Αποχαιρετισμός στην Aston Martin DBS με την 770 Ultimate

Aston Martin DBS 770 Ultimate

Η Aston Martin αποχαιρετά τη V12 σπορ «ναυαρχίδα» DBS με μια ειδική έκδοση, τη DBS 770 Ultimate, που αποδίδει 759 ίππους και θα κατασκευαστεί σε 499 αντίτυπα - που έχουν ήδη προπωληθεί.

Το τέλος της διαδρομής της DBS έρχεται με μια εκρηκτική και εκθαμβωτική της έκδοση, την 770 Ultimate - την πιο ισχυρή DBS όλων των εποχών. Από τα συνολικά 499 αντίτυπά της, τα 300 θα έχουν Coupe αμάξωμα και τα 199 θα είναι ανοιχτές Volante.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κορυφαία αυτής της γενιάς της DBS αντλεί τη μέγιστη δυνατή ιπποδύναμη που μπορεί να εξαχθεί από τον V12 κινητήρα των 5.2 λίτρων, χωρίς την τοποθέτηση υβριδικού συστήματος: 770 PS, που μεταφράζονται σε 759 hp. Από τον πρώτο αυτόν αριθμό προκύπτει και η ονομασία της DBS 770 Ultimate.

Για την αύξηση της ιπποδύναμης βελτιώθηκαν τα συστήματα εισαγωγής και ανάφλεξης, και αυξήθηκε κατά 7 τοις εκατό η πίεση στους θαλάμους καύσης. Παράλληλα, τροποποιήθηκε και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, για να αγγίζει το supercar του Gaydon τελική ταχύτητα της τάξης των 340 km/h.

Δεδομένου ότι η «απλή» DBS έχει ήδη κεραμικά φρένα, με δισκόφρενα 16,1 ιντσών εμπρός και 14,1'' πίσω, δεν χρειάστηκε κάποια παρέμβαση σε αυτόν τον τομέα της DBS 770 Ultimate. Αντίθετα, το σύστημα διεύθυνσης δέχθηκε ορισμένες βελτιώσεις για τη βελτίωση της ακρίβειας στην απόκριση και της αίσθησής του. Το σασί έγινε, επίσης, λίγο πιο άκαμπτο, και οι μηχανικοί της Aston Martin ρύθμισαν εκ νέου την ανάρτηση για αυξημένο έλεγχο και συγκρότηση χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα κύλισης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η DBS 770 Ultimate διαφοροποιείται αισθητικά από τις εξειδικευμένες της ζάντες 21 ιντσών, που διατίθενται σε τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς. Στη μάσκα δεσπόζει ο μεγαλύτερος κυψελοειδής αεραγωγός και το καινούριο splitter στο κάτω μέρος της.

Πολλά από τα επιμέρους τμήματα του αμαξώματος είναι, στο μεταξύ, κατασκευασμένα στην έκδοση αυτή από ανθρακονήματα: το πλαίσιο του παρ-μπριζ, τα καλύμματα των καθρεπτών, τα μικρά πτερύγια των αεραγωγών στους θόλους των εμπρός τροχών - καθώς και τα μαρσπιέ, και ο ανασχεδιασμένος διαχύτης στην απόληξη του δαπέδου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα καθίσματα στο εσωτερικό είναι εξίσου εντυπωσιακά. Έχουν το σχεδιασμό των αγωνιστικών bucket και είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και επενδεδυμένα από ανάγλυφο δέρμα και Alcantara. Φυσικά, στην κονσόλα υπάρχουν και οι ειδικές μεταλλικές ταμπέλες που αναγράφουν τον αριθμό του μοναδικού αντιτύπου καθεμιάς από τις 300 και 199 DBS 770 Ultimate.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Aston Martin δεν έχει ανακοινώσει την τιμή κάθε αντιτύπου της σπάνιας και συλλεκτικής, τελευταίας αυτής της DBS. Δεν υπάρχει κανένας λόγος, άλλωστε, καθώς και τα 499 αντίτυπά της έχουν ήδη δεσμευθεί -από καιρό- με προπαραγγελίες. Τα πρώτα από αυτά θα αρχίσουν να παραδίδονται από το εργοστάσιο του Gaydon μέσα στο καλοκαίρι του 2023.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ