Το ανανεωμένο Renault Clio εξακολουθεί να προσφέρεται σε εκδόσεις διπλού καυσίμου (LPG) και ντίζελ, χαρίζοντας προσεγμένο κόστος χρήσης και αυτονομία που ξεπερνά με ευκολία τα 1.200 χλμ.
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault ανακοίνωσε αυτές τις μέρες την έναρξη της διάθεσης του ανανεωμένου Clio, με γκάμα που και καλύπτει όλες τις ανάγκες και τα γούστα, και τιμολογιακή πολιτική που συμβαδίζει με την εποχή και δεν παρουσιάζει αισθητή διαφορά σε σχέση με το παρελθόν.
Όπως είναι ευκόλως κατανοητό, η ποικιλία εκδόσεων κινητήρα που προσφέρει η γαλλική εταιρεία για το ανανεωμένο Clio δεν υπάρχει στον ανταγωνισμό (βενζίνη, ντίζελ, διπλού καυσίμου και υβριδικό), με αυτές που καταναλώνουν υγραέριο και πετρέλαιο κίνησης να προσφέρουν ένα πολύ προσεγμένο και ανταγωνιστικό κόστος χρήσης. Το αποτέλεσμα είναι να χαρίζουν ιδιαίτερα οικονομικές μετακινήσεις, καταναλώνοντας τα πιο προσιτά καύσιμα της αγοράς.
BUY NOW
Η Renault έχει αναβαθμίσει την έκδοση διπλού καυσίμου του Clio με μικρές αλλαγές στο 1.000άρι TCe μοτέρ και στο χειροκίνητο κιβώτιο που έχει έξι σχέσεις. Ο συγκεκριμένος κινητήρας διπλού καυσίμου όταν καταναλώνει βενζίνη αποδίδει 91 ίππους και 160 Nm και όταν καίει υγραέριο η ισχύς φτάνει τους 100 ίππους και η ροπή τα 170 Nm.
Σύμφωνα με τη Renault, οι αλλαγές εξασφάλισαν καλύτερα χαρακτηριστικά απόδοσης για τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις, μιας και το εύρος απόδοσης έχει μεγαλώσει σε σχέση με το παρελθόν. Ακόμα, ο συγκεκριμένος 3κύλινδρος κινητήρας τούρμπο της Renault σχεδιάστηκε εξαρχής για να είναι συμβατός με το εργοστασιακό σύστημα υγραερίου, η λειτουργία του είναι αρκετά ραφιναρισμένη και δεν διαφοροποιεί την 5ετή εγγύηση των μηχανικών μερών ή την περιοδική συντήρηση του συνόλου, σε σχέση με τις εκδόσεις που καίνε απλώς βενζίνη.
Ο κυριότερος λόγος όμως για την αγορά του ανανεωμένου Clio LPG είναι το χαμηλό κόστος μετακίνησης όταν καταναλώνετε υγραέριο. Το αντίστοιχο ρεζερβουάρ βρίσκεται στη θέση της ρεζέρβας και χωράει 32 λτ., ενώ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι υψηλής αντοχής και διαθέτει πολλές δικλείδες ασφαλείας (ειδικές βαλβίδες, βαθμός πλήρωσης 80% κ.ά.). Το ρεζερβουάρ βενζίνης έχει χωρητικότητα 39 λτ. Η μέση κατανάλωση είναι 5,4 λτ. βενζίνης/100 χλμ. και 6,9 λτ. LPG/100 χλμ, με τα δύο ρεζερβουάρ να δίνουν αθροιστική αυτονομία πάνω από 1.200 χλμ.
Επιπλέον, το δίκτυο ανεφοδιασμού με LPG βρίσκεται σχεδόν παντού στην Ελλάδα, αναβαθμίζοντας το μοντέλο στα μάτια και την τσέπη αυτού που θέτει ως προτεραιότητα το χαμηλό κόστος καυσίμου όπου κι αν βρίσκεται.
Από την άλλη, η Renault εφοδιάζει το ανανεωμένο Clio και με πετρελαιοκινητήρα δικής της κατασκευής που διαθέτει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και έχει χωρητικότητα 1,5 λίτρων. Διαθέτει έναν ΕΕΚ και 8 βαλβίδες, αποδίδοντας 100 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 260 Nm στις 1.750 σ.α.λ.
Τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του 1.5 Blue dCi είναι αρκετά ποιοτικά, είναι ήσυχος σε όλο το φάσμα των στροφών και διαθέτει ένα εξαιρετικά “πολιτισμένο” σύστημα stop/start. Συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων με εύχρηστο επιλογέα και μικρές διαδρομές.
Η πετρελαιοκίνητη έκδοση του Clio δεν προσφέρει μόνο δυνατό τράβηγμα χάρη στην ροπή των 260 Nm, αλλά και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ντίζελ που δεν ξεπερνά τα 4,2 λτ./100 χλμ. Σε συνδυασμό μάλιστα με το μεγάλο ρεζερβουάρ που φτάνει σε χωρητικότητα τα 55 λτ., η αυτονομία της έκδοσης ξεπερνά τα 1.300 χλμ. (1.310 χλμ.).
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι εκδόσεις του νέου Renault Clio καλύπτονται με εγγύηση για πέντε χρόνια ή 100.000 χλμ. για τα μηχανικά τους, δεν επιβαρύνουν τον ιδιοκτήτη τους με ετήσια τέλη κυκλοφορίας και μπορούν να εισέρχονται καθημερινά στον Δακτύλιο.