Τον αποκλεισμό των μονοθεσίων που θεωρούνται επικίνδυνα εξαιτίας του έντονου φαινομένου των αναπηδήσεων πρότεινε ο επικεφαλής της Red Bull Racing, C. Horner.
Με κάθε θεμιτό και αθέμιτο τρόπο επιχειρεί η Red Bull Racing να αποτρέψει το ενδεχόμενο λήψης μέτρα από τη FIA ώστε να λυθεί το πρόβλημα του porpoising ή αν προτιμάτε των αναπηδήσεων που ταλαιπωρεί τους περισσότερους οδηγούς του grid.
Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του C. Horner να επιδοθεί σε έναν πρωτοφανή στρουθοκαμηλισμό και να αγνοήσει την ύπαρξη ενός εξαιρετικά σοβαρού ζητήματος, δηλώνοντας ότι στην περίπτωση που υπάρχει θέμα ασφάλειας τότε αυτό πρέπει να λυθεί με τον αποκλεισμό εκείνων των μονοθεσίων που θεωρούνται επικίνδυνα.
BUY NOW
«Το αν ένα μονοθέσιο είναι επικίνδυνο, αυτό πρέπει να το αποφασίσει η FIA. Έχουν άλλωστε και μια μαύρη σημαία στο οπλοστάσιο τους. Αν κρίνουν ότι ένα μονοθέσιο είναι επικίνδυνο για την ασφάλεια του οδηγού τότε θα πρέπει να το αποκλείσουν», δήλωσε μεταξύ άλλων ο C. Horner επιχειρώντας με αυτόν τον τρόπο να προϊδεάσει για τη στάση που πρόκειται να ακολουθήσει η Red Bull Racing στη συζήτηση για το αν και με ποιον τρόπο θα πρέπει να παρέμβει η FIA ώστε να δώσει λύση στο φαινόμενο του porpoising
Άλλωστε δεν είναι μόνο ο C. Horner ο οποίος επιχειρεί με προειδοποιητικές βολές να φρενάρει τις προθέσεις της FIA. Και ο M. Verstappen δήλωσε ότι το φαινόμενο των αναπηδήσεων είναι πρόβλημα των ομάδων και όχι των κανονισμών, προτείνοντας την αύξηση της απόστασης που χωρίζει τα μονοθέσια από το οδόστρωμα ώστε να μειωθεί η ένταση του porpoising.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ