Ανατροπή: Η νέα BMW M3 διατηρεί τους κινητήρες βενζίνης

BMW M3

Η επόμενη γενιά της BMW M3, που αναμένεται να παρουσιαστεί το 2027, θα είναι διαθέσιμη με δύο επιλογές κινητήρων όταν κυκλοφορήσει το 2028: είτε σε ήπια υβριδική έκδοση βενζίνης, είτε σε αμιγώς ηλεκτρική.

Παρά το διαφορετικό σύστημα κίνησης, ωστόσο, ο σχεδιασμός των δύο εκδόσεων δεν θα έχει διαφορές, τουλάχιστον όχι μεγάλες, όπως είπε ένας ανώτερος υπάλληλος του project M3 της βαυαρικής εταιρείας στο περιοδικό Auto Express.

Ανεπίσημο και υποθετικό ψηφιακό σχέδιο της νέας BMW M3
Ανεπίσημο και υποθετικό ψηφιακό σχέδιο της νέας BMW M3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το super-sedan, δηλαδή, θα είναι το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικούς κινητήρες, που θα πωλούνται παράλληλα, και η BMW θα μπορεί να προσαρμόζει την παραγωγή ανάλογα με τη ζήτηση.

Ο υπεύθυνος εξέλιξης της BMW, Frank Weber, αποκάλυψε ότι ο υπάρχων εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας 3.0 λίτρων με turbo έχει προσαρμοστεί ώστε να πληροί τους κανονισμούς εκπομπών Euro 7, με τη βοήθεια της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας.

Η τρέχουσα BMW M3 CS
Η τρέχουσα BMW M3 CS

Ωστόσο, η BMW δεν πρόκειται να ακολουθήσει την τακτική της Mercedes-AMG με τον τετρακύλινδρο plug-in hybrid κινητήρα του C63. Η M3 αναμένεται να είναι εξοπλισμένη με εξακύλινδρο ή οκτακύλινδρο κινητήρα, ενώ θα έχει νέο σύστημα ανάφλεξης και βελτιωμένο σύστημα ψύξης που θα συμβάλλει στη σημαντική μείωση του βάρους - το οποίο μπορεί να πέσει ακόμα και στα 1.500 κιλά.

Χωρίς σημαντική ηλεκτρική υποβοήθηση, η βενζινοκίνητη M3 αναμένεται να είναι ελαφρώς ισχυρότερη από την υπάρχουσα M3 Competition, η οποία αποδίδει 523 ίππους και 650 Nm ροπής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αμιγώς ηλεκτρική M3, πιθανώς με το όνομα iM3, θα έχει υψηλότερη ισχύ από την έκδοση βενζίνης, για να αντισταθμίσει το επιπλέον βάρος των 400-500 κιλών της μπαταρίας.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η BMW έχει δοκιμάσει μια εκδοχή της i4 M50 με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, που μπορεί συνολικά να αποδίδουν έως και 1.341 ίππους. Όμως, η υπερβάλλουσα αυτή ισχύς πιθανώς προορίζεται για μεγαλύτερα μοντέλα όπως τα X5 M και XM.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η iM3 πιθανόν θα έχει μια λιγότερο ισχυρή εκδοχή αυτού του συστήματος, με ρυθμιζόμενη κατανομή ισχύος μεταξύ των τεσσάρων κινητήρων, διατηρώντας την παραδοσιακή οδηγική εμπειρία της M3.

Ο επικεφαλής του M division, Frank van Meel, δήλωσε ότι η BMW εξετάζει την τεχνολογία προσομοίωσης αλλαγής ταχυτήτων, όπως αυτή που προσφέρει το Hyundai Ioniq 5 N, για να παρέχει καλύτερη αίσθηση ταχύτητας μέσω ακουστικής και απτικής ανατροφοδότησης.

Τέλος, όσον αφορά στο σχεδιασμό, η νέα ηλεκτρική M3 αναμένεται να είναι εμπνευσμένη από τη Neue Klasse 3 Series, με τις συνηθισμένες πινελιές της M division - δηλαδή με φαρδύτερους θόλους, πιο μυώδεις προφυλακτήρες και διαχύτη. Με τη βελτιωμένη διαχείριση της ψύξης του κινητήρα, η έκδοση βενζίνης πιθανότατα δεν θα χρειάζεται περισσότερους αεραγωγούς από την ηλεκτρική.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ