Η BYD αισιοδοξεί: Έρχονται νωρίτερα οι μπαταρίες στέρεου τύπου

BYD Blade battery

Οι μπαταρίες που θα αλλάξουν το χάρτη της ηλεκτροκίνησης, προσφέροντας πολύ μεγαλύτερη αυτονομία με μικρότερο μέγεθος και βάρος, θα εξαπλωθούν στην αγορά μέσα στην προσεχή πενταετία, λέει ο κολοσσός BYD.

Σύμφωνα με την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, οι μπαταρίες στέρεου τύπου αρχικά θα τοποθετούνται σε τέσσερα έως πέντε χρόνια στα πολυτελή ηλεκτρικά οχήματα, και σταδιακά θα επεκταθούν και σε πιο προσιτά μοντέλα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τεχνολογία αυτή, που θεωρείται το «άγιο δισκοπότηρο» της αυτοκινητοβιομηχανίας, υπόσχεται ηλεκτρικά οχήματα με μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση και χαμηλότερο κίνδυνο πυρκαγιάς.

Εύλογα, λοιπόν, αναμένεται να αποτελέσει ένα ιστορικό ορόσημο για την αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς υπόσχεται να καταστήσει τα ηλεκτρικά οχήματα πιο ανταγωνιστικά και ελκυστικά για τους καταναλωτές.

Κατά τη διάρκεια του Παγκόσμιου Συνεδρίου Νέας Ενέργειας 2024, ο επικεφαλής έρευνας της BYD, Lian Yubo, αποκάλυψε ότι η εταιρεία προχωρά γρήγορα στην ανάπτυξη αυτών των μπαταριών.

Η πρόβλεψη είναι ότι, μετά το ντεμπούτο τους σε premium μοντέλα, η τεχνολογία θα γίνει δημοφιλής και σε πιο προσιτά οχήματα, αλλάζοντας ριζικά την αυτοκινητοβιομηχανία τα επόμενα χρόνια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Που βρισκόμαστε τώρα, όμως; Η μαζική παραγωγή των στερεάς κατάστασης μπαταριών εξακολουθεί να αντιμετωπίζει προκλήσεις, όπως το υψηλό κόστος και η πολυπλοκότητα κατασκευής.

Ωστόσο η BYD, που κατέχει ήδη το 15,8% της παγκόσμιας αγοράς μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα, επενδύει δυναμικά στην τεχνολογία για να εδραιώσει την ηγετική της θέση.

Άλλες μεγάλες εταιρείες, όπως η CATL και η NIO, επενδύουν επίσης δισεκατομμύρια δολάρια στην έρευνα και εξέλιξη αυτού του είδους μπαταριών. Η CATL σκοπεύει να ξεκινήσει μικρής κλίμακας παραγωγή έως το 2027, ενώ η NIO προσφέρει ήδη ένα μοντέλο ημι-στερεάς κατάστασης για ενοικίαση.

Η BYD, από την πλευρά της, θα συνεχίσει να επενδύει στις υπάρχουσες μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), οι οποίες κυριαρχούν στην κινεζική αγορά. Σύμφωνα με τον Lian Yubo, οι δύο τεχνολογίες θα συνυπάρξουν για τουλάχιστον 15 έως 20 χρόνια, συμπληρώνοντας η μία την άλλη και καλύπτοντας διαφορετικές ανάγκες της αγοράς.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ