Η Peugeot παρουσίασε σήμερα τη νέα γενιά του 1.2 PureTech κινητήρα που υποστηρίζεται και από ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης 48V.
Η γκάμα κινητήρων των Peugeot 3008 και 5008 υπέστη αλλαγές σήμερα και εμπλουτίστηκε από τη νέα γενιά του πολυβραβευμένου 3κύλινδρου 1.2 PureTech.
Πιο συγκεκριμένα, ο νέος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού λειτουργεί στον κύκλο Miller και εφοδιάζεται με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας. Ταυτόχρονα σιγοντάρεται από ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Το τελευταίο διαθέτει ηλεκτρομοτέρ απόδοση 29 ίππων και 55 Nm, και βρίσκεται ενσωματωμένο στο νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6.
BUY NOW
Η συνολική απόδοση του νέου μηχανικού συνόλου είναι 136 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπή, ενώ πληροί και τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6.e. Η μπαταρία του υβριδικού συστήματος βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού και έχει χωρητικότητα 898 Wh.
Σύμφωνα με την γαλλική εταιρεία, ο νέος κινητήρας καταναλώνει έως και 15% λιγότερο καύσιμο, ρίχνοντας τις εκπομπές CO2 του 3008 στα 126 γρ./χλμ. και του 5008 στα 128 γρ./χλμ. Ταυτόχρονα, κατάφερε να μειώσει την μέση κατανάλωση κατά ένα λίτρο ανά 100 χλμ. διαδρομής.
Επιπλέον, το νέο ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης μπορεί να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά για μερικά χιλιόμετρα το μοντέλο που εφοδιάζει (με χαμηλό φορτίο), με τον κατασκευαστή να υποστηρίζει ότι στο 50% των αστικών διαδρομών μπορεί να κινηθεί 100% ηλεκτρικά.
Τέλος, η νέα γενιά του 1.2 PureTech με το ήπια υβριδικό σύστημα θα αντικαταστήσει τον γνωστό 1.2 PureTech 130 EAT8 και σύντομα θα εμπλουτίσει την γκάμα κινητήρων και των υπόλοιπων μοντέλων της γαλλικής φίρμας. Οι πωλήσεις των 3008 και 5008 με το συγκεκριμένο σύστημα κίνησης θα ξεκινήσουν το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς που διανύουμε.