Η έκτη γενιά της Σειράς 5 Touring συνεχίζει την παράδοση, εμπλουτίζοντας την γκάμα του πολυτελούς μοντέλου της BMW με τον καλύτερο τρόπο.
H BMW παρουσίασε σήμερα την πιο ευρύχωρη και πρακτική έκδοση αμαξώματος της νέας 5άρας, την έκτη γενιά της Touring, που για πρώτη φορά στην ιστορία της διατίθεται και ως αμιγώς ηλεκτρική i5 Touring.
Η νέα Σειρά 5 Touring βασίζεται σε μια πολυδιαμορφώσιμη πλατφόρμα που μπορεί να φιλοξενήσει όλων των ειδών τα συστήματα κίνησης. Το λανσάρισμα του νέου μοντέλου στη Γερμανία και ορισμένες αγορές της Ευρώπης, καθώς και στην Ιαπωνία, θα ξεκινήσει τον Μάιο, με τις υπόλοιπες αγορές να ακολουθούν από Ιούνιο.
BUY NOW
Σε σχέση με τον προκάτοχό της, η νέα γενιά της Touring είναι 97 χλστ. μακρύτερη (5.060 χλστ.), 32 χλστ. φαρδύτερη (1.900 χλστ.) και 17 χλστ. ψηλότερη (1.515 χλστ.). Σύμφωνα με την BMW, προσφέρει και το μεγαλύτερο μεταξόνιο της κατηγορίας με 2.995 χλστ. (+20 χλστ. σε σχέση με πριν).
Σχεδιαστικά, οι διαφορές σε σχέση με την 4θυρη μπερλίνα επικεντρώνονται από τη μεσαία κολόνα και πίσω, με τα στοιχεία του τελευταίου να αναδεικνύουν το πλάτος του νέου μοντέλου. Οι στάνταρ τροχοί παραμένουν 18 και 19 ιντσών ανάλογα με την έκδοση, ενώ προαιρετικά μπορούν να φτάσουν τις 21 ίντσες.
Ο δυναμικός χαρακτήρας της νέας BMW Σειρά 5 Touring μπορεί να ενισχυθεί περαιτέρω με τα πακέτα M Sport, M Sport Pro και M Carbon Exterior. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται προς το παρόν η ηλεκτρική i5 M60 xDrive που φέρει στάνταρ τα αεροδυναμικά βοηθήματα, υποδηλώνοντας τις δυνατές επιδόσεις που διαθέτει.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί το Curved Display που περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και οθόνη πολυμέσων με διαγώνιο 14,9 ιντσών, ενώ δεν απουσιάζουν και οι επιλογές από vegan υλικά για τις ταπετσαρίες και τις διακοσμητικές φάσες.
Οι χώροι που προσφέρει είναι μεγαλύτεροι σε σχέση με το παρελθόν, με τον αυτόν για τις αποσκευές να κυμαίνεται από τα 570 έως τα 1,700 λίτρα, ανάλογα με τη θέση της πλάτης του πίσω καθίσματος.
Οι εκδόσεις κινητήρα που κάνει ντεμπούτο η νέα Σειρά 5 Touring της BMW δύο ηλεκτρικές και μία πετρελαιοκίνητη. Πολύ σύντομα θα ακολουθήσουν οι βενζινοκίνητες και οι plug-in hybrid εκδόσεις.
Η πισωκίνητη i5 eDrive Touring έχει ηλεκτρομοτέρ μέγιστης απόδοσης 340 ίππων και 430 Nm, σε λειτουργία Sport Boost ή ενεργοποιώντας το Launch Control. Οι επιδόσεις που χαρίζει το σύστημα είναι πολύ καλές, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται από στάση σε 6,1 δλ. και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 193 χλμ./ώρα (120 mph).
Η κορυφαία τετρακίνητη έκδοση M60 xDrive διαθέτει ένα ηλεκτρομοτέρ σε κάθε άξονα, αποδίδοντας συνολικά 601 ίππους και ροπή 820 Νm με Μ Launch Control ή με M Sport Boost. Η μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 3,9 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 230 χλμ./ώρα.
Η αυτονομία που χαρίζει το πακέτο μπαταριών των 81,2 kWh, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, είναι 483-560 χλμ. για την eDrive40 και 445-506 χλμ. για την κορυφαία M60 xDrive. Ο ενσωματωμένος φορτιστής έχει ισχύ 11 kW, προαιρετικά υπάρχει και 22άρης, και μπορεί να φορτίσει πλήρων την μπαταρία σε 8μιση ώρες. Σε ταχυφορτιστή ισχύος 205 kW, η φόρτιση από το 10% έως το 80% διαρκεί 30 λεπτά.
Η 2λιτρη πετρελαιοκίνητη έκδοση διαθέτει ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης 48V και αποδίδει 197 ίππους και 400 Nm. Αργότερα θα δούμε να εμπλουτίζεται η γκάμα της και με τον 3λιτρο 6κύλινδρο σε σειρά (Καλοκαίρι 2024), καθώς και με δύο PHEV εκδόσεις.
Τέλος, από πλευράς εξοπλισμού, η νέα BMW Σειρά 5 Touring διατίθεται με πληθώρα χαρακτηριστικών άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας, με τις PHEV εκδόσεις και τις i5 να φέρουν στάνταρ αερανάρτηση στον πίσω άξονα.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ