Η Toyota μένει πιστή στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, επενδύει βαρέως στην τεχνολογία τους για το μέλλον, και το τελευταίο της μηχανολογικό δημιούργημα είναι ένας νέος 2.0 λίτρων και ισχύος 600 hp.
Οποιοσδήποτε λάτρης των αυτοκινήτων έχει ακουστά τους κινητήρες 1JZ ή 2JZ που χρησιμοποιούσε η Toyota τη δεκαετία του 1990 και στις αρχές του 2000. Ο 2JZ είναι ο πιο διάσημος από τους δύο και με τα χρόνια απέκτησε εξαιρετική φήμη, χάρη στην αξιοπιστία και την τεράστια δυναμική βελτίωσης που παρείχε.
Τώρα, φαίνεται ότι η ιαπωνική εταιρεία ελπίζει πως αυτός ο νέος κινητήρας 2.0 λίτρων θα γίνει ακόμα πιο δημοφιλής από τον 2JZ. Είναι μέλος της νέας και προηγμένης «οικογένειας» που θα περιλαμβάνει μονάδες 1.5 και 2.0 λίτρων, με διάφορες αποδόσεις, οι οποίες θα χρησιμοποιούνται τόσο στη γκάμα της Toyota όσο και από τη Lexus.
BUY NOW
Ωστόσο, δεδομένου ότι η τεχνολογία προχωρά και οι προδιαγραφές ρύπων αυστηροποιούνται διαρκώς, οι κινητήρες αυτοί θα είναι προετοιμασμένοι για πλήρως υβριδικές ή plug-in υβριδικές εφαρμογές, καθώς και για εναλλακτικά καύσιμα.
Ένας Ιάπωνας δημοσιογράφος είχε πρόσφατα την ευκαιρία να οδηγήσει ένα Lexus IS εξοπλισμένο με μια έκδοση 400 ίππων του συγκεκριμένου δίλιτρου κινητήρα. Στην περίπτωση του RC, αυτός ο κινητήρας είναι στην αγωνιστική του μορφή και συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Το sedan IS χρησιμοποιεί μια ισχυρότερη έκδοση, συνδυασμένη με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων.
Σε κάθε περίπτωση, το εγγύς μέλλον μας επιφυλάσσει τις επίσημες ανακοινώσεις της Toyota για τη νέα γενιά των θερμικών της μοτέρ, την ώρα η που πτώση του ενδιαφέροντος για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα δείχνει να δικαιώνει την επιλογή της να μείνει πιστή στους κινητήρες βενζίνης.