Το ηλεκτρικό Mazda EZ-6 έκανε πρεμιέρα στην Κίνα

Mazda EZ-6 EV

Το εντυπωσιακό ηλεκτρικό sedan της εταιρείας της Χιροσίμα είναι πλέον διαθέσιμο στην Κίνα.

Ο λόγος για αυτή την απρόσμενα χαμηλή τιμή είναι ότι η Mazda εξέλιξε το EZ-6 από κοινού με την κρατική κινεζική Changan Auto. Είναι ένα από τα δύο νέα ηλεκτρικά μοντέλα της κοινοπραξίας που έκαναν ντεμπούτο τον Απρίλιο - το άλλο ήταν ένα crossover μεγέθους αντίστοιχου του CX-5, που ονομάζεται Arata.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως, το EZ-6 εξ αρχής φαινόταν να είναι πιο κοντά στην παραγωγή, με ημερομηνία κυκλοφορίας αργότερα μέσα στη χρονιά. Και η Mazda τήρησε την υπόσχεσή της, καθώς το ολοκαίνουριο Mazda EZ-6 είναι τώρα επίσημα διαθέσιμο για προπαραγγελία στην Κίνα.

Σύμφωνα με τα κινεζικά μέσα, η τιμή βάσης δεν είναι ακόμα προσδιορισμένη με απόλυτη ακρίβεια, αλλά κυμαίνεται στα περίπου 160.000 γιουάν, δηλαδή στα 20.600 ευρώ με τις σημαρινές ισοτιμίες.

Το ΕΖ-6 βγαίνει σε τέσσερις εκδόσεις EV με επεκταμένη αυτονομία ("EREV", δηλαδή υβριδικές) και τρεις πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις BEV. Όλες είναι διαθέσιμες για παραγγελία από το λανσάρισμά του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά τη χαμηλή τιμή, η βασική έκδοση του νέου Mazda έρχεται με δερμάτινα καθίσματα στο εσωτερικό της, ενώ οι ανώτερες εκδόσεις συνδυάζουν δέρμα και σουέτ. Διατίθεται επίσης με ηχοσύστημα 14 ηχείων της Sony, εσωτερικό φωτισμό με εναλλαγή 64 χρωμάτων, καθίσματα «μηδενικής βαρύτητας» που μπορούν να μεταμορφωθούν σε πολυθρόνες σχεδόν οριζόντιας θέσης, καθώς και πανοραμική γυάλινη οροφή.

Η ηλεκτρική έκδοση BEV είναι εξοπλισμένη με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 190 kW (περίπου 254 ίππων) και μπορεί να διατίθεται είτε με μπαταρία 56,1 kWh είτε 68,8 kWh, με αυτονομία 480 ή 600 km αντίστοιχα. Η μέγιστη ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 170 km/h.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η έκδοση EREV είναι εξοπλισμένη με κινητήρα εσωτερικής καύσης 1.5 λίτρου και 93 ίππων, ο οποίος λειτουργεί ως γεννήτρια, και συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 160 kW (215 ίππων) που τροφοδοτεί τη μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου. Η αυτονομία της μπαταρίας είναι περίπου 130 km, κι έτσι η μέγιστη συνολική αυτονομία φτάνει τα 1.301 χιλιόμετρα στην υβριδική έκδοση.

Ο CEO της Mazda, Masahiro Moro, συνεργάζεται με τη Changan για να «αναζωογονήσει την επιχειρηματική δραστηριότητα της Mazda στην Κίνα». Το EZ-6 αποτελεί μέρος αυτού του σχεδίου και χαρακτηρίζεται ως το πρώτο «παγκόσμιο» sedan της Mazda. Προς το παρόν δεν είναι γνωστό αν το ΕΖ-6 θα έρθει στην Ευρώπη, αλλά με τους δασμούς στα κινεζικά αυτοκίνητα μάλλον η τιμή θα είναι σημαντικά αυξημένη.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ