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα σε επίπεδο ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.
Στον τομέα της τεχνολογίας, όλες οι εκδόσεις κινητήρα της νέας Mercedes-Benz είναι 2λίτρες υβριδικές, συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και διαθέτουν σύστημα τετρακίνησης 4MATIC. Με αυτόν τρόπο, η νέα GLC νοιώθει σαν το σπίτι της σε όλα τα τερέν, εντυπωσιάζοντας με άνεση, την ευελιξία και τις δυνατότητές: είτε εντός είτε εκτός δρόμου, εντυπωσιάζει με την άνεση και τις ικανότητές του. Επιπλέον, το νέο σύστημα τετραδιεύθυνσης το καθιστά ακόμη πιο ευέλικτο και ασφαλές, ενώ η κάμερα που υπάρχει στο εμπρός μέρος και «αόρατο» το καπό βοηθά στις εκτός δρόμου περιηγήσεις.
Η γκάμα κινητήρων των εκδόσεων λανσαρίσματος απαρτίζεται από τρεις επιλογές, δύο βενζίνης και μία πετρελαίου, που υποβοηθούνται από ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης 48V. Πιο συγκεκριμένα, στην βάση της γκάμας βρίσκουμε την έκδοση 200 4Matic, με 2λιτρο μοτέρ βενζίνης 204 ίππων (+23 ίπποι από το 48V σύστημα) και 320 Nm ροπή. Η αμέσως ισχυρότερη βενζινοκίνητη έκδοση είναι η 300 4Matic που αποδίδει 258 άλογα (+23 άλογα από το ήπια υβριδικό σύστημα) και 400 Nm ροπής.
Στην πετρελαιοκίνητη γκάμα του γερμανικού SUV, συναντάμε την έκδοση 220d 4MATIC με ισχύ 197 ίππους και ροπή 440 Nm. Η συγκεκριμένη έκδοση προσφέρει υψηλές επιδόσεις σε όλους τους τομείς, με την μέση κατανάλωση να είναι μόλις 5,2 λτ/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 μόλις 136 γρ./χλμ.