Συγκρίνουμε το Jeep Avenger με το Volkswagen ID.3

Jeep Avenger vs Volkswage ID.3

Δύο mainstream ηλεκτροκίνητες προτάσεις, το νέο Jeep Avenger και το προσφάτως ανανεωμένο Volkswagen ID.3 παραδίδουν μαθήματα επιβίωσης, διεκδικώντας μια θέση στον ήλιο της ασθμαίνουσας ελληνικής αγοράς.

Η επιλογή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου δεν υπήρξε ποτέ μια εύκολη απόφαση σε αγορές όπως η ελληνική, η οποία διαθέτει υποψήφιους αγοραστές με το… οικονομοτεχνικό προφίλ του μέσου Έλληνα.

Κι αυτό γιατί παρά τις γενναιόδωρες κρατικές επιδοτήσεις, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραμένει στη χώρα μας ένα ακριβό «σπορ», το οποίο ούτως ή άλλως απευθύνεται σε εκείνους που διαθέτουν πρόσβαση σε στοιχειώδεις υποδομές φόρτισης και ως εκ τούτου τον τρόπο ώστε να το εντάξουν αναίμακτα στην καθημερινότητά τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν λοιπόν ανήκετε στην παραπάνω κατηγορία, τότε η αναμέτρηση ανάμεσα στο άρτι αφιχθέν Jeep Avenger και στο προσφάτως ανανεωμένο Volkswagen ID.3 έχει το δικό της, ξεχωριστό ενδιαφέρον, φέροντας αντιμέτωπα τα δύο μεγαλύτερα και ισχυρότερα αυτοκινητικά group της γηραιάς ηπείρου.

Jeep Avenger vs Volkswage ID.3

Επί της ουσίας πρόκειται για ένα ευρωπαϊκό ντέρμπι ανάμεσα σε δύο παραδοσιακές «σχολές» της αυτοκίνησης και σε δύο ομίλους που παίζουν τα ρέστα τους ώστε διατηρηθούν στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων και να καλύψουν την απόσταση που αναμφίβολα τους χωρίζει από τις κραταιές δυνάμεις της ηλεκτροκίνησης και ειδικότερα την Tesla.

Απέναντι, λοιπόν, στο Tesla Model Y -το δημοφιλέστερο, μέχρι και τον Αύγουστο, αυτοκίνητο στην Ευρώπη- η Volkswagen παραθέτει το ανανεωμένο ID.3 και η Jeep, στην… παγκόσμια πρώτη εμφάνισή της στην ευρύτερη κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων, το αξιόμαχο Avenger.

Kι ενώ στον όμιλο Stellantis μπορούν μετά το πολλά υποσχόμενο ξεκίνημα του Jeep Avenger στην ευρωπαϊκή αγορά και τον τιμητικό τίτλο του ευρωπαϊκού «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» για το 2023 να ελπίζουν σε μια ακόμα καλύτερη συνέχεια, στη Volkswagen είναι αναγκασμένοι να ψαλιδίσουν τις προσδοκίες τους και να αναθεωρήσουν τα πλάνα για το ηλεκτροκίνητο μέλλον τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Jeep Avenger vs Volkswage ID.3

Οι πρώτες εντυπώσεις

Κατά γενική ομολογία, το Volkswagen ID.3 δεν κατάφερε να αλλάξει τις ισορροπίες στην ευρύτερη κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων και να πείσει ότι μπορεί να καταστήσει τη συγκεκριμένη τεχνολογία όχι μόνον πιο προσιτή, αλλά κυρίως περισσότερο ελκυστική στα μάτια του απλού παρατηρητή.

Το όποιο ενδιαφέρον για την οικογένεια ID και ειδικότερα για το μικρότερο και πιο… ταπεινό μέλος της έσβησε και μάλιστα πιο γρήγορα απ’ ότι θα περίμενε κανείς, ενώ είναι εμφανές ότι η πρόσφατη προσπάθεια ανανέωσης της εικόνας του δεν κατάφερε να προσθέσει ή να συνθέσει όλα εκείνα τα κομμάτια του παζλ που θα σου επέτρεπαν να μιλήσεις για μια εκ βάθρων ανανέωση της εικόνας του.

Ναι μεν οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και τα νέα φωτιστικά σώματα έχουν αναδείξει μια πιο δυναμική πτυχή του χαρακτήρα του, ωστόσο, η γενική εικόνα του αυτοκινήτου παραμένει πολύ κοντά σε εκείνη της αμέσως προηγούμενης γενιάς του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Jeep Avenger vs Volkswage ID.3

Αντιθέτως, το Jeep Avenger χαρίζει μια νέα ερμηνεία στον πολυφορεμένο όρο του SUV πόλης, τιμώντας, στον βαθμό που του επιτρέπουν οι γήινες προδιαγραφές του, την καταγωγή του.

Η ημίψηλη αρχιτεκτονική δεν σου επιτρέπει να αμφισβητήσεις τον περιπετειώδη χαρακτήρα του, χαρίζοντας ταυτόχρονα την αίσθηση ότι έχεις να κάνεις με μια σαφώς μεγαλύτερη σε διαστάσεις πρόταση.

Κρίνοντας από τα βλέμματα των περιαστικών, το Avenger είναι αυτό που κερδίζει τις εντυπώσεις, παρότι δεν έχει χρησιμοποιήσει την υπερβολή για να ξεχωρίσει από το πλήθος των SUV που μπορείς πλέον να συναντήσει στους ελληνικούς δρόμους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Άλλωστε με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τα σκουρόχρωμα πλαστικά να προστατεύουν τις εκτεθειμένες επιφάνειες του αμαξώματος, το Avenger αποκτά αυτομάτως μια θέση στην καρδιά της δημοφιλέστερης κατηγορίας της Ελλάδας και το προνόμιο να απευθύνεται σε ένα αγοραστικό κοινό το οποίο διψά για προτάσεις σαν και το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της Jeep.

Εκ των έσω

Όντας σημαντικά μεγαλύτερο σε διαστάσεις, το Volkswagen ID.3 διαθέτει ένα σαφές προβάδισμα σε ό,τι αφορά στους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Μάλιστα την αριθμητική υπεροχή του γερμανικού μοντέλου ενισχύει η ενός όγκου λογική της διαρρύθμισης στο εσωτερικό, η οποία και καθιστά πλήρως εκμεταλλεύσιμους του διαθέσιμους χώρους.

Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι ακόμα και πέντε επιβάτες δεν θα αισθανθούν δυσφορία στο εσωτερικό του Volkswagen ID.3, την ίδια στιγμή που τα 385 λίτρα του χώρου αποσκευών τοποθετούν το γερμανικό hatchback στον προθάλαμο της μικρομεσαίας κατηγορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγεις βάζοντας στην εξίσωση και το ποιοτικό δείγμα γραφής του ανανεωμένου στα σημεία ID.3, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι θα μπορούσε να συγκριθεί με όσα έχει να επιδείξει στο βιογραφικό του ένα… οποιοδήποτε Volkswagen Golf.

Jeep Avenger vs Volkswage ID.3

Ακόμα και έτσι πάντως το ID.3 δείχνει να υπερέχει του άσπονδου εχθρού του, διαθέτοντας μαλακά σε υφή υλικά στο μεγαλύτερο μέρος των επιφανειών του ταμπλό και των θυρών.

Η περίπτωση του Jeep Avenger είναι διαφορετική, καθώς διαφορετική είναι και η αφετηρία και ο προορισμός ενός αυτοκινήτου που δεν επιχειρεί να κρύψει τον αστικό προσανατολισμό του.

Τα σκληρά πλαστικά, λοιπόν, ταιριάζουν απόλυτα με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, από τη στιγμή μάλιστα που η βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος φάσα στη μετωπική επιφάνεια του ταμπλό χαρίζει χρώμα και ένα ιδιαίτερο στιλ στο πιλοτήριο του Avenger.

Με 30 λίτρα λιγότερα στο διαμέρισμά των αποσκευών και τον διαθέσιμο χώρο στην πίσω σειρά καθισμάτων να εγγυάται την άνετη φιλοξενία δύο ενηλίκων, το μικρότερο σε διαστάσεις μοντέλο στη σημερινή γκάμα της Jeep ναι μεν απέχει από το Volkswagen ID.3, όχι όμως σε τέτοιο βαθμό που δημιουργούνται μη αναστρέψιμες ισορροπίες στη μάχη των δύο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε ό,τι αφορά άλλωστε την εργονομία, το Avenger είναι αυτό που υπερτερεί καθώς στη Volkswagen παρέλειψαν να βελτιώσουν παιδαριώδη λάθη, όπως αυτό των δύσχρηστων χειριστηρίων αφής του τριάκτινου τιμονιού και της απουσίας ξεχωριστών διακοπτών για τα ηλεκτρικά παράθυρα των πίσω θυρών στην πλευρά του οδηγού.

Η μικρή οθόνη πίσω από το τιμόνι εν είδη πίνακα οργάνων δεν κολακεύει τη γερμανική πρόταση, η οποία επιχειρεί μάλλον αποτυχημένα να ισορροπήσει μεταξύ του υψηλού τεχνολογικού προφίλ της και της απέλπιδας προσπάθειας να διατηρηθεί το κόστος κατασκευής σε ρεαλιστικά επίπεδα. Την κατάσταση σώζει, η κεντρικά τοποθετημένο οθόνη αφής των 12 ιντσών, η οποία αποτελεί βασικό εξοπλισμό σε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις.

Jeep Avenger vs Volkswage ID.3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ευτυχώς για όλους το Avenger έχει ακολουθήσει την πεπατημένη, συγκεντρώνοντας τις περισσότερες λειτουργίες άνεσης και ασφάλειας στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και εξασφαλίζοντας πρόσβαση σε αυτές μέσω της κεντρικά τοποθετημένης οθόνης αφής.

Η τελευταία διαθέτει διαγώνιο 10,25 ιντσών και σε συνδυασμό με τον επίσης ψηφιακό πίνακα οργάνων απαντά στις όποιες απορίες του οδηγού με τον πλέον σύγχρονο και κατανοητό τρόπο.

Jeep Avenger vs Volkswage ID.3

Χαμηλότερα, στη βάση της κεντρικής κονσόλας, ένας… αχανής αποθηκευτικός χώρος φαντάζει ικανός να φιλοξενήσει από μικροαντικείμενα έως φιάλες χωρητικότητας 1,5 λίτρου.

Στην άριστη διαρρύθμιση και εργονομία του Jeep Avenger συμβάλλει το γεγονός ότι οι διακόπτες επιλογής των σχέσεων μετάδοσης έχουν ενσωματωθεί στη μετωπική επιφάνεια του ταμπλό και δεν καταλαμβάνουν κρίσιμα εκατοστά στην κεντρική κονσόλα.

Jeep Avenger vs Volkswage ID.3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μάχη των Volt

Το σαφές προβάδισμα του ID.3, σε ό,τι αφορά τουλάχιστον τα αριθμητικά δεδομένα των τεχνικών προδιαγραφών προμήνυε μια εύκολη επικράτηση απέναντι στο μικρότερο σε διαστάσεις και πιο ταπεινό Avenger.

Στην άσφαλτο και δη την ελληνική βέβαια η απόσταση που χωρίζει τις δύο ηλεκτροκίνητες προτάσεις εξανεμίζεται, με αποτέλεσμα η πλάστιγγα να γέρνει στο τέλος της ημέρας προς την πλευρά του «μικρού» SUV με το έμβλημα της Jeep.

Jeep Avenger vs Volkswage ID.3

Τo ανανεωμένο Volkswagen ID.3 προσφέρεται στην έκδοση Pro Performance γεγονός που σημαίνει ότι την κίνηση του μικρομεσαίου hatchback υποστηρίζει ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 204 ίππων.

Δεν είναι λοιπόν η δύναμη εκείνη που θα λείψει από την καθημερινότητα σου με τη γερμανική πρόταση, καθώς οι 204 ίπποι και ο τρόπος με τον οποίο αυτοί αποδίδονται υπερκαλύπτουν τις απαιτήσεις του μέσου οδηγού.

Jeep Avenger vs Volkswage ID.3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ίδιο θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς και για την αυτονομία, μιας και η ενεργειακή χωρητικότητα των 58 kWh είναι ικανή να σου προσφέρει περισσότερα από 400 αστικά χιλιόμετρα με μία και μόνο φόρτιση.

Με την προϋπόθεση ότι δεν θα εξαντλείς τη διαδρομή του δεξιού πεντάλ και την ικανότητα του κινητήρα να επιταχύνει το βάρους 1.815 κιλών hatchback από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,3 δευτερόλεπτα και δεν θα καταφύγεις στη χρήση του συστήματος κλιματισμού.

To αντίστοιχο-ιδανικό σενάριο θέλει το Jeep Avenger να προσφέρει την ίδια σιγουριά κινούμενο μέσα στην πόλη, αντισταθμίζοντας τη διαφορά των 7 kWh -η ωφέλιμη ενεργειακή χωρητικότητα των συσσωρευτών ιόντων λιθίου φτάνει τα 51 kWh- χάρη στην εξαιρετική διαχείριση της ενεργειακής ροής από και προς τον ηλεκτροκινητήρα.

Jeep Avenger vs Volkswage ID.3

Η διαδικασία της ανάκτησης της κινητικής ενέργειας και η μετατροπή της σε ηλεκτρική μοιάζει πιο αποτελεσματική από εκείνη του ID.3, ενώ αν καταφύγεις στα προγράμματα οδήγησης, όπως οφείλεις στην προσπάθειά σου να επεκτείνεις την αυτονομία του ηλεκτροκίνητου Jeep, έχεις την ευκαιρία να παραμετροποιήσεις την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα, αυξομειώνοντας τη μέγιστη ισχύ του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μιλώντας με αστικούς όρους, καθώς για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με το μέγεθος και τον χαρακτήρα των ID.3 και Avenger το παιχνίδι κρίνεται στην πόλη, το Avenger μπορεί να κινηθεί αποδοτικότερα αγγίζοντας χωρίς δυσκολία τον μαγικό αριθμό των 400 χιλιομέτρων πραγματικής αυτονομίας. Η μέση τιμή της κατανάλωσης ενέργειας κυμαίνεται μεταξύ 12 και 15 kWh/100 χλμ., όταν στις ίδιες ακριβώς συνθήκες το ID.3 πολύ δύσκολα θα πέσει κάτω από τα 16 kWh/100 χλμ.

Όπως και στην περίπτωση του ηλεκτροκίνητου Volkswagen, έτσι και εδώ οι 156 ίπποι ξεπερνούν κατά πολύ τις προσδοκίες σου, πόσο μάλλον όταν ζεις και κινείσαι σε αστικό περιβάλλον. Για του λόγου το αληθές, στην λειτουργία Sport, το Avenger επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα.

Jeep Avenger vs Volkswage ID.3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε αστικές συνθήκες, το μήκος των 4,1 μέτρων του Avenger μόνο ως πλεονέκτημα μπορεί να αναγνωστεί, παρά το γεγονός ότι ο εξαιρετικά μικρός κύκλος στροφής του ID.3 διαμορφώνει μια εξίσου ευέλικτη και εύχρηστη πρόταση. Και πάλι, βέβαια, το… πλεονάζον κατά 20 εκατοστά μήκος του ID.3 ίσως αποτελέσει πρόβλημα, από τη στιγμή μάλιστα που δεν μεταφράζεται σε εντυπωσιακά μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

Με φόντο την ελληνική άσφαλτο

Στη σκιά των επιδόσεων και του περίφημου range anxiety που δημιουργεί στους… νεοσύλεκτους η εμπλοκή τους με τον κόσμο της ηλεκτροκίνησης, τo Volkswagen ID.3 και τo Jeep Avenger καλούνται να καταθέσουν τα διαπιστευτήριά τους στην ελληνική άσφαλτο.

Σε ένα τερέν που δεν συγχωρεί τα λάθη και αναδεικνύει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο ακόμα και το παραμικρό λάθος είτε στο setup της ανάρτησης είτε στην επιλογή των τροχών και ελαστικών.

Jeep Avenger vs Volkswage ID.3

Βλέποντας το Avenger απέναντι στο ID.3 μπορεί με ευκολία να συμπεράνει κανείς ότι η αυξημένη απόσταση που διατηρεί η πρόταση της Jeep από το έδαφος -κάτι παραπάνω από 20 εκατοστά- του χαρίζει ένα μικρό προβάδισμα έναντι του… ασφάλτινου ID.3, σε ό,τι αφορά στον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται τις πάμπολλες κακοτεχνίες του τυπικού ελληνικού οδοστρώματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην πράξη, βέβαια, το προβάδισμα του Jeep Avenger είναι μεγάλο και όχι μικρό, καθώς επιτυγχάνει να διατηρεί στον… αφρό τους επιβάτες του χωρίς να χάνει την επαφή του με την πραγματικότητα.

Είναι σχεδόν σίγουρο ότι η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης θα μπορούσε να είναι και καλύτερη δυνατή, καθώς δεν είναι λίγες εκείνες οι περιπτώσεις που θα ήθελες περισσότερο βάρος στο τιμόνι ώστε να επιτύχεις τη μέγιστη ακρίβεια, ωστόσο, η ποιότητα της κύλισης και τα χαρακτηριστικά απόσβεσης είναι σαφώς ανώτερα από εκείνα του Volkswagen ID.3.

Jeep Avenger vs Volkswage ID.3

Το τελευταίο αντιδρά άτσαλα στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, γεγονός που οφείλεται κυρίως στις σκληρότερες του αναμενόμενου ρυθμίσεις της ανάρτησης. Από τη στιγμή μάλιστα που η διάσταση των τροχών και των ελαστικών των δύο αυτοκινήτων ταυτίζονται απόλυτα, γίνεται απολύτως κατανοητό ότι η συνταγή της Jeep είναι αυτή που διαθέτει τις μεγαλύτερες πιθανότητες επιβίωσης στην αφιλόξενη ελληνική άσφαλτο.

Πάντως σε πιο σβέλτους ρυθμούς, εκεί που το ζητούμενο είναι η πρόσφυση και ο απόλυτος έλεγχος του πλαισίου, η πισωκίνητη αρχιτεκτονική του ID.3 έχει τον πρώτο λόγο, με το Avenger να παραμένει παρόλα αυτά πιο κοντά στη λογική και τον κώδικα συμπεριφορά ενός «κοινού» και ως εκ τούτου προσιτού αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο δια ταύτα

H Volkswagen και ειδικότερα το ID.3 έχασε την ευκαιρία να αφήσει το στίγμα του στην ευρύτερη κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων, όντας ευθύς εξ αρχής πολύ μακριά από τον αρχικό του στόχο. Εκείνον της δημιουργίας ενός προσιτού, ηλεκτρικού αυτοκίνητου που θα προσέφερε ρεαλιστικές λύσεις και θα καταστούσε την ιδέα απόκτησης ενός τέτοιου θελκτική.

Jeep Avenger vs Volkswage ID.3

Ανεξαρτήτως, λοιπόν, των ούτως ή άλλως πεπερασμένων δυνατοτήτων του και των αναβαθμίσεων που δέχθηκε εσχάτως, η τιμή εκκίνησης των 42.600 ευρώ δεν είναι αυτή που θα περίμενες να συναντήσεις στη μαρκίζα του πολυδιαφημισμένου «ηλεκτρικού αυτοκινήτου του λαού».

Σχεδόν 4.000 ευρώ φθηνότερο, το Jeep Avenger δείχνει -και είναι- μια πιο φρέσκα υλοποίηση, η οποία τοποθετείται πιο κοντά στα θέλω του μέσου αγοραστή, ενώ ταυτόχρονα διαθέτει τον τρόπο να φτάνει πιο εύκολα στις απαντήσεις όταν τίθεται αντιμέτωπο με τις προκλήσεις της καθημερινότητας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ελαφρύτερο, αποδοτικότερο, πιο ευχάριστο και «ζωντανό» στην άσφαλτο, το Jeep Avenger αποτελεί μια πρόταση του σήμερα και όχι μια ήδη χρεοκοπημένη υπόσχεση για το ηλεκτροκίνητο μέλλον της αυτοκίνησης.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ - JEEP AVENGER

Κινητήρας
: ηλεκτρικός, 156 ίπποι, 260 Nm / 500 – 4.060 σ.α.λ.
Μετάδοση: αυτόματο κιβώτιο 1 σχέσης, στους εμπρός τροχούς
Επιδόσεις: 9,0 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 150 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 15,4 kWh/100 χλμ., 0 γρ./χλμ.
Αυτονομία (WLTP): έως 404 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας: 54 kWh (51 kWh ωφέλιμη)
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.084/1.776/1.528 χλστ., 2.562 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.536 κιλά
Χώρος αποσκευών: 355 λτ.
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: Από 38.700 ευρώ (από 29.700 ευρώ με κρατική επιδότηση και απόσυρση παλαιού αυτοκινήτου) / 0 ευρώ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ - VOLKSWAGEN ID.3

Κινητήρας: ηλεκτροκινητήρας 204 PS, 310 Nm
Μετάδοση: αυτόματο κιβώτιο 1 σχέσης, στους πίσω τροχούς
Επιδόσεις: 7,3 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 160 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 15,3 kWh/100 χλμ., 0 γρ./χλμ.
Αυτονομία (WLTP): 600 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας: 58 kWh
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.261/1.809/1.562 χλστ., 2.770 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.815 κιλά
Χώρος αποσκευών: 385 λτ.
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: 42.600 ευρώ (από 33.600 ευρώ με κρατική επιδότηση και απόσυρση παλαιού αυτοκινήτου) / 0 ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ