Προ των πυλών η πρώτη ηλεκτρική Lotus, το SUV Electre

Lotus Electre

Λίγες μέρες πριν από την επίσημη πρεμιέρα της Lotus Electre, άνοιξαν οι παραγγελίες του SUV της νέας, ηλεκτρικής εποχής της εταιρείας.

Δεν είναι μυστικό ότι τα Super-SUV γνωρίζουν ιδιαίτερη εμπορική άνθηση -όπως αποδεικνύει εδώ και καιρό η Lamborghini Urus και τελευαία η Ferrari Purosangue- και τα πολυτελή ηλεκτρικά SUV το ίδιο. Η νέα Lotus Electre τα συνδυάζει και τα δύο, και η βρετανική εταιρεία μόλις άνοιξε τις παραγγελίες του πρώτου αυτοκινήτου του περάσματός της στην ηλεκτροκίνηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εταιρεία του Heathel εξασφάλισε την επιβίωσή της με την οικονομική υποστήριξη της Geely, και τώρα παίρνουν σειρά τα πρώτα -ηλεκτρικά- αυτοκίνητα της νέας γκάμας της, που βασίζονται στο τεχνολογικό υπόβαθρο του κινεζικού γίγαντα.

Στην εποχή μας το πλέον εμπορικό αυτοκίνητο που χρειάζεται μια εταιρεία για να ορθοδοπήσει είναι ένα SUV - και η Electra είναι το πρώτο του είδους στην ιστορία της βρετανικής εταιρείας. Είναι επίσης και το πρώτο ηλεκτρικό της, χωρίς την επιλογή έκδοσης με θερμικό κινητήρα, που εγκαινιάζει τη μεγάλη γκάμα των EV που πρόκειται να παρουσιάσει τα προσεχή χρόνια.

Πέραν του υπέροχου σχεδιασμού της, που η αλήθεια είναι πως στο ρύγχος της παραπέμπει λίγο στην Urus, παραθέτει απέναντι στον γερμανικό ανταγωνισμό και στη Volvo εντυπωσιακά τεχνικά στοιχεία. Η ολοκαίνουρια αρχιτεκτονική της εξασφαλίζει πλήρως επίπεδο δάπεδο και οι δύο ηλεκτροκινητήρες της ξεπερνούν τους 600 ίππους. Παρεμπιπτόντως, το σύστημα ηλεκτροκίνησης των νέων Lotus αγγίζει μέχρι και τους 872 ίππους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ως αποτέλεσμα, σημειώνει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε 2,95 δευτερόλεπτα, την ώρα που η μπαταρία μεγέθους 100 kWh του δαπέδου προσφέρει αυτονομία 600 χιλιομέτρων. Παράλληλα, η αρχιτεκτονική 800V της πλατφόρμας επιτρέπει τη φόρτιση για 400 χιλιόμετρα σε μόλις 20 λεπτά. Όλα αυτά, βεβαίως, στον κινεζικό κύκλο μετρήσεων, και ενώ αναμένουμε τα στοιχεία κατά τον ευρωπαϊκό κύκλο WLTP.

Η τιμή της Lotus Electra δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, αλλά δεν αναμένεται να κοστίζει στην πρωταρχική της έκδοση κάτω από 120.000 ευρώ. Παρόλα αυτά ο κατάλογος παραγγελιών της έχει ανοίξει από τη βρετανική εταιρεία, με προκαταβολή 2.500 ευρώ, αρχικά μόνο για ενδιαφερόμενους από τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, τις Κάτω Χώρες, την Ελβετία και τη Σκανδιναβία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι πρώτες παραδόσεις, για τους πελάτες από τις παραπάνω χώρες, θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2023 με τα πρώτα αντίτυπα που θα βγουν από το εργοστάσιο της περιβόητης Wuhan.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ