Η Lancia συνεχίζει την εμπορική της ολομέτωπη αντεπίθεση, καθώς μετά την ολοκαίνουρια γενιά της Ypsilon ετοιμάζει για τη νέα χρονιά τη σπορ έκδοσή της HF, καθώς και το επόμενό της νέο μοντέλο - τη νέα Gamma.
Διαθέσιμη σε εκδόσεις βενζίνης mild hybrid και με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης 156 ίππων, η νέα Ypsilon θα αποκτήσει και μια νέα, σπορτίφ έκδοση τη νέα χρονιά. Πρόκειται για την Ypsilon HF, που αναβιώνει τα ιστορικά αυτά αρχικά «High Fidelity» από τα βάθη της αγωνιστικής ιστορίας της Lancia.
Η Ypsilon HF, αμιγώς ηλεκτρική, θα διαθέτει ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 280 ίππων και μπαταρία 54 kWh, που θα επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,8 δευτερόλεπτα. Η τεχνική του βάση θα είναι παρόμοια με αυτή των Alfa Romeo Junior Veloce και Abarth 600e, αν και η αυτονομία δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα επίσημα.
BUY NOW
Οι αλλαγές σε σύγκριση με τις άλλες Ypsilon περιλαμβάνουν επίσης το χαμήλωμα του αμαξώματος, την αναθεώρηση της ανάρτησης και την πιο σπορτίφ ρύθμιση του τιμονιού. Οπτικά, ξεχωρίζει από μια σειρά από σπορτίφ λεπτομέρειες, από το λογότυπο HF, τα σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, και άλλα.
Εκτός από το μοντέλο δρόμου, η Ypsilon HF θα διατίθεται και σε αγωνιστική έκδοση για τους αγώνες ράλι, πιθανόν ήδη από το 2025. Θα συμμετέχει στην κατηγορία Rally 4, η οποία περιλαμβάνει αυτοκίνητα με κίνηση στους δύο (εμπρός) τροχούς, για την εξέλιξη νεαρών οδηγών αγώνων.
Σε αντίθεση με την έκδοση δρόμου, η αγωνιστική έκδοση της Ypsilon δεν θα είναι ηλεκτρική αλλά κινείται από ένα μοτέρ βενζίνης turbo 1.2 λίτρων, τρικύλινδρο, με απόδοση 212 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων.
Και περνάμε στη Lancia Gamma: οι Ιταλοί έχουν μεν προγραμματίσει την αναβίωση του σπουδαίου αυτού ονόματος για το 2026, όμως από το 2025 ενδέχεται να έχουμε τις πρώτες ενδείξεις για το πολυτελές αυτό μοντέλο, που θα παράγεται στη Melfi ήδη από το 2025.
Η Gamma θα είναι, σχεδιαστικά, ένας συνδυασμός fastback και crossover. Οι διαστάσεις της θα είναι αντίστοιχες των Opel Grandland ή Peugeot 3008, καθώς θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis.
Προς το παρόν είναι άγνωστο αν η Lancia Gamma της νέας εποχής θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, ή αν θα έχει και εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης. Πάντως, η STLA Medium είναι δεκτική σε διάφορα υβριδικά συστήματα, πέραν φυσικά του ηλεκτρικού.