Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε καινούργιους κινητήρες εσωτερικής καύσης που πέρα από εύηχοι, δείχνουν και εξαιρετικά αποδοτικοί.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία εξελίσσει όλο χαρά και περηφάνια μια νέα σειρά θερμικών κινητήρων που καταναλώνει βενζίνη ή ντίζελ, που ως στόχο έχει όχι μόνο να προσφέρουν οικονομία καυσίμου, αλλά και να προσφέρουν περισσότερη διασκέδαση πίσω από το τιμόνι.
Η Toyota έχει αλλάξει μονοπάτι τις τελευταίες δεκαετίες και εκτός από κατασκευαστής αξιόπιστων αυτοκινήτων, πλέον προσφέρει και οδηγική απόλαυση μέσω αυτών. Έτσι λοιπόν, η είδηση ότι συνεχίζει να εξελίσσει θερμικούς κινητήρες υψηλής απόδοσης δεν μας εκπλήσσει.
BUY NOW
Όπως είναι λογικό όμως, προτεραιότητα παραμένουν τα υβριδικά μοντέλα, αλλά σε αντίθεση με τους περισσότερους ανταγωνιστές, δεν έχει πετάξει μαύρη πέτρα στους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
Αυτό συμβαίνει γιατί η πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού δεν μπορεί, ρεαλιστικά, να χρησιμοποιήσει αυτοκίνητο άλλης τεχνολογίας. Και μπορεί τα ορυκτά καύσιμα να εκπέμπουν με την καύση τους ρύπους, τα πιο σύγχρονα συνθετικά καύσιμα μπορούν να τα αντικαταστήσουν χωρίς να υποστούν μεγάλες αλλαγές οι κινητήρες ή οι υποδομές ανεφοδιασμού.
Το παρακάτω βίντεο επιβεβαιώνει ότι η Toyota, όχι μόνο εξελίσσει νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά ταυτόχρονα θέλει να συνεχίσει αυτό που ξεκίνησε πριν μερικά χρόνια. Να κατασκευάζει δηλαδή αυτοκίνητα που είναι ευχάριστα στην οδήγηση.
Το μοντέλο που φέρει τον πρωτότυπο κινητήρα δεν φαίνεται, αλλά μπορούμε να ακούσουμε την μελωδία του εύηχου θερμικού κινητήρα. Ενημερωτικά, οι Toyota, Mazda και Subaru εργάζονται πάνω σε νέους κινητήρες 1,5 και 2,0 λίτρων, με τον πρώτο να διατίθεται ως τούρμπο ή ατμοσφαιρικός και τον δεύτερο μόνο ως υπερτροφοδοτούμενο.