Το νέο μικρό SUV θα συμπληρώσει με τον καλύτερο τρόπο την γκάμα της ιταλικής φίρμας και θα διαθέτει τα καλύτερα «εφόδια».
Η Alfa Romeo δεν έχει αναφερθεί στην ονομασία του επερχόμενου SUV, αλλά τους τελευταίους μήνες έχει επικρατήσει η ονομασία Brennero από το ομώνυμο «πάσο» με τον Αλπικό φόντο. Έτσι, θεωρείται ότι συμπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο την γκάμα δίπλα στις Tonale και Stelvio.
Σε δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Jean-Philippe Imparato, φέρνει στην επικαιρότητα με νέες δηλώσεις του την στρατηγική του Ομίλου Stellantis στην κατηγορία των B-SUV.
BUY NOW
Το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2024 μετά την plug-in υβριδική έκδοση της Tonale και τις ανανεωμένες Stelvio και Giulia, και θα εστιάσει σε ένα αρκετά ευρύτερο πελατολόγιο.
Τελικά όμως, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo ανέφερε ότι δεν θα το λένε Brennero, καθώς σκέφτονται μία νέα μέθοδο ονοματοδοσίας στα επερχόμενα μοντέλα που θα αποτίει φόρο τιμής στην ιστορίας της εταιρείας.
Υπεύθυνος για την σχεδίαση του νέου SUV είναι ο Alejandro Mesonero-Romanos, ο οποίος διορίστηκε επικεφαλής του σχεδιασμού της Alfa Romeo το 2021. Όπως είναι ευκόλως κατανοητό, το νέο μοντέλο θα έχει μικρότερες διαστάσεις από την Tonale, με την κατηγορία να «παίζει» μεταξύ 4,15 και 4,30 μέτρων.
Το νέο compact SUV της Alfa Romeo θα είναι το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της εταιρείας που θα προσφέρεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που θα πλαισιώνει υβριδικές εκδόσεις με θερμικό κινητήρα βενζίνης. Οι τελευταίοι αποτελούν μία νέα σειρά κινητήρων που μόλις λανσαρίστηκαν από τον Ομίλο Stellantis και φέρουν ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης 48V και νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCT.
Ο Όμιλος Stellantis προχώρησε σε κοινοπραξία με την Punch Powertrains για την υλοποίηση του νέου ήπια υβριδικού συστήματος κίνησης με θερμικό κινητήρα τον 1.2 PureTech, ενισχύοντας έτσι την απόδοση του αυτοκινήτου σε αστικές συνθήκες.
Ταυτόχρονα, υπάρχει ενδεχόμενο να δούμε και ήπια υβριδική έκδοση με τον 1.2 τούρπο να αποδίδει τούλαχιστον 160 ίππους και να συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με επτά σχέσεις της Punch.
Η ηλεκτρική έκδοση θα φέρει το αναβαθμισμένο σύστημα κίνησης του Ομίλου με εμπρός ηλεκτρομοτέρ 156 ίππων και 260 Nm, και μπαταρία τουλάχιστον 54 kWh για αυτονομία που θα ξεπερνά τα 500 χλμ. στην πόλη.
H κατασκευή του νέου ιταλικού μοντέλου θα γίνεται στο εργοστάσιο της Stellantis στο Tychy της Πολωνίας, μια μονάδα που θα φιλοξενήσει την παραγωγή μελλοντικών μοντέλων των Jeep και Fiat.