Αυτή είναι η νέα Mercedes-AMG GT63 S E Performance

Mercedes AMG-GT Coupe 4door

Υιοθετώντας σχεδιαστικές επιρροές από τη νέα AMG GT Coupe, η GT63 S E Performance ανανεώθηκε ελαφρά για το μοντέλο του 2024 - χωρίς να αλλάξει κάτι στο plug-in υβριδικό σύστημα των 831 ίππων.

Δύο χρόνια μετά το ντεμπούτο του τετράθυρου Coupe του Affalterbach, οι επεμβάσεις εντοπίζονται κυρίως σε μικρές αισθητικές αλλαγές στη μάσκα του. Πλέον ο αεραγωγός στο κάτω μέρος της γρίλιας του είναι πιο στενόμακρος, με εσωτερικά μικρά πτερύγια κατεύθυνσης του αέρα.

Μικρές τροποποιήσεις παρατηρούνται επίσης στα LED φωτιστικά σώματα πολλαπλών δεσμίδων στην ανασχεδιασμένη γρίλια, με το μαύρο της πλαίσιο και τις κάθετες ραβδώσεις της. Τέλος, στην παλέτα των χρωμάτων του αμαξώματος προστέθηκε μία ακόμη, καινούρια απόχρωση - η λευκή Opalite White Metallic.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Mercedes AMG-GT Coupe 4door

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ακόμα πιο διακριτικές. Η κυριότερη είναι ότι το λογισμικό MBUX διαθέτει πλέον εξειδικευμένα γραφικά της AMG. Κατά τα άλλα, πλέον η ηλεκτρική ηλιοροφή και το pad ασύρματης φόρτισης του κινητού περιλαμβάνονται πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό, όπως και το ηχοσύστημα Burmester. Αν και στην τελευταία περίπτωση μπορεί κανείς προαιρετικά να επιλέξει το Burmester 3D Surround.

Mercedes AMG-GT Coupe 4door
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μηχανικά δεν έχει υπάρξει κάποια αλλαγή: Ο V8 4.0 λίτρων με διπλό turbo βρίσκεται στο επίκεντρο του plug-in υβριδικού συστήματος που παράγει 831 ίππους και 1.400 Nm ροπής, επιταχύνοντας από στάση τη GT63 S E Performance σε 2,9 δευτερόλεπτα.

Mercedes AMG-GT Coupe 4door

Τη μετάδοση αναλαμβάνει το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων AMG Speedshift MCT 9G και το σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4Matic+, ενώ για τον έλεγχο της συμπεριφοράς το γερμανικό sports-coupe εμπλουτίζεται με την ρυθμιζόμενη ανάρτηση AMG Ride Control+, με σύστημα τετραδιεύθυνσης και με υψηλής απόδοσης κεραμικά φρένα της AMG.

Mercedes AMG-GT Coupe 4door
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά τα άλλα, οι επιλογές ζαντών και επενδύσεων του εσωτερικού παραμένουν αναλλοίωτες, για ένα αυτοκίνητο που ξεκινά στη Γερμανία από τα 207.708 ευρώ. Σε αυτά μπορεί να προσθέσει κανείς προαιρετικά το αεροδυναμικό πακέτο της AMG, καθώς και διαφορετικά πακέτα εμφάνισης ανθρακονημάτων ή χρωμίου και τα σπορ καθίσματα της εταιρείας του Affalterbach.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ