Η Volkswagen μεγαλώνει την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών της μοντέλων με την προσθήκη του κουπέ SUV ID.5.
Με οδηγό την στρατηγική ACCELERATE!, η Volkswagen προσθέτει ένα τρίτο μέλος στην οικογένεια ηλεκτρικών μοντέλων ID., εισβάλοντας με αυτόν τον τρόπο στην κατηγορία των ηλεκτρικών κουπέ SUV.
Το νέο VW ID.5 έρχεται σε δύο εκδόσεις, την συμβατική και την σπορ GTX, με τρία επίπεδα εξοπλισμού και τρεις εκδόσεις ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Παρά το γεγονός ότι βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και διαθέτει το ίδιο μήκος και μεταξόνιο με το αδελφό ID.4, το ID.5 ξεχωρίζει για την οπισθοκλινή οροφή και το ενσωματωμένο σπόιλερ στο χείλος της πίσω πόρτας. Αυτό μεταφράζεται σε ίδιους χώρους επιβατών και πορτμπαγκάζ 549 λίτρων, καθώς καιβελτιωμένη αεροδυναμική με συντελεστή Cd 0,26.
BUY NOW
Η μοναδική επιλογή στον συσσωρευτή αφορά το πακέτο μπαταριών χωρητικότητας 77 kWh., ενώ για την κίνηση υπάρχουν οι εκδόσεις Pro, Pro Performance και GTX. Οι δύο πρώτες είναι πισωκίνητες, με το ηλεκτρικό μοτέρ της έκδοσης Pro να αποδίδει 175 ίππους και αυτό της Pro Performance 204 ίππους. Η σπορ έκδοση GTX χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρικό κινητήρα 204 ίππων στον πίσω άξονα και έναν στον εμπρός, με την μέγιστη απόδοση να φτάνει τους 300 ίππους.
Οι επιδόσεις που ανακοινώνει το εργοστάσιο για την βασική έκδοση κάνουν λόγο για 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ., ενώ για την ίδια μέτρηση η ισχυρότερη πισωκίνητη απαιτεί 8,4 δλ. και η κορυφαία τετρακίνητη GTX 6,3 δλ.. Η τελική ταχύτητα των πισωκίνητων εκδόσεων περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ωρα και της τετρακίνητης στα 180 χλμ./ώρα.
Σύμφωνα με την VW, η έκδοση Pro Performance επιτυγχάνει αυτονομία 520 χλμ. και η GTX 480 χλμ., σύμφωνα πάντα με το πρωτόκολλο WLTP. Η φόρτιση είναι μια γρήγορη διαδικασία, καθώς διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW και μπορεί να φορτίσει σε συνεχές δίκτυο (DC) με ισχύ έως 135 kW.
Τέλος, τα προγράμματα οδήγησης της έκδοσης GTX είναι πέντε αντί για τέσσερα που έχουν οι Pro και Pro Performance, με την επιπλέον προθήκη να αφορά την επιλογή Traction για ολισθηρά τερέν. Διαφορά συναντάμε και στην ένταση της ανάκτησης ενέργειας με επιλεγμένο το B στο κιβώτιο, μιας και η έκδοση GTX μπορεί να επιβραδύνει με ρυθμό έως και 0,30 g (αντί για έως 0,25 g).
Το πανευρωπαϊκό εμπορικό του λανσάρισμα θα πραγματοποιηθεί στις αρχές του 2022, περίοδος που αναμένεται να ανακοινωθεί και ο πλήρης τιμοκατάλογός του.