Το νέο 7θέσιο premium SUV της γαλλικής εταιρείας εφοδιάζεται με υβριδικά, plug-in hybrid και αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, και συνδυάζεται με δύο επίπεδα εξοπλισμού.
Η τρίτη γενιά του Peugeot 5008 λανσάρεται αυτές τις ημέρες στη χώρα μας και η ελληνική αντιπροσωπεία προχώρησε σε ανακοίνωση των εκδόσεων και των τιμών τους.
Η Peugeot, ακολουθώντας τις επιταγές της εποχής, έχει επενδύσει σημαντικά στην ηλεκτροκίνηση και το νέο 5008 αποτελεί έναν από τους μπροστάρηδες αυτής της προσπάθειας. Βασισμένο στην πλατφόρμα STLA Medium, το μοντέλο είναι σχεδιασμένο για να φιλοξενεί μια ευρεία γκάμα ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων συστημάτων κίνησης.
BUY NOW
Το νέο 5008 δεν εντυπωσιάζει μόνο εξωτερικά, αλλά και εσωτερικά με τις τεχνολογικές του καινοτομίες και την premium προσέγγιση. Ο κεντρικός πρωταγωνιστής είναι το Panoramic i-Cockpit, με την εντυπωσιακή οθόνη 21 ιντσών, το οποίο αποτελεί το επίκεντρο του εσωτερικού, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στον οδηγό, με τη συνολική αίσθηση να αναβαθμίζεται από τα ποιοτικά υλικά και την νέα σχεδίαση του ταμπλό.
Το νέο Peugeot 5008 ξεχωρίζει και για τις επιλογές του στο κομμάτι των κινητήριων συνόλων, ικανές να καλύψουν κάθε ανάγκη του οδηγού, προσφέροντας από ήπιες υβριδικές εκδόσεις έως αμιγώς ηλεκτρικές.
Η ήπια υβριδική έκδοση του μοντέλου εξοπλίζεται με τον 1.2 PureTech κινητήρα βενζίνης 136 ίππων, συνδυάζοντας την απόδοση ενός μοτέρ εσωτερικής καύσης με έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και 55 Nm ροπής. Η ενσωματωμένη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 0,9kWh, που φορτίζει κατά την οδήγηση, προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, ενώ σε αστικές συνθήκες, επιτρέπει στο νέο 5008 Hybrid να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των διαδρομών, μειώνοντας ακόμα περισσότερο τις εκπομπές ρύπων και αραιώνοντας τις επισκέψεις στο πρατήριο βενζίνης.
Για όσους αναζητούν ακόμα μεγαλύτερη οικονομία, η Plug-in Hybrid έκδοση (PHEV) αποτελεί την ιδανική επιλογή, όχι μόνο για εταιρικούς χρήστες, αφού χρειάζεται μόλις 1,0 λτ. ανά 100 χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων παραμένουν κάτω από 23 γρ./χλμ. Εφοδιασμένη με υβριδικό σύστημα 2ης γενιάς, προσφέρει στον οδηγό εξαιρετική ηλεκτρική αυτονομία, αλλά και επιδόσεις χάρη στην άμεση εκτόνωση του ρεύματος. Το σύνολο αποτελείται από έναν 1.600άρη τούρμπο κινητήρα βενζίνης 150 ίππων, ένα ηλεκτρομοτέρ 125 ίππων και μια μπαταρία χωρητικότητας 21 kWh, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 195 ίππους.
Την ίδια στιγμή η καλύτερη διαχείριση της ενέργειας αυξάνει την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 82 χλμ., καθιστώντας το ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη, με τη φόρτισή του να διαρκεί λιγότερο από 3 ώρες χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή των 7,4 Kw.
Μάλιστα χάρη στη προηγμένη μπαταρία, δεν επηρεάζεται ο χώρος των επιβατών και των αποσκευών, με τον τελευταίο να συνεχίζει να έχει χωρητικότητα 748 λίτρων στην 5θέσια διάταξη και 259 λτ. στην 7θέσια, ενώ ανέπαφο παραμένει και το ρεζερβουάρ καυσίμου των 60 λίτρων, απογειώνοντας τη συνολική αυτονομία του μοντέλου.
Στην κορυφή βρίσκουμε το E-5008, την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου, που προσφέρεται με τρία ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Προς το παρόν, είναι διαθέσιμη η βασική έκδοση με το εμπρός ηλεκτρομοτέρ των 214 ίππων και την μπαταρία 77 kWh (500 χλμ. αυτονομίας), ενώ η μεσαία έκδοση προσφέρεται επίσης με εμπρός ηλεκτροκινήτηρα με αυξημένη όμως ισχύ στους 232 ίππους και μπαταρία 103 kWh, επιτυγχάνοντας αυτονομία έως και 668 χιλιόμετρα (WLTP). Τέλος, η κορυφαία έκδοση είναι τετρακίνητη (ένα ηλεκτρομοτέρ σε κάθε άξονα) με την συνδυαστική απόδοση να αγγίζει τους 320 ίππους και να συνεργάζεται με την μπαταρία των 77 kWh.
Εξοπλιστικά, το νέο 5008 διατίθεται σε δύο εκδόσεις, Allure και GT. Η πρώτη διαθέτει μονόχρωμη βαφή αμαξώματος, εσωτερικές επενδύσεις σε συνδυασμό δέρματος και υφάσματος, με ανάγλυφα μοτίβα και ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί, κάμερα οπισθοπορείας HD, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, προβολείς και φώτα LED, PEUGEOT Panoramic i-Cockpit με κυρτή οθόνη 21 ιντσών, επαγωγικό φορτιστή smartphone, δικτυωμένο σύστημα πληροφόρησης PEUGEOT i-Connect, iToggles με δυνατότητα εξατομίκευσης, PEUGEOT i-Connect και προηγμένο σύστημα δικτυωμένων πληροφοριών.
Η τιμή εκκίνησης του νέου Peugeot 5008 έχει οριστεί στα 39.900 ευρώ και αφορά την υβριδική έκδοση των 136 ίππων στο επίπεδο εξοπλισμού Allure. Η αντίστοιχη της επαναφορτιζόμενης υβριδικής είναι τα 49.900 ευρώ και της ηλεκτροκίνητης με τους 214 ίππους τα 55.900 ευρώ (44.900 ευρώ με επιδότηση και απόσυρση).
5008 1.2 Hybrid 136 PS e-DCS6 Allure: από 39.900 ευρώ
5008 1.2 Hybrid 136 PS e-DCS6 GT: από 44.500 ευρώ
5008 1.6 Plug-in Hybrid 195 PS Auto Allure: από 49.900 ευρώ
5008 1.6 Plug-in Hybrid 195 PS Auto GT: από 52.900 ευρώ
E-5008 214 PS 77 kWh Auto Allure: από 55.900 ευρώ (Από 44.900 ευρώ*)
E-5008 214 PS 77 kWh Auto GT: από 59.900 ευρώ (Από 48.900 ευρώ*)
* Η τιμή περιλαμβάνει την κρατική επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» των 9.000 ευρώ και την απόσυρση αυτοκινήτου συμβατικής τεχνολογίας των 2.000 ευρώ