Renault Embleme: Αυτό είναι το νέο και εντυπωσιακό γαλλικό κουπέ

Renault Emblème demo car

Το νέο γαλλικό πρωτότυπο μας προϊδεάζει για ένα επερχόμενο οικογενειακό μοντέλο που έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί με σχεδόν μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα.

Η απαλλαγή από τις εκπομπές ρύπων της καύσης ορυκτών καυσίμων αποτελεί βασικό στόχο για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. Για μια αυτοκινητοβιομηχανία όπως το Renault Group, σημαίνει ότι περιλαμβάνει μέτρα για την αντιμετώπιση μιας σειράς προκλήσεων που σχετίζονται με τη βιομηχανία, την ενέργεια, την τεχνολογία κ.α.

Renault Emblème demo car 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για να επιτύχει μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα έως το 2040 στην Ευρώπη και έως το 2050 παγκοσμίως, η Renault πρέπει να φέρει την επανάσταση στον τρόπο που σχεδιάζει και κατασκευάζει τα οχήματά της.

Αυτή την προσέγγιση της Renault μας παρουσιάζει το νέο Embleme που θα κάνει την εμφάνισή του στο περίπτερο της φίρμας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού από τις 14 έως τις 20 Οκτωβρίου. Πρόκειται για το όραμα ενός οικογενειακού αυτοκινήτου που λειτουργεί ως εργαστήρι και παρουσιάζει τις καινοτομίες που αναπτύχθηκαν από τη Renault, την Ampere και τους συνεργάτες τους για την κάλυψη αυτών των απαιτήσεων.

Renault Emblème demo car 3

Η κύρια πρόκληση αυτού του πρωτότυπου μοντέλου έγκειται στο βαθμό στον οποίο έχει μεγιστοποιηθεί η απαλλαγή από τον άνθρακα σε όλο τον κύκλο ζωής του οχήματος, από την γέννησή του μέχρι το τέλους κύκλου ζωής. Αυτό σημαίνει ότι διαθέτει μειωμένες εκπομπές ρύπων κατά 90%, σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο σύγχρονο αυτοκίνητο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για να επιτευχθεί αυτό, το Renault Group μελέτησε πολλούς έξυπνους και βιώσιμους συνδυασμούς: ανακυκλωμένα υλικά με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα, φυσικά υλικά, διαδικασίες παραγωγής που βασίζονται εξ ολοκλήρου στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, γενική εφαρμογή επαναχρησιμοποιούμενων εξαρτημάτων κ.α.

Renault Emblème demo car 4

Το Renault Embleme συμβολίζει μια νέα ολιστική προσέγγιση στον σχεδιασμό του. Η εξωτερική του σχεδίαση συνδυάζει τον σπορ χαρακτήρα, την κομψότητα και το συναίσθημα μέσα από μοναδικές καμπύλες επιφάνειες, δημιουργώντας ένα εξαιρετικά ποθητό πρωτότυπο μοντέλο.

Ο σχεδιασμός είναι επίσης το αποτέλεσμα της σχολαστικής βελτιστοποίησης της αεροδυναμικής, όπως για παράδειγμα, ο εξωτερικός καθρέφτης οπισθοπορείας που αντικαθίσταται από δύο κάμερες ενσωματωμένες στους θόλους των τροχών, τους υαλοκαθαριστήρες που είναι κρυμμένοι κάτω από το καπό και οι αναδυόμενες χειρολαβές. Επιπλέον, δύο ανοίγματα στο καπό και δύο αεραγωγοί στον προφυλακτήρα διοχετεύουν τη ροή αέρα προς το παρμπρίζ και πίσω από τους τροχούς, αντίστοιχα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο ιδιαίτερα αποδοτικός σχεδιασμός βελτιώθηκε με τη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας και έναν υπερσύγχρονο ψηφιακό εξοπλισμό προσομοίωσης που παρέχεται από την ομάδα BWT Alpine F1, ως μέρος της γόνιμης συνεργασίας μεταξύ της Renault και της Ampere.

Renault Emblème demo car 5

Το ηλεκτρικό shooting brake Embleme έχει μήκος 4,8 μέτρα, ύψος 1,52 μέτρα και μεταξόνιο 2,9 μέτρα , πράγμα που σημαίνει ότι προορίζεται για άνετα ταξίδια σε ένα ιδιαίτερα ευρύχωρο περιβάλλον.

Στο πλαίσιο της προσέγγισής τους στον οικολογικό σχεδιασμό, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί προσπάθησαν να απαλλαγούν από κάθε περιττό κιλό, με στόχο να φτάσουν το βάρος στα 1.750 κιλά, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών. Επομένως, το Renault Embleme ζυγίζει λιγότερο από τα περισσότερα υβριδικά SUV ή ηλεκτρικά οχήματα παρόμοιου μεγέθους.

Βασίζεται στην πλατφόρμα AmpR Medium, η αρχιτεκτονική με ηλεκτρομοτέρ στον πίσω άξονα φιλοξενεί τα διάφορα εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης (ηλεκτρικός κινητήρας, μπαταρία, κυψέλες καυσίμου και ρεζερβουάρ υδρογόνου) διατηρώντας παράλληλα χαμηλό κέντρο βάρους και την ιδανική κατανομή του για βελτίωση της απόδοσης και της αποδοτικότητας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Renault Emblème demo car 1

Ο ηλεκτροκινητήρας 218 ίππων του Embleme δεν χρησιμοποιεί σπάνιες γαίες και παίρνει ενέργεια από μια μικρή μπαταρία τύπου NMC (40 kWh), η οποία είναι ελαφρύτερη, φθηνότερη, λιγότερο ογκώδης και πιο φιλική προς το περιβάλλον από αυτή ενός οικογενειακού ηλεκτρικού οχήματος μεγάλης εμβέλειας, και έχει αυτονομία πολλών εκατοντάδων χιλιομέτρων, υπεραρκετή για καθημερινές διαδρομές. Η κυψέλη καυσίμου PEMFC 30 kW λειτουργεί με υδρογόνο χαμηλών εκπομπών άνθρακα μέσω δεξαμενής 2,8 κιλών, παρέχοντας την απαιτούμενη ισχύ για μεγάλες διαδρομές.

Αυτή η διαμόρφωση μεγιστοποιεί την αυτονομία του νέου Renault Embleme, το οποίο μπορεί να καλύψει απόσταση έως και 1.000 χλμ. τόσο γρήγορα όσο ένα όχημα με θερμικό κινητήρα: χωρίς φόρτιση αλλά με μόλις δύο στάσεις για ανεφοδιασμό με υδρογόνο – λιγότερο από πέντε λεπτά κάθε φορά – για αυτονομία 350 χλμ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ