Ford Mustang Mach-E: Η πιο ισχυρή γκάμα στα ηλεκτρικά

Ford Mustang Mach-E GT 1

Η νέα Ford Mustang Mach-E φέρνει το αύριο σήμερα, δίχως να κόβει δεσμούς από το πλούσιο παρελθόν της.

Η Ford παρουσίασε ιδιαίτερη τόλμη με το λανσάρισμα του πρώτου της ηλεκτρικού αυτοκινήτου, στοιχείο που δείχνει και την σιγουριά της στο νέο μοντέλο. Μάλιστα, τα χαρακτηριστικά και οι δυνατότητες της νέας Mustang Mach-E είναι τέτοια που συμβαδίζουν απόλυτα με τον επαναστατικό και αδάμαστο χαρακτήρα των εμβληματικών coupe και convertible Mustang, όντας ένας άξιος συνεχιστής της νέας εποχής του μοντέλου και της Ford.

Ford Mustang Mach-E 1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τη βάση για την δημιουργία της Mustang Mach-E αποτελεί η πλατφόρμα της Team Edison του τμήματος Ford EV που είναι ειδικά σχεδιασμένη και εξελιγμένη για το πρώτο ηλεκτρικό SUV της φίρμας. Η μεγάλη μπαταρία ιόντων λιθίου βρίσκεται στο κέντρο του πατώματος ανάμεσα στους δύο άξονες, με στόχο την επίτευξη σωστής κατανομής και χαμηλού κέντρου του βάρους του νέου ηλεκτρικού SUV.

Η νέα Ford Mustang Mach-E διατίθεται σε τρεις εκδόσεις ηλεκτρικού συστήματος κίνησης και δύο μπαταρίας με διαφορετική χωρητικότητα. Η πρώτη έκδοση RWD (Rear Wheel Drive) εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, και οι AWD (All Wheel Drive) και GT με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα.

Ford Mustang Mach-E 2

Από πλευράς μπαταριών, η νέα Mustang Mach-E εφοδιάζεται είτε με μια μπαταρία 75 kWh (Standard Range) είτε με μία μεγαλύτερη 98 kWh (Extended Range). Και στις δύο περιπτώσεις, η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι υγρόψυκτη και διαθέτει ειδικά εξελιγμένο σύστημα ψύξης και θέρμανσης για σωστή απόδοση σε όλες τις συνθήκες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσον αφορά τα συστήματα κίνησης, τόσο οι πισωκίνητες όσο και οι τετρακίνητες εκδόσεις διαθέτουν ελαιόψυκτους ηλεκτροκινητήρες για σταθερή απόδοση και μέγιστη αξιοπιστία. Όταν η πισωκίνητη Mustang Mach-E συνδυαστεί με την μπαταρία των 75 kWh το ηλεκτρομοτέρ αποδίδει 269 ίππους, ενώ όταν φέρει την μεγαλύτερη των 98 kWh ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 294 ίππους. Η ροπή όμως και στις δύο περιπτώσεις είναι ίδια και φτάνει τα 430 Nm, με τα νούμερα επιδόσεων να είναι σχεδόν πανομοιότυπα. Για την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα η έκδοση με τους 269 ίππους χρειάζεται 6,1 δλ., και η ισχυρότερη 6,2 δλ.

Ford Mustang Mach-E 4

Παρόμοια εικόνα συναντάμε και στην τετρακίνητη Mustang Mach-E, μιας και όταν συνδυαστεί με την standard range μπαταρία αποδίδει 269 ίππους και όταν φέρει την extended range μπαταρία η ισχύς φτάνει τους 351 ίππους. Η ροπή του συστήματος δεν διαφοροποιείται ανάλογα με την μπαταρία (580 Nm), αλλά όπως είναι ευκόλως κατανοητό υπάρχει διαφορά στον τομέα των επιδόσεων. Για την μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα η απλή έκδοση θα χρειαστεί 5,6 δλ. και η ισχυρή μόλις 5,1 δλ. Κορυφαία έκδοση είναι η τετρακίνητη GT των 487 PS που επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον τομέα φόρτισης της μπαταρίας της νέας Mustang Mach-E, η διαδικασία είναι απλή και διαθέτει συμβατότητά της με ταχυφορτιστές ισχύος έως 150 kW. Επιπλέον, χάρη στον δυνατό ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW, σε αντίστοιχης ισχύος ταχυφορτιστή θα φορτίσει την standard range μπαταρία σε 7μιση ώρες και την extended range σε 9μιση ώρες. Σε περίπτωση φόρτισης σε συνεχές ρεύμα ισχύος 150 kW θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η μπαταρία κερδίζει 120 χλμ. σε μόλις 10 λεπτά της ώρας.

Ford Mustang Mach-E 5

Πέρα όμως από τις δυνατές επιδόσεις και την προηγμένη τεχνολογία του συστήματος φόρτισης, η νέα Ford Mustang Mach-E προσφέρει αυτονομία, ανάλογα πάντα με την έκδοση και την μπαταρία, που κυμαίνεται από 400 έως 610 χλμ., σύμφωνα πάντα με τη νόρμα WLTP. Με αυτό τον τρόπο, η νέα Mustang Mach-E καταφέρνει να μειώσει το άγχος φόρτισης και αυτονομίας που έχουν όλοι οι ιδιοκτήτες των σύγχρονων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι με τον δεύτερο κύκλο του προγράμματος “Κινούμαι ηλεκτρικά 2”, όλες οι διαθέσιμες εκδόσεις της ηλεκτρικής Mustang Mach-E, συμπεριλαμβανομένης της GT, επωφελούνται με κρατική επιδότηση 8.000 ευρώ.

Mustang Mach-E RWD 75kWh 269 PS: 53.988 ευρώ με επιδότηση
Mustang Mach-E RWD 98kWh 294 PS: 58.700 ευρώ με επιδότηση
Mustang Mach-E AWD 75kWh 269 PS: 62.324 ευρώ με επιδότηση
Mustang Mach-E AWD 98kWh 351 PS: 66.028 ευρώ με επιδότηση
Mustang Mach-E GT AWD 98kWh 487 PS: 76.692 ευρώ με επιδότηση

Ford Mustang Mach-E GT 2

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ