Ηλεκτρική μετατροπή της Porsche 911 με τα συστήματα της Tesla

Kalmar 7-97 e-Volt

H Porsche θα καθυστερήσει όσο περισσότερο μπορεί τον μετασχηματισμό της 911 σε αμιγώς ηλεκτρική, όμως ο δανέζικος οίκος Kalmar ήδη δημιούργησε μία, με το πρωτότυπο 7-97 E-Volt.

Μάλιστα, η Kalmar χρησιμοποίησε για αυτή τη μετατροπή της Porsche 911 (της γενιάς 964) το σύστημα ηλεκτροκίνησης του Tesla Model S, κάτι που αποτελεί casus belli για πολλούς σκληροπυρηνικούς με τις δημιουργίες του Zuffenhausen.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η δανέζικη εταιρεία φημίζεται για τη δημιουργία restomods (μετατροπών κλασσικών αυτοκινήτων με σύγχρονη τεχνολογία) της 911, με εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια. Το τελευταίο της εγχείρημα είναι η ηλεκτρική μετατροπή του γερμανικού sportscar, το οποίο ονομάζει 7-97 E-Volt.

Η διαδικασία ξεκίνησε με την αναζήτηση μιας παλιάς 911, συγκεκριμένα μιας της γενιάς 964. Η εταιρεία τη βρήκε και την αναπαλαίωσε, διατηρώντας τα αυθεντικά της εξαρτήματα όπου ήταν δυνατόν, ακόμη και ανακυκλώνοντας και χυτεύοντας εκ νέου τα αλουμίνια και τις γυάλινες επιφάνειες.

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του 7-97 E-Volt είναι η νέα ελαφριά κατασκευή του αμαξώματος από σύνθετα υλικά βασισμένα σε ίνες λιναριού. Το ίδιο υλικό χρησιμοποιήθηκε και στο εσωτερικό για περαιτέρω μείωση του βάρους. Έτσι, η Kalmar ισχυρίζεται ότι το βάρος του 7-97 E-Volt είναι περίπου 1.360 κιλά, παρόμοιο με αυτό της 911 Turbo γενιάς 964.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι διαστάσεις του κλασσικού με το σύγχρονο αυτοκίνητο είναι ίδιες, όμως η συναρμογή των γυάλινων επιφανειών τώρα έχει γίνει με τρόπο που μειώνει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις.

Η Kalmar αναφέρει ότι η παραγωγή άντωσης («κάθετης δύναμης») έχει αυξηθεί κατά 30% μπροστά και 20% πίσω σε σχέση με την αρχική 911, ενώ η προαιρετική ουρά τύπου ducktail μπορεί να αυξήσει την πίσω κάθετη δύναμη κατά 60%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το επίκεντρο της μετατροπής είναι το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Ένας ηλεκτρικός κινητήρας τοποθετημένος στον πίσω άξονα αποδίδει 450 ίππους, αντλώντας ενέργεια από μια μπαταρία 63 kWh, η οποία εκτείνεται σχεδόν σε όλο το δάπεδο για βελτιστοποιημένη κατανομή βάρους.

Η Kalmar υποστηρίζει ότι το 7-97 E-Volt επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα και προσφέρει αυτονομία έως 290 χιλιόμετρα. Ένας επιλογέας επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει μεταξύ των λειτουργιών Eco και Sport.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στα σύγχρονα χαρακτηριστικά που έχει προσθέσει η Kalmar στο restomod αυτό περιλαμβάνεται η ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού, ο αυτόματος κλιματισμός, οι προβολείς LED, οι υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρες βροχής και το σύστημα infotainment με υποστήριξη Apple CarPlay.

Παράλληλα, έχει προστεθεί ηλεκτρική αντλία για τα συστήματα διεύθυνσης, κλιματισμού και φρένων. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δίσκους φρένων από χάλυβα ή ελαφρύτερους δίσκους από ανθρακονήματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τιμή για τη μετατροπή του 7-97 E-Volt ξεκινά από 450.000 ευρώ, ενώ η Kalmar αναφέρει ότι οι τροποποιήσεις έχουν γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε το όχημα να μπορεί να δεχθεί και πάλι την τοποθέτηση του κινητήρα βενζίνης εάν το επιθυμεί ο μελλοντικός ιδιοκτήτης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ