Το MG3 Hybrid+ των 195 ίππων έφτασε στην Ελλάδα, ξεχωρίζοντας για τον πολύ καλό του εξοπλισμό, αλλά και τη χαμηλή τιμή του, η οποία το καθιστά την πιο προσιτή υβριδική επιλογή της αγοράς.
Μια πρόταση που ανακατεύει την τράπουλα στην κατηγορία των μικρών πεντάθυρων hatchback, έχοντας ως μοναδικό στόχο να αναδειχθεί σε έναν από τους ηγέτες του segment του, έφτασε προ ολίγων ημερών στην Ελλάδα.
Πρόκειται για το MG3 Hybrid+, ένα πλήρως υβριδικό όχημα μήκους 4,11 μ. που συνδυάζει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, με πολύ καλές επιδόσεις στον δρόμο και ιδιαίτερα χαμηλή τιμή.
BUY NOW
Αναλυτικότερα, για την κίνηση του νέου MG3 φροντίζει ένα πλήρως υβριδικό σύστημα (το πρώτο full hybrid μοντέλο της εταιρείας) που ονομάζεται “Hybrid+” και αποτελείται από έναν 1.500άρη βενζινοκινητήρα 102 ίππων που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, πλαισιωμένο από ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, ο οποίος συνοδεύεται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 1,83 kWh.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας του 1,5 λίτρου συνδέεται με με τους κινητήριους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 3 σχέσεων και σε συνδυασμό με το ηλεκτρομοτέρ εξασφαλίζει απόδοση 195 ίππων.
Σύμφωνα με την MG, για την επιτάχυνση του MG3 Hybrid+ στα πρώτα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται μόλις 8 δλ., την ίδια ώρα που η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται στα 4,4 λτ./100 χλμ., διασφαλίζοντας ότι ο οδηγός δεν θα έχει συχνές… επισκέψεις στα πρατήρια υγρών καυσίμων.
Ο οδηγός καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε 3 προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Sport), ενώ υπάρχουν και 5 βασικά σενάρια λειτουργίας του υβριδικού συστήματος που είναι τα εξής:
- EV: Κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για όσο διάστημα το επιτρέπει η μπαταρία
- Series: Ο βενζινοκινητήρας δίνει ενέργεια στη γεννήτρια, η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση
- Series and Charge: Ο βενζινοκινητήρας δίνει ενέργεια στη γεννήτρια, η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση του μοντέλου. Παράλληλα, σε χαμηλό φορτίο η μπαταρία φορτίζει
- Drive and Charge: Ο βενζινοκινητήρας κινεί τους τροχούς, ενώ φορτίζει επίσης την μπαταρία μέσω της γεννήτριας
- Parallel: Τόσο ο βενζινοκινητήρας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας κινούν τους τροχούς
Το MG3 Hybrid+ ξεχωρίζει και για την ποιότητα του εσωτερικού του -ειδικά για τα δεδομένα της κατηγορίας του – ενώ υπάρχουν και δύο ψηφιακές οθόνες: Μία οθόνη μπροστά από τον οδηγό (πίνακας οργάνων) με διαγώνιο 7,0” και μία ακόμη στο κέντρο του ταμπλό 10,25” για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
Το «παρών» δίνουν και κάποια φυσικά μπουτόν, τα οποία ενισχύουν την εργονομία, διασφαλίζοντας ότι ο οδηγός θα ενεργοποιήσει εύκολα τη λειτουργία που αναζητά, δίχως να χρειαστεί να τραβήξει το βλέμμα του από τον δρόμο.
Το μοντέλο δεν υστερεί ούτε σε επίπεδο εξοπλισμού, δεδομένου ότι η βασική έκδοση περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- αυτόματο κλιματισμό, σύστημα πλοήγησης, 3 θύρες USB και συνδεσιμότητα smartphone με Apple CarPlay/Android Auto.
Πλούσια, τέλος, είναι και η δέσμη συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης, με τεχνολογίες όπως οι Lane Keep Assist με Lane Departure Warning System, Adaptive Cruise Control, Forward Collision Warning, και Traffic Jam Assist.
Το MG3 Hybrid+ είναι διαθέσιμο στη χώρα μας ξεχωρίζοντας για τις καλές επιδόσεις που εξασφαλίζουν οι 195 ίπποι του υβριδικού συστήματος, και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, την ίδια ώρα που η τιμή της βασικής, αλλά πολύ καλής σε εξοπλιστικό επίπεδο, έκδοσης Excite περιορίζεται στα 19.950 ευρώ. Τέλος, να σημειώσουμε πως όλα τα μοντέλα της MG καλύπτονται από εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών.