Kawasaki-Yamaha: Εξελίσσουν μαζί κινητήρες υδρογόνου

Kawasaki  και Yamaha κινητήρες υδρογόνου 2021

Οι Kawasaki Heavy Industries (KHI) και Yamaha Motor επιμένουν στους θερμικούς κινητήρες και ανακοίνωσαν νέα συνεργασία με στόχο τη μελλοντική τους... βιωσιμότητα.

Το πρόβλημα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης αναφορικά με την επιβάρυνση του κλίματος δεν είναι οι ίδιοι οι κινητήρες αλλά τα καύσιμα που χρησιμοποιούν για τη λειτουργία τους. Σε αυτό φαίνεται να συμφωνούν τόσο η Kawasaki όσο και η Yamaha με τις δύο εταιρείες να ανακοινώνουν νέα συνεργασία, η οποία θα μπορούσε να επεκτείνει τη διάρκεια ζωής των θερμικών μοτέρ και πέρα από τα μέσα του αιώνα που διανύουμε.

Η νέα συνεργασία μεταξύ των δύο Ιαπώνων κατασκευαστών αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης συνεργασίας (διαβάστε περισσότερα εδώ) στην οποία περιλαμβάνονται και οι Toyota, Mazda και Subaru με τις πέντε εταιρείες να παίρνουν το πλευρό του κινητήρα εσωτερικής καύσης και να εξελίσσουν από κοινού εναλλακτικά καύσιμα για τη βιωσιμότητα του. Το υδρογόνο φυσικά είναι και εκείνο που έχει τον πρώτο λόγο σε αυτή την τεράστια συνεργασία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Kawasaki και Yamaha θα επικεντρωθούν στην εξέλιξη κινητήρων για τις μοτοσυκλέτες και τον κόσμο των δύο τροχών, κάτι που κάνουν και οι δύο εδώ και αρκετό καιρό. Μάλιστα ο όμιλος της Kawasaki έχει προχωρήσει αρκετά βήματα και έχει αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη κινητήρες υδρογόνου που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από οχήματα στη στεριά, στη θάλασσα αλλά και τον αέρα. Μέσω του τμήματος ναυπήγησης που διαθέτει η Kawasaki Heavy Industries έχει μάλιστα εξελίξει και το πρώτο tanker στον κόσμο που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για να μεταφέρει υγροποιημένο υδρογόνο, το «Suiso Frontier». Το υπερσύγχρονο tanker αναμένεται ξεκινήσει το δρομολόγιο του από την Αυστραλία προς την Ιαπωνία και ανάποδα μέσα στους επόμενους μήνες, μεταφέροντας στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου φτηνό υδρογόνο.

Σε πρώτο στάδιο, στόχος των Kawasaki και Yamaha είναι η από κοινού εξέλιξη ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης υδρογόνου, για «πιθανή χρήση του» σε δίτροχα, ενώ αργότερα, στη συνεργασία αναμένεται να εισχωρήσουν η Suzuki και ακόμη πιο σημαντικά η Honda, ως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής δικύκλων παγκοσμίως.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ