Αυξάνεται η δημοφιλία των ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα μας, μετά την έναρξη του Κινούμαι Ηλεκτρικά 2 με τις μεγαλύτερες επιδοτήσεις.
Με γοργούς ρυθμούς διεισδύει η ηλεκτροκίνηση στα ελληνικά αυτοκινητικά δρώμενα, με ολοένα και περισσότερους οδηγούς να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα σχετικής τεχνολογίας μοντέλα.
Περαιτέρω ώθηση στην ενίσχυση της δημοφιλίας των ηλεκτρικών οχημάτων έχει δώσει ο δεύτερος κύκλος του «Κινούμαι Ηλεκτρικά», με αύξηση του ποσοστού επιδότησης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο 30% (από 20%) και του μέγιστου ποσού στα 8.000 ευρώ (από 6.000).
BUY NOW
Υπενθυμίζεται ότι πέρα από τα αυτοκίνητα, επωφελημένοι από τις γενναιόδωρες επιδοτήσεις του προγράμματος είναι και όσοι επιλέξουν ηλεκτρικά δίκυκλα: Ειδικότερα:
- Για ηλεκτρικά δίκυκλα κατηγορίας L1e έως L4e η επιδότηση ανέρχεται σε 30% με μέγιστο ποσό επιδότησης τα 1.300 ευρώ.
- Για ηλεκτρικά ποδήλατα η επιδότηση φτάνει το 40% με μέγιστο ποσό επιδότησης τα 800 ευρώ.
Τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα αποδεικνύουν τα επίσημα στοιχεία σχετικά με την πορεία του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», τα οποία εξασφάλισε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας η ομάδα «Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα» στο facebook.
Ειδικότερα, από τις 28 Ιουλίου του 2022, όταν και εγκαινιάστηκε η πλατφόρμα, μέχρι και την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 10 είχαν υποβληθεί κοντά στις 8.500 αιτήσεις.
Στην κορυφή των προτιμήσεων βρίσκονται τα ηλεκτρικά ποδήλατα με ποσοστό 37,6% και ακολουθούν σε… απόσταση αναπνοής τα ηλεκτρικά σκούτερ και μοτοσικλέτες με 34,7%. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα καταλαμβάνουν την τρίτη θέση (24,1%), αλλά φαίνεται ότι συγκεντρώνουν σημαντικά μεγαλύτερο ενδιαφέρον απ' ό,τι στον πρώτο κύκλο του προγράμματος.
Ενδιαφέρον, επίσης, έχει το στοιχείο ότι το 74,4% των αιτήσεων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν συνοδεύεται από την απόσυρση παλαιού οχήματος ή επιδότηση κάποιου φορτιστή. Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί ότι τη Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου, ξεκίνησε και η καταβολή των επιδοτήσεων.
Υπενθυμίζεται, τέλος, ότι σε σχέση με τον πρώτο κύκλο του «Κινούμαι Ηλεκτρικά», ο δεύτερος περιλαμβάνει αυξημένα κίνητρα για φυσικά πρόσωπα, εταιρείες, νέους έως 29 ετών, πολύτεκνους και ΑμεΑ, σε μια προσπάθεια να καταστεί η ηλεκτροκίνηση πιο προσιτή στους Έλληνες πολίτες, συνδράμοντας ταυτόχρονα στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.