Ελλάδα: Χαράτσι 1.000 ευρώ από γνωστή μάρκα αυτοκινήτου -Γιατί χρεώνει «κρυφά» όλα τα μοντέλα της

tesla model 3

Μπορεί οι τιμές που ανακοινώνει η συγκεκριμένη εταιρεία να είναι άκρως δελεαστικές, αλλά στο ταμείο ο υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει να βάλει πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη.

Μετά από το ράλι ανόδου που επικρατούσε τα τελευταία χρόνια, οι τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων φαίνεται να έχουν σταθεροποιηθεί, με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να προχωρούν ακόμα και σε μειώσεις ή μεγάλες προσφορές, κάνοντας την αγορά νέου οχήματος πιο δελεαστική.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Tesla που προσφέρει τη βασική έκδοση του Model 3 στα 39.990 ευρώ, η οποία, επωφελούμενη από την κρατική επιδότηση του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ”, πέφτει στα 30.990 ευρώ ή στα 28.990 ευρώ με απόσυρση, κλείνοντας το μάτι σε όσους αναζητούν ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα.

Ωστόσο, πίσω από τη γυαλιστερή εικόνα της αμερικανικής εταιρείας, που για πολλούς θεωρείται ηγέτιδα της ηλεκτροκίνησης, “κρύβονται” κάποιες χρεώσεις που μπορεί να ξαφνιάσουν δυσάρεστα τους υποψήφιους αγοραστές.

Συγκεκριμένα, όταν ο εν δυνάμει ιδιοκτήτης φτάσει ένα βήμα πριν την παραγγελία οποιουδήποτε μοντέλου της εταιρείας, θα δει μία χρέωση που ονομάζεται “Τέλος Προορισμού και Εγγράφων”, η οποία ανέρχεται σχεδόν στο ποσό των 1.000 ευρώ (980 ευρώ για την ακρίβεια, όπως αναφέρεται στο επίσημο site της Tesla).

Το "Τέλος προορισμού και εγγράφων" ύψους 980 ευρώ, που καλούνται να πληρώσουν οι υποψήφιοι αγοραστές των Tesla.
Το "Τέλος προορισμού και εγγράφων" ύψους 980 ευρώ, που καλούνται να πληρώσουν οι υποψήφιοι αγοραστές των Tesla.

Αυτό το τέλος προστίθεται στην τελική τιμή του οχήματος, με την ίδια την εταιρεία να εξηγεί σε άλλο σημείο της επίσημης ιστοσελίδας της ότι: «Το τέλος προορισμού και εγγράφων ισχύει για όλα τα οχήματα και περιλαμβάνει τέλη διαχείρισης, καταχώρησης και εγγράφων».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ενώ είναι αλήθεια ότι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες χρεώνουν ένα τέλος προορισμού (Destination and Handling Fee), το ποσό που χρεώνει η Tesla είναι σημαντικά υψηλότερο από τον μέσο όρο. Συνήθως, το αντίστοιχο τέλος σε άλλες εταιρείες δεν υπερβαίνει τα 250 με 300 ευρώ.

Με τον τρόπο αυτό, όλοι οι αγοραστές της Tesla επιβαρύνονται με σχεδόν 1.000 ευρώ επιπλέον στην αναγραφόμενη τιμή του αυτοκίνητου, χωρίς όμως ουσιαστικά να το γνωρίζουν από πριν, διαπιστώνοντάς το μόνο εάν προχωρήσουν μέσα από το site στο κλείσιμο της παραγγελίας του αυτοκίνητου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σημειώστε ότι στο ποσόν αυτό δεν περιλαμβάνονται τυχόν τέλη κυκλοφορίας, αφού ως γνωστόν λόγω της ηλεκτρικής τους φύσης τα μοντέλα της Tesla δεν επιβαρύνονται με το συγκεκριμένο τέλος.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ