Ο πολυαναμενόμενος αντικαταστάτης της Bugatti Chiron αναμένεται να αποκαλυφθεί επίσημα τον επόμενο μήνα. Θα χρησιμοποιεί ατμοσφαιρικό V16 κινητήρα και θα συνδυάζεται με υβριδικό σύστημα.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του ίδιου του CEO της εταιρείας, Mate Rimac, στην αρχή σχεδίαζαν ένα ηλεκτρικό SUV coupe, όμως κάπου στην πορεία τα πλάνα από ότι φαίνεται άλλαξαν. Έτσι, αντί αυτού, περιμένουμε με ανυπομονησία, όπως και ο μισός πλανήτης, ένα hypercar με εξωπραγματική ιπποδύναμη και φυσικά επιδόσεις.
Το σχήμα του αμαξώματος έχει σχεδόν φανερωθεί πρόσφατα από τη φίρμα, ωστόσο τώρα στο προσκήνιο εμφανίζονται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το μοτέρ, που θα βρίσκεται κάτω από το καπό. Παρόλο που οι λεπτομέρειες κρατιούνται μέχρι στιγμής ως επτασφράγιστο μυστικό, έχει γίνει γνωστό πως σε αντίθεση με το προηγούμενο μοντέλο που φορούσε έναν W16 με τέσσερα turbos, αυτή τη φορά δεν θα συνδράμουν υπερσυμπιεστές.
BUY NOW
Ο θηριώδης κινητήρας θα είναι πλέον ατμοσφαιρικός V16 και θα έχει μήκος 1 μέτρο, 40 εκατοστά μακρύτερος συγκριτικά με εκείνον της Chiron. Εν τω μεταξύ, παρά το πρόσθετο υβριδικό σύστημα που θα διαθέτει, το σχήμα του παραμένει παρόμοιο. Αν και ο Rimac είναι ιδιαίτερα δημοφιλής για την πρωτοποριακή του εργασία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και την τεχνολογία μπαταριών, έκρινε πως αυτή ήταν η ιδανική λύση για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Πριν λίγο καιρό ανέφερε μάλιστα χαρακτηριστικά πως κάθε κινητήρας σε μια Bugatti πρέπει να βγάζει συναισθηματισμό. Μπορεί να πετύχουμε μεγάλα νούμερα ισχύς από ένα υπερτροφοδοτούμενο V8 για παράδειγμα, αλλά το θέμα είναι να ξεχωρίζεις όντας διαφορετικός.
Με δεδομένο τον όγκο (άγνωστα τα κυβικά του), τους κυλίνδρους και τη βοήθεια του ηλεκτρικού μοτέρ, το αυτοκίνητο θα αποδίδει οπωσδήποτε περισσότερους από 1.000 ίππους. Πιθανώς και πιο πολλούς από τους 1.587 του W16. Μετά από αρκετές δεκαετίες, θα γίνει το πρώτο μοντέλο παραγωγής που θα εξοπλίζεται με τέτοιο κινητήρα. Το τελευταίο ήταν το Cizeta-Moroder V16T το 1991.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ