SEAT Arona: SUV που «καίει» μόνο 4 ευρώ στα 100 χλμ.

SEAT Arona TGI 1

Το compact SUV της SEAT εκπληρώνει με ευκολία όλες τις ανάγκες μιας οικογένειας και προσφέρεται σε τέσσερις εκδόσεις κινητήρα.

Το ισπανικό compact SUV φρεσκαρίστηκε πρόσφατα, εμπλουτίζοντας την γκάμα της SEAT με ένα ανταγωνιστικό μοντέλο της δημοφιλούς κατηγορίας.

SEAT Arona 1.0 TGI 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ενισχυμένη παρουσία του SUV Arona φέρει ανανεωμένη εμφάνιση, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, αλλά και μία σειρά από άλλες «πτυχές» του. Η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά στο εσωτερικό με τη νέα αιωρούμενη και μεγαλύτερη (8,25 ή 9 ίντσες ανάλογα με την έκδοση) κεντρική έγχρωμη οθόνη αφής να ξεχωρίζει. Η οθόνη αυτή αλληλεπιδρά με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών.

Νέα είναι και η σχεδίαση του ταμπλό, με νέους αεραγωγούς, πιο ποιοτικά, μαλακά στην αφή υλικά, αλλά και ατμοσφαιρικό φωτισμό που χαρίζει μια πιο εκλεπτυσμένη αίσθηση. Περισσότερη από ποτέ είναι και η συνδεσιμότητα για ευκολότερη σύνδεση με Apple Car Play και Android Auto, με προσθήκες να έχουν γίνει και στα συστήματα ασφαλείας.

SEAT Arona 1.0 TGI 3

Στο αμάξωμα, το νέο παρουσιαστικό του Arona τονίζεται από τα φώτα τύπου LED,τη νέα μάσκα, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, την εντονότερη αεροτομή οροφής και τον νέο διαχύτη, ενώ διαφορετικής σχεδίασης είναι και οι ζάντες αλουμινίου. Επιπλέον, η παλέτα χρωμάτων έχει εμπλουτιστεί με νέες αποχρώσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το SEAT Arona διατίθεται σε τρεις εκδόσεις βενζίνης και μία φυσικού αερίου (CNG). Αναλυτικότερα, την βάση της βενζινοκίνητης γκάμα καταλαμβάνει ο 1.0 ECO TSI των 95 ίππων και ακολουθείται από τον ίδιο κινητήρα με απόδοση 110 ίππων. Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, με την ισχυρή όμως να μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

SEAT Arona 1.0 TGI 7

Στην κορυφή της γκάμας συναντάμε την έκδοση 1.5 TSI ACT EVO που διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης της καύσης δύο κυλίνδρων για οικονομία καυσίμου και αποδίδει 150 ίππους. Η συγκεκριμένη έκδοση, πέρα από δυνατές επιδόσεις προσφέρει και άνεση μιας και προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο DSG επτά σχέσεων.

Η έκδοση 1.0 TGI που καταναλώνει φυσικό αέριο αποδίδει 90 ίππους και το αποκλειστικά χειροκίνητο κιβώτιο έχει έξι σχέσεις. Αποδίδει 90 ίππους και σύμφωνα με τον κατασκευαστή η μέση εργοστασιακή κατανάλωση κυμαίνεται στα 3,4 κιλά CNG ανά 100 χλμ. Εξοπλίζεται με ντεπόζιτο βενζίνης 9 λίτρων και 13,8 κιλών φυσικού αερίου, με το κόστος κίνησης να μην ξεπερνά τα 4 ευρώ/100 χλμ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ