Αυτό το beach buggy είναι η πιο ωραία ιδέα για το νέο Renault 4 E-Tech

Renault 4 E-Tech Frog Maltese Design

Ένας από τους πιο διάσημους (και ικανούς) ανεξάρτητους σχεδιαστές, ο Marco Maltese, φαντάστηκε το νέο R4 E-Tech ως ένα ανοιχτό, off-road beach buggy. Και δείχνει υπέροχο.

Το σχέδιο του Maltese παίρνει δύο οχήματα ως βάση: αρχικά το νέο Renault 4 E-Tech του 2025, που παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες ως μια σύγχρονη, ηλεκτρική αναβίωση του κλασικού R4.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο δεύτερος πυλώνας την έμπνευσης του σχεδιαστή είναι το Renault 4 JP4, μια ιδιαίτερη έκδοση του R4 που κατασκευάστηκε το 1981 από την εταιρεία Car Systeme. Το “Frog”, όπως ονομαζόταν τη δεκαετία του ‘80, διέθετε κοντύτερο μεταξόνιο, υπερυψωμένη ανάρτηση, δύο σπορ καθίσματα, roll bar και αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή.

Στη σύγχρονη εκδοχή του R4 JP4 ο Maltese το σχεδίασε με τέσσερις θέσεις, διατηρώντας τα εμπρός και πίσω φώτα καθώς και το πίσω μέρος από το νέο Renault 4 E-Tech - αλλά ανασχεδιάζοντας σχεδόν όλα τα υπόλοιπα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι αλλαγές του περιλαμβάνουν την αφαίρεση των θυρών και της οροφής, πιο επιθετικά φτερά, ρεζέρβα στην πίσω πόρτα, καθώς και μεγαλύτερους τροχούς που δίνουν μια πιο off-road εμφάνιση.

Τη θέση της οροφής πήρε το roll bar, που προσφέρει προστασία στους επιβάτες και λειτουργεί και ως βάση για τη μεταφορά σανίδων του σερφ. Για την περίπτωση βροχής, υπάρχει βεβαίως μια υφασμάτινη οροφή με ενσωματωμένες πόρτες και παράθυρα Lexan.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό, υπάρχουν τέσσερα ανεξάρτητα καθίσματα με αδιάβροχη επένδυση, επίπεδο πάτωμα για εύκολο καθαρισμό και ρετρό τιμόνι. Παρότι η τεχνολογία στο ταμπλό έχει μειωθεί σε σχέση με το στάνταρ μοντέλο, το διπλό ψηφιακό cockpit των 10 ιντσών του R4 E-Tech διατηρείται.

Ένα σύστημα τετρακίνησης θα ταίριαζε ιδανικά στον περιπετειώδη χαρακτήρα της δημιουργίας του Maltese. Το στάνταρ R4 E-Tech, το οποίο μοιράζεται την αρχιτεκτονική CMF-BEV με το Renault 5 E-Tech, είναι διαθέσιμο μόνο ως δικίνητο. Η πιο ισχυρή έκδοση αποδίδει 148 ίππους και διαθέτει μπαταρία 52 kWh, προσφέροντας αυτονομία 402 χιλιομέτρων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρώτο Renault 4 παρουσιάστηκε το 1961 και παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1992, με περισσότερες από 8.130.000 μονάδες να έχουν πουληθεί παγκοσμίως. Το νέο R4 E-Tech αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη στο μέσον του 2025.

Παρότι το σχέδιο του Marco Maltese είναι υπέροχο, ένα τέτοιο beach-buggy δεν είναι στα πλάνα της Renault - και δεν θα μπορούσε να ήταν. Βεβαίως, αν υπάρξει ζήτηση, πάντα μπορεί να υπάρχει ένας πρόθυμος οίκος μετατροπής για τη δημιουργία ενός σπάνιου αυτοκινήτου - με το κατάλληλο αντίτιμο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ