Το αμιγώς ηλεκτρικό shooting brake της CUPRA μας προϊδεάζει για το άμεσο μέλλον της ισπανικής φίρμας.
Η CUPRA βρίσκεται στην Έκθεση του Μονάχου και προχώρησε στην αποκάλυψη του πρωτότυπου DarkRebel, τέσσερις μήνες μετά την παρουσίασή του στον διαδικτυακό κόσμο.
Κατά την δημιουργία του, οι σχεδιαστές της CUPRA έλαβαν υπόψιν περισσότερες από 270.000 διαμορφώσεις που φτιάχτηκαν από τους φίλους της μάρκας στο διαδίκτυο, λίγο μετά το ψηφιακό του ντεμπούτο στις αρχές της χρονιάς.
BUY NOW
Τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου DarkRebel είναι αρκετά εντυπωσιακά και ξεκινούν από το εμπρός μέρος με τον φωτεινό λογότυπο, την αιχμηρή μάσκα και τα φώτα τύπου LED που παραπέμπουν στον λογότυπο.
Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει έντονα χαρακτηριστικά και ξεχωρίζει από τις ακμές και τα μεγάλα ανοίγματα των αεραγωγών. Η ιδιαίτερα δυναμική εικόνα απαντάται και στο πλάι με τους μεγάλους εντυπωσιακούς τροχούς και τις ανάγλυφες επιφάνειες που θυμίζουν εισαγωγές αέρα κεντρομήχανου sports car.
Η ιδιαίτερα ξεχωριστή σχεδίαση του δίθυρου shooting brake αμαξώματος του πρωτότυπου της CUPRA διαθέτει πληθώρα λεπτομερειών και στο πίσω μέρος, όπου και ξεχωρίζει ο έντονος διαχύτης και μια μεγάλη αεροτομή που εκτίνεται από την οροφή και αποτελεί φυσική σχεδιαστική συνέχεια.
Στο εσωτερικό, κυριαρχεί μία ιδιαίτερης σχεδίασης κεντρική κονσόλα κατασκευασμένη με τεχνολογία τρισδιάστατης σχεδίασης, προσφέροντας μια διαφορετική σχεδιαστική νότα που ενισχύει και την αίσθηση της ακαμψίας.
Η CUPRA τοποθέτησε δύο Supersport μπάκετ καθίσματα για τον οδηγό και τον συνοδηγό, με τον πρώτο να επιλέγει σχέσεις από έναν κρυστάλλινο επιλογέα ταχυτήτων που βρίσκεται πάνω στην κεντρική κονσόλα.
Όλα τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι φιλικά προς το περιβάλλον, όπως για παράδειγμα το κατά 90% βιοδιασπώμενο μπαμπού, ενώ υπάρχει και μια θερμική κάμερα στον ουρανό της οροφής που παρακολουθεί την ατμόσφαιρα της καμπίνας και προσαρμόζει ανάλογα το έξυπνο σύστημα αυτόματου κλιματισμού.
Ταυτόχρονα, η CUPRA εμπλούτισε το εσωτερικό του πρωτότυπου DarkRebel με ένα νέο User Interface, ατμοσφαιρικό φωτισμό και ένα μοναδικής σχεδίασης τιμόνι που απουσιάζει το χαμηλό τμήμα της στεφάνης.
Προς το παρόν είναι άγνωστο εάν θα δούμε το συγκεκριμένο ηλεκτρικό πρωτότυπο των 4μιση μέτρων στην παραγωγή, αλλά είναι σίγουρο ότι πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που βλέπουμε σε αυτό, θα τα δούμε στα μελλοντικά μοντέλα της CURPA.