H MG έκανε το θαύμα της -Με μπαταρίες ημι-στέρεου τύπου τα μοντέλα της το 2025

IM Motors L6

Οι μπαταρίες στέρεου τύπου, η μεγάλη επανάσταση -αν όχι το “σωσίβιο”- της ηλεκτροκίνησης, θα έρθουν για πρώτη φορά στην Ευρώπη -σε μια πρωτόλεια μορφή τους- μέσω της MG το δεύτερο τρίμηνο του 2025.

Οι Μπαταρίες Στέρεου Τύπου (SSB) προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία σε σύγκριση με τις μπαταρίες LFP, καθώς και πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής - άνω των 15 ετών. Έχουν επίσης οικολογικό πλεονέκτημα, καθώς περιέχουν λιγότερα βαρέα μέταλλα και μειώνουν τον κίνδυνο πυρκαγιάς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο χρόνος φόρτισης βελτιώνεται επίσης σημαντικά: οι στερεές μπαταρίες μπορούν να φορτιστούν σε ποσοστό μέχρι 80% σε ελάχιστα λεπτά, μειώνοντας τον χρόνο παραμονής στους σταθμούς φόρτισης κατά τη διάρκεια μεγάλων ταξιδιών.

Κι ενώ οι κολοσσιαίες παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες εξελίσσουν την τεχνολογία αυτή με ορίζοντα το 2028, οι Κινέζοι είναι έτοιμοι να κάνουν πάλι το θαύμα τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέφερε στο αγγλικό περιοδικό Autocar ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της SAIC στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Chengdu, η MG θα εξοπλίζει τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα με μπαταρίες στέρεου τύπου σε περίπου 12 μήνες, και σχεδιάζει να ξεκινήσει την εμπορική διάθεσή τους στην Ευρώπη από το τέλος του 2025.

Η MG είχε αρχικά θέσει ως στόχο να προσφέρει ένα μοντέλο με μπαταρίες στέρεου τύπου στην Ευρώπη το 2026, όμως φαίνεται να επισπεύδει τα πλάνα της για να αποκτήσει πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές της - καθώς λίγοι έχουν ανακοινώσει επίσημες ημερομηνίες κυκλοφορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν και δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμη λεπτομέρειες, οι πρώτες φήμες αναφέρουν ότι η μπαταρία θα έχει το ίδιο ποσοστό υγρής μάζας (περίπου 5%) όπως αυτή που χρησιμοποιείται στο νέο premium μοντέλο L6 της IM Motor, καθώς και αρχιτεκτονική 800 V. Επομένως, δεν μιλάμε ακριβώς για πλήρως στερεά μπαταρία, αλλά για ημι-στερεά.

Το μοντέλο IM Motor L6, που ήδη διαθέτει αυτή την μπαταρία, εξελίχθηκε σε συνεργασία με την κινεζική εταιρεία μπαταριών Jiangsu Qingtao. Η μπαταρία "Lightyear" του IM Motor προσφέρει περισσότερη από τη διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με μια μπαταρία λιθίου-φωσφορικού σιδήρου (LFP).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγκεκριμένα, με χωρητικότητα 133 kWh, προσφέρει στο L6 αυτονομία 1.083 χιλιομέτρων (αν και στον κύκλο μετρήσεων CLTC της Κίνας) και δυνατότητα ανάκτησης 400 χιλιομέτρων αυτονομίας σε μόλις 12 λεπτά φόρτισης.

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής φήμες, είναι πολύ πιθανόν ότι μέσω του IM Motor L6 θα φτάσει στην Ευρώπη η μπαταρία στέρεου τύπου, μόνο που στην ήπειρό μας το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα φέρει το σήμα της MG αντί της IM Motor.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ