Lexus: Στην ελληνική αγορά το νέο και αποδοτικότερο UX 300h (τιμές)

Lexus UX 300h 1

Η Lexus αναβάθμισε πριν μερικούς μήνες το μικρομεσαίο υβριδικό SUV της και πλέον φέρει το πέμπτης γενιάς υβριδικό σύστημα κίνησης της εταιρείας.

Βελτιωμένες επιδόσεις και στον τομέα της οικονομίας καυσίμου υπόσχεται το πέμπτης γενιάς υβριδικό σύστημα που κινεί πλέον το Lexus UX, το οποίο αναβαθμίζεται στον συγκεκριμένο τομέα και ονομάζεται πλέον UX 300h.

Έναντι του υπάρχοντος UX 250h, το αναβαθμισμένο μοντέλο είναι το πρώτο της Lexus που ενσωματώνει το τελευταίας γενιάς υβριδικό σύστημα του Ομίλου της Toyota, το οποίο συνδυάζει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες (στην 4κίνητη έκδοση) και έναν δίλιτρο συμβατικό βενζίνης με τη συνδυαστική απόδοση να ανεβαίνει στους 199 ίππους από τους 184.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Lexus UX 300h 4

Και τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ, όπου υπάρχουν αξιοποιούνται για την ανάκτηση ενέργειας και την επαναφόρτιση της νέας μπαταρίας ιόντων λιθίου που αντικαθιστά την προηγούμενη νικελίου-υδριδίου. Η νέα μπαταρία των 60 κελιών είναι μικρότερη σε μέγεθος και ελαφρύτερη και έχει τοποθετηθεί κάτω από το πίσω κάθισμα.

Το UX 300h είναι διαθέσιμο σε προσθιοκίνητη και 4κίνητη έκδοση με τα 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνονται σε 8,1 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Παράλληλα η μέση κατανάλωση κατά το πρότυπο WLTP φτάνει τα 5 λτ./100 χλμ. στο προσθιοκίνητο και τα 5,6 λτ./100 χλμ. στο τετρακίνητο.

Lexus UX 300h 5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό οι αλλαγές στο αναβαθμισμένο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας περιορίζονται στη νέα οθόνη υψηλής ευκρίνειας για την πληροφόρηση του οδηγού, η οποία μεγάλωσε στις 12,3 ίντσες για τις πλουσιότερα εξοπλισμένες εκδόσεις, με το βασικό μοντέλο να φέρει οθόνη επτά ιντσών. Για το σύστημα πολυμέσων η βασική οθόνη έχει διαγώνιο στις οχτώ ίντσες και στις πλουσιότερες εκδόσεις φτάνει και αυτή της 12,3 ίντσες.

Παράλληλα, στον εξοπλισμό του μοντέλου (και στον προαιρετικό) περιλαμβάνονται όλα εκείνα τα στοιχεία που περιμένει κανείς από το μοντέλο των Ιαπώνων, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουν, οι διασυνδεδεμένες υπηρεσίες, το ψηφιακό κλειδί, η πλοήγηση που βασίζεται σε Cloud, το ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto και ο Έξυπνος Βοηθός, ο οποίος δέχεται φωνητικές εντολές.

Lexus UX 300h 7

Στάνταρ εξοπλισμός του UX 300h αποτελεί το πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης της Lexus Safety System+ 3.0, το οποίο ενσωματώνει συστήματα όπως είναι το Risk Avoidance Emergency Steer Assist, το οποίο επεμβαίνει ακόμη και στο τιμόνι για να αποσοβήσει μια επικείμενη σύγκρουση με άλλο όχημα που κινείται στην ίδια λωρίδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στάνταρ είναι και το ενεργό cruise control με ραντάρ (Risk Avoidance Emergency Steer Assist -DRCC), το οποίο εφόσον έχει ενεργοποιηθεί μπορεί ακόμη και να ακινητοποιήσει πλήρως το αυτοκίνητο -ιδιαίτερα χρήσιμο στο μποτιλιάρισμα.

Lexus UX 300h 3

Το νέο Lexus UX 300h διατίθεται στα επίπεδα εξοπλισμού Dynamic, F Design, Luxury, Rapture και F Sport, και η τιμή εκκίνησης έχει καθοριστεί στα 37.400 ευρώ για την προσθιοκίνητη έκδοση και στα 39.600 για την τετρακίνητη AWD.

UX 300h Dynamic FWD: 37.400 ευρώ
UX 300h F Design FWD: 44.800 ευρώ
UX 300h F Design Bitone FWD: 45.500 ευρώ
UX 300h F Design Full Bitone FWD: 45.800 ευρώ
UX 300h Luxury FWD: 47.100 ευρώ
UX 300h Rapture FWD: 55.900 ευρώ
UX 300h F Sport FWD: 58.100 ευρώ
UX 300h F Sport Bitone FWD: 58.800 ευρώ
UX 300h F Sport Full Bitone FWD: 59.100 ευρώ
UX 300h Dynamic AWD: 39.600 ευρώ
UX 300h F Design AWD: 47.000 ευρώ
UX 300h F Design Bitone AWD: 47.700 ευρώ
UX 300h F Design Full Bitone AWD: 48.000 ευρώ
UX 300h Luxury AWD: 49.300 ευρώ
UX 300h Rapture AWD: 58.100 ευρώ
UX 300h F Sport AWD: 60.300 ευρώ
UX 300h F Sport Bitone AWD: 61.000 ευρώ
UX 300h F Sport Full Bitone AWD: 61.300 ευρώ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ