Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot E-3008 214 PS 77 kWh

Peugeot E-3008 214 PS 1

Το δημοφιλέστερο μοντέλο στην σύγχρονη ιστορία της γαλλικής εταιρείας πέρασε στην τρίτη του γενιά και ο ηγετικός του χαρακτήρας επιβεβαιώνεται από τα χαρακτηριστικά του.

Η απερχόμενη δεύτερη γενιά του Peugeot 3008 αποτελεί φαινόμενο με την εμπορική πορεία που διέγραψε στα επτά χρόνια ζωής, καταφέρνοντας να πουλήσει περισσότερα από 1,3 εκ. αυτοκίνητα σε 130 χώρες του πλανήτη. Ταυτόχρονα, οδήγησε την γαλλική εταιρεία σε νέα πιο «εκλεκτά» μονοπάτια, τοποθετώντας την στο κλειστό κλαμπ των premium κατασκευαστών.

Όπως αντιλαμβάνεστε, το νέο μοντέλο κουβαλά πολύ βαρύ φορτίο και καλείται όχι απλά να συνεχίσει να γράφει ιστορία με παχιά και μεγάλα γράμματα, αλλά και να αποτελέσει τον οδηγό των νέων μοντέλων της εταιρείας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Peugeot E-3008 214 PS 2

Η νέα γενιά του 3008 δηλώνει βροντερό παρών από την πρώτη στιγμή που έκανε την εμφάνισή της, μιας και παρουσιάζεται πιο ώριμη και δυναμική από ποτέ με τη φρέσκια fastback SUV «κορμοστασιά» της. Ταυτόχρονα, διατηρεί τις αξίες των προγόνων της, προσφέροντας ανεβασμένη ποιότητα καμπίνας, προηγμένο εξοπλισμό και premium διαθέση στην κατασκευή.

Από το μηδέν

Είναι τέτοια η σημαντικότητα του νέου μοντέλου, που ο Όμιλος Stellantis αποφάσισε την υλοποίησή του από λευκό χαρτί. Για αυτό τον λόγο, το νέο 3008 είναι το πρώτο μοντέλο που «χτίζεται» στην ολοκαίνουργια πολυδιαμορφώσιμη πλατφόρμα STLA Medium.

Peugeot E-3008 214 PS 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τελευταία θα αποτελέσει την βάση για πολλά ακόμα μοντέλα του Ομίλου και όπως είναι ευκόλως κατανοητό, έχει εξελιχθεί με πρωταρχικό σκοπό να φιλοξενήσει ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Η νέα medium αρχιτεκτονική προορίζεται για μοντέλα μήκους από 4,3 έως 4,9 μέτρα και μεταξόνιο από 2,7 έως 2,9 μέτρα.

Η απόφαση όμως αυτή έπρεπε να υποστηριχθεί από όλα τα τμήματα της εταιρείας, για αυτό και οι αεροδυναμιστές φρόντισαν να του χαρίσουν ένα από τα πιο όμορφα και θελκτικά σχήματα της αγοράς, που αποδίδει και στο «σκίσιμο» του αέρα κατά την κίνηση.

Peugeot E-3008 214 PS 21

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα, η σφηνοειδής fastback SUV σιλουέτα με τα κουπέ χαρακτηριστικά να μην του αλλάζει μόνο τον χαρακτήρα, αλλά να βοηθά και την αεροδυναμική (Cx 0,28), με αποτέλεσμα να ευνοείται η αυτονομία όλων των εκδόσεων και ειδικά των ηλεκτρικών (έως 700 χλμ.).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εμπρός μέρος του νέου 3008 συναντάμε τη μεγάλη μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος, τα λεπτά LED φώτα (Matrix LED στην έκδοση GT) με τονισμένα τα νύχια που εκτελούν χρέη φλας και φώτων ημέρας, καθώς και την ενεργή γρίλια στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα.

Peugeot E-3008 214 PS 19

Στο πλάι ξεχωρίζουν οι έντονες ακμές, οι ιδιαίτερης σχεδίασης τροχοί αλουμινίου 19 ή 20 ιντσών που εισφέρουν στην αεροδυναμική και φυσικά η οπισθοκλινής οροφή που καταλήγει σε μια μεγάλη αεροτομή οροφής με «αυτιά γάτας» στις άκρες της και canards στο «εσωτερικό» της για την βελτίωση της ροής του αέρα. Πίσω, την παράσταση κλέβει η μεγάλη πέμπτη πόρτα με το αεροδυναμικό ducktail και φυσικά τα λεπτά φώτα τύπου LED με σχεδίαση που παραπέμπει σε νυχιές αιλουροειδούς.

Από πλευράς διαστάσεων και σε σχέση με το 3008 δεύτερης γενιάς, το καινούργιο είναι ελαφρώς μεγαλύτερο με μήκος 4,54 μ. (+9 εκ.), πλάτος 1,89 μ. (+5 εκ.) και ύψος 1,64 μ. (+1,5 εκ.), αλλά και μακρύτερο μεταξόνιο που φτάνει τα 2,73 μ. (+5 εκ). Η απόσταση από το έδαφος παραμένει εξαιρετικά ικανή για την κατηγορία και είναι 20 εκ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Καλλιεργημένο»

Το δεύτερης γενιάς 3008 έχει αφήσει μεγάλη παρακαταθήκη, μιας και έφερε αλλαγή νοοτροπίας στην κατασκευή αυτοκινήτων από την γαλλική εταιρεία, μπολιάζοντάς τη με μια εκλεπτυσμένη αύρα που πηγάζει από τα υλικά που χρησιμοποιεί και φυσικά την εικόνα τους.

Peugeot E-3008 214 PS 10

Η νέα γενιά του μοντέλου πήγε αρκετά βήματα παραπέρα την σχεδίαση και την προσλαμβανόμενη ποιότητα της καμπίνας, συνεχίζοντας με τον καλύτερο τρόπο την παράδοση που έχει χτίσει ο πρόγονός του.

Η σχεδίαση είναι έντονη και παραπέμπει σε cockpit αεροσκάφους, χάρη στην ανασηκωμένη κονσόλα δαπέδου ανάμεσα από τον οδηγό και τον συνοδηγό. Στα ψηλά σημεία θυμίζει αψίδα που σε αγκαλιάζει και δημιουργεί ένα ιδιαίτερα οικείο περιβάλλον που εμπνέει ηρεμία και ασφάλεια.

Peugeot E-3008 214 PS 11
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ταμπλό αποτελείται από μαλακά πλαστικά και υφασμάτινες διακοσμητικές φάσες οικολογικού χαρακτήρα, ενώ δεν λείπει και ο κρυφός ατμοσφαιρικός φωτισμός με τις πολλές επιλογές απόχρωσης ή την χρωματική διαφοροποίηση ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης (Eco, Normal και Sport).

Αυτό βέβαια που κλέβει την παράσταση είναι το στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις Panoramic i-Cockpit. Πρόκειται για μια κυρτή επιφάνεια που μοιάζει να αιωρείται και φιλοξενεί μια έγχρωμη οθόνη υψηλής ευκρίνειας με διαγώνιο 21 ιντσών. Είναι τοποθετημένη ελαφρώς πιο ψηλά για καλύτερη λήψη πληροφορίας από τον οδηγό, δεν περιορίζει την ορατότητα και παράλληλα καταφέρνει να καταργήσει το HUD.

Peugeot E-3008 214 PS 15

Στο δεξί μέρος βρίσκεται ο πίνακας οργάνων με τα διάφορα μοτίβα, ενώ αριστερά απεικονίζεται το σύστημα πολυμέσων. Μέσω του τελευταίου, ο οδηγός επεμβαίνει σε όλες τις λειτουργίες του συστήματος και του αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακριβώς από κάτω εντοπίζουμε μία μικρότερη και πολύ χρήσιμη wide screen για τις συντομεύσεις ορισμένων βασικών λειτουργιών του συστήματος πολυμέσων, και αριστερά εντοπίζεται ο επιλογέας ταχυτήτων τύπου toggle που απελευθέρωσε χώρο από την κονσόλα δαπέδου.

Peugeot E-3008 214 PS 12

Ο οδηγός έχει μπροστά του ένα μικρό τιμόνι με παχιά στεφάνη που δεν «κόβει» πληροφορία από τον καινούργιο πίνακα οργάνων, ενώ στις ακτίνες του εντοπίζονται νέοι απτικοί διακόπτες για ορισμένες βασικές λειτουργίες του i-Cockpit.

Ταυτόχρονα, έχει στη διάθεσή του και επιπλέον διακόπτες που βρίσκονται στην κονσόλα δαπέδου και αναβαθμίζουν την εργονομία του προηγμένου εσωτερικού, μαζί με αυτόν για την επιλογή του επιθυμητού προγράμματος οδήγησης.

Peugeot E-3008 214 PS 13
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ευνοημένη της νέας σχεδίασης είναι η πρακτικότητα, με τον οδηγό και τους επιβάτες να έχουν στη διάθεσή τους 17 διαφορετικούς χώρους και λύσεις αποθήκευσης, με τον συνολικό χώρο θηκών στην καμπίνα να φτάνει τα 34 λίτρα.

Νέας σχεδίασης είναι και τα καθίσματα, με τα εμπρός να έχουν πιστοποίηση AGR και στην έκδοση GT να είναι κλιματιζόμενα. Ακόμα, είναι τα πρώτα καθίσματα της Peugeot που έχουν ρυθμιζόμενα πλαϊνά τμήματα για την πλευρική στήριξη του σώματος του οδηγού και του συνοδηγού (μέσω του συστήματος πολυμέσων).

Peugeot E-3008 214 PS 18

Οι χώροι για τους επιβάτες είναι βελτιωμένοι σε σχέση με το παρελθόν, με τους πίσω να έχουν αρκετό αέρα για τα γόνατα και το κεφάλι τους. Εξάλλου, οι σχεδιαστές φρόντισαν το χαμήλωμα της γραμμής της οροφής να ξεκινά πίσω από τα κεφάλια των επιβατών, γεγονός που τόνισε το πίσω μέρος και εξασφάλισε βελτιωμένους χώρους συνολικά. Μόνο σε περίπτωση που οι πίσω είναι πολύ ψηλοί θα αναζητήσουν ίσως λίγο παραπάνω αέρα για τα γόνατά τους, καθώς τα εμπρός καθίσματα έχουν ογκώδη σχεδιασμό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μεγάλη πίσω πέμπτη πόρτα κρύβει έναν ορθογώνιο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο χώρο αποσκευών 520 λίτρων, τιμή που πλέον δεν διαφοροποιείται ανάλογα την έκδοση συστήματος κίνησης (διατίθεται και ως υβριδικό ή επαναφορτιζόμενο υβριδικό). Επίσης, διαθέτει γάντζους για τις χειραποσκευές, δημιουργεί επίπεδο χώρο φόρτωσης σε περίπτωση αναδίπλωσης της πλάτης του πίσω καθίσματος και κάτω από αυτόν υπάρχει χώρος για όλα τα απαραίτητα και φυσικά το καλώδιο φόρτισης.

Lion-O

Το νέο Peugeot 3008 διατίθεται αποκλειστικά με ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης βενζίνης. Το αυτοκίνητο δοκιμής είναι η βασική ηλεκτροκίνητη έκδοση με εμπρός μοτέρ 214 ίππων και 345 Nm, και πακέτο μπαταριών 77 kWh (73 kWh ωφέλιμη).

Peugeot E-3008 214 PS 4

Υπάρχουν άλλες δύο ηλεκτρικές εκδόσεις, η long range με εμπρός ηλεκτρομοτέρ 232 ίππων και μπαταρία 103 kWh (98 kWh ωφέλιμη), καθώς και η τετρακίνητη (ένα ηλεκτρομοτέρ σε κάθε άξονα) με 327 ίππους και την μπαταρία των 77 kWh.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, η αυτονομία της προσθιοκίνητης έκδοσης με την μικρή μπαταρία, όπως του αυτοκινήτου δοκιμής, φτάνει τα 527 χλμ., της αντίστοιχης με το μεγάλο πακέτο μπαταριών τα 700 χλμ. και της τετρακίνητης τα 525 χλμ.

Peugeot E-3008 214 PS 5

Κατά την διάρκεια της δοκιμής, η μέση κατανάλωση ενέργειας που σημειώσαμε ήταν 16 kWh/100 χλμ. με πλήρη χρήση του συστήματος κλιματισμού και των κλιματιζόμενων καθισμάτων (έκδοση GT). Το μασάζ δεν το ενεργοποιήσαμε. Αυτό μεταφράζεται σε αυτονομία άνω των 450 χλμ. χωρίς κόπο ή κάποιο ιδιαίτερο τρόπο οδήγησης, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι εκδόσεις διαθέτουν στον βασικό εξοπλισμό την αντλία θερμότητας.

Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου NMC έχουν αρχιτεκτονική 400V, είναι υγρόψυκτες και μπορούν να δεχθούν μέγιστη ισχύ φόρτισης τα 160 kW (θα θέλαμε μεγαλύτερη). Αυτό σημαίνει ότι για μια φόρτιση από το 20% έως το 80% θα χρειαστεί κάτι λιγότερο από μισή ώρα. Ο στάνταρ ενσωματωμένος φορτιστής των 11 kW (υπάρχει προαιρετικά και 22άρης) θα χρειαστεί για το ίδιο ποσοστό σε ένα wallbox, 4ώρες και 50 λεπτά. Ταυτόχρονα, προσφέρει και λειτουργία V2G και V2L, για «έξυπνο» προγραμματισμό φόρτισης και παροχή ρεύματος σε μια εξωτερική συσκευή (π.χ. ποδήλατο) αντίστοιχα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Peugeot E-3008 214 PS 6

Οι επιδόσεις που ανακοινώνει ο κατασκευαστής για την προσθιοκίνητη έκδοση των 214 ίππων αναφέρουν επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ. και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 170 χλμ./ώρα.

Με επιλεγμένο το πρόγραμμα Eco, το ηλεκτρικό σύστημα δίνει προτεραιότητα στην οικονομία ενέργειας, αποδίδοντας 170 ίππους (125 kW) και 270 Nm. Στο Normal πρόγραμμα αποδίδει 191 ίππους (140 kW) και 300 Nm, ενώ στο Sport αποδίδει τα μέγιστα με 214 ίππους και 345 Nm.

Peugeot E-3008 214 PS 7
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού με τις ενισχυμένες τσιμούχες, η οδηγοκεντρική προσέγγιση των σχεδιαστών γίνεται αμέσως αντιληπτή, και σε συνδυασμό με το σπορ και άνετο κάθισμα, και το τιμόνι με το μεγάλο εύρος ρύθμισης, είναι σίγουρο τι θα βολευτούν όλοι οι σωματότυποι.

Το πανοραμικό i-Cockpit των 21 ιντσών είναι χάρμα οφθαλμών, έχει γρήγορη απόκριση στις εντολές και διαθέτει μεγάλα ψηφιακά πλήκτρα για διευκόλυνση στη χρήση. Επίσης, τα i-Toggle στην μικρότερη οθόνη είναι ιδιαίτερα χρηστικά, αντικαθιστώντας αποτελεσματικά τους φυσικούς διακόπτες.

Peugeot E-3008 214 PS 17

Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα γίνεται αντιληπτή η ακαμψία της νέας πλατφόρμας STLA Medium. Σε αυτο βέβαια βοηθά και το πακέτο μπαταριών των 77 kWh (520 κιλά), καθώς και η πολύ σωστή και αθόρυβη λειτουργία της ανάρτησης με τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ακόμα και με τους τροχούς 20 ιντσών της έκδοσης GT που δοκιμάζουμε (η Allure έχει 19άρες και ίσως είναι πιο ταιριαστές στην ελληνική πραγματικότητα).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαίου επιπέδου χάρη στην αυξημένη ηχομόνωση στους θόλους των τροχών, τον καθρέφτη του κινητήρα, καθώς και από τις «ενισχυμένες» γυάλινες επιφάνειες που κρατούν μακριά τον θόρυβο από την γύρω κυκλοφορία και την κύλιση των τροχών. Όλα αυτά μεταφράζονται σε συνθήκες ταξιδιού «στον αφρό» και με απόλυτο έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος.

Peugeot E-3008 214 PS 16

Η δύναμη του ηλεκτρομοτέρ είναι επαρκέστατη και κινεί εύκολα τα 2.100+ κιλά του νέου E-3008. Περνά σωστά στο δρόμο και χωρίς ξεσπάσματα, ενώ σε περίπτωση που ο οδηγός βυθίσει το πόδι του στο γκάζι θα λάβει την άμεση ζωντάνια που προσφέρουν τα ηλεκτρικά μοντέλα.

Στον επαρχιακό, ο έμπειρος οδηγός νοιώθει το επιπλέον βάρος της έκδοσης, αλλά σε κάθε περίπτωση το E-3008 παρουσιάζει ένα υπάκουο πρόσωπο, με το μπροστινό του σύστημα να είναι άμεσο στις εντολές που δέχεται και οι κλίσεις του αμαξώματος ελεγχόμενες και συγκρατημένες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Peugeot E-3008 214 PS 22

Τα φρένα με την σειρά τους προσφέρουν καλή αίσθηση (αεριζόμενα δισκόφρενα 365 χλστ. εμπρός και 356 χλστ. πίσω), παρά την ύπαρξη συστήματος ανάκτησης της ενέργειας. Ο οδηγός μπορεί να επέμβει στο τελευταίο μέσω των paddles στο τιμόνι, έχοντας στη διάθεσή του τρία στάδια ανάκτησης: Low, Medium και High. Στα δύο τελευταία στάδια ενεργοποιούνται τα πίσω φώτα στοπ, αλλά κανένα δεν ακινητοποιεί πλήρως το νέο Ε-3008 εν είδει one pedal mode.

Σε πιο κλειστά κομμάτια τους αστικού ιστού, οι αυξημένες διαστάσεις ή η κουπέ σχεδίαση δεν θα προβληματίσουν, με τους μεγάλους καθρέφτες και την εποπτική θέση οδήγησης να χαρίζουν πολύ καλή περιμετρική ορατότητα. Ακόμα, η νέα πλατφόρμα που εξελίχθηκε κατά κύριο λόγο για ηλεκτρικά, και το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης φυσικά, κατάφερε να εξασφαλίσει στο νέο E-3008 έναν μικρό κύκλο στροφής 10,6 μέτρων, που βοηθά στην ευελιξία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Peugeot E-3008 214 PS 20

Επιπλέον, το νέο γαλλικό fastback SUV διαθέτει εμπλουτισμένη και περαιτέρω εξελιγμένη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, λαμβάνοντας σωστά την πληροφορία από το περιβάλλον και επεμβαίνοντας όποτε χρειαστεί διακριτικά και ουσιαστικά. Φυσικά, προσφέρει και χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης.

Αντί συμπεράσματος

Η βασική ηλεκτρική έκδοση του νέου Peugeot E-3008 διατίθεται και με τα δύο επίπεδα εξοπλισμού, Allure και GT, με το πρώτο να τιμολογείται στα 52.500 ευρώ και το δεύτερο και πλουσιότερο στα 55.800 ευρώ. Σε συνδυασμό με την κρατική επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» η τιμή πέφτει κατά 9.000 ευρώ, ενώ σε περίπτωση που αποσύρετε παλαιό αυτοκίνητο συμβατικής τεχνολογίας το όφελος αυξάνεται κατά 2.000 ευρώ, μειώνοντας συνολικά την τιμή του κατά 11.000 ευρώ (41.500 ευρώ).

Peugeot E-3008 214 PS 9
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τελικά, το νέο Peugeot E-3008 δεν έχει για δυνατά του χαρτιά μόνο την μοναδική και δυναμική εμφάνιση, τον προηγμένο εξοπλισμό, τους γενναιόδωρους χώρους και την πολύ καλή ποιότητα υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί. Το ιδιαίτερα αποδοτικό σύστημα κίνησης των 214 ίππων πραγματοποιεί με ευκολία όλα όσα υπόσχεται και αποτελεί μία από τις καλύτερες «εισόδους» στον καινούργιο κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:εμπρός ηλεκτρικός, 214 ίπποι (157 kW)/4.370-14.000 σ.α.λ., 343 Nm/250-4.370 σ.α.λ.
Μετάδοση: αυτόματο κιβώτιο 1 σχέσης, στους εμπρός τροχούς
Επιδόσεις: 8,7 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 170 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 16,7 kWh/100 χλμ., 0 γρ./χλμ.
Αυτονομία (WLTP): έως 527 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας: 77 kWh (73 kWh ωφέλιμη)
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.542/1.895/1.640 χλστ., 2.739 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 2.114 κιλά
Χώρος αποσκευών: 520 λτ.
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: Από 52.500 ευρώ (Από 41.500 ευρώ με επιδότηση και απόσυρση) / 0 ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ