Oilstainlab Half-11: Μια... Porsche γεννημένη στην Καλιφόρνια

Oilstainlab

Είναι δίδυμα, γεννήθηκαν στην Ουκρανία και μεγάλωσαν στον Καναδά. Παράτησαν το σχολείο και ταξίδεψαν στην Ιταλία και την Αμερική. Και το Oilstainlab Half-11 είναι το όραμα τους.

Κάπως έτσι αυτοπροσδιορίζονται τα δύο αδέρφια που βρίσκονται πίσω από το φιλόδοξο σχέδιο αυτού του supercar.

Πρόκειται για τον Iliya και τον Nikita Bridan (εργάστηκαν σε Genesis, Cadillac, Toyota και Honda), οι οποίοι έχουν στήσει την εταιρεία τους στην Καλιφόρνια.

Oilstainlab b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το roadster που βλέπετε στις φωτογραφίες, δανείζεται ορισμένα αισθητικά στοιχεία από μοντέλα της Porsche και έχοντας δεχθεί θερμή αποδοχή όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε ως πρωτότυπο, αποφασίστηκε η παραγωγή του. Θα κατασκευαστούν ωστόσο μονάχα 25 μονάδες, με την τιμή για κάθε μία από αυτές να ξεπερνά τα 2 εκατομμύρια ευρώ.

Πριν βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα, ας διαβάσετε πρώτα μερικές από τις προδιαγραφές του, αν και δεν έχουν οριστικοποιηθεί ακόμα όλες. Σύμφωνα λοιπόν με τις πληροφορίες, το HF-11 θα παράγει 650 ίππους με το βάρος του αμαξώματος να μην ξεπερνά τα 907 κιλά. Για μέτρο σύγκρισης, αναφέρουμε πως η McLaren 750S Coupe, που είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά αυτοκίνητα που υπάρχουν, αποδίδει 750 ίππους και ζυγίζει 1.389 κιλά.

Oilstainlab c

Μάλιστα η Oilstainlab, δεν σκοπεύει να σταματήσει εκεί, αφού στο πλάνο της είναι να δημιουργήσει και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του ίδιου μοντέλου με ισχύ γύρω στους 850 ίππους. Η εναλλαγή από τη βενζίνη στο ηλεκτρικό θα γίνεται σχετικά εύκολα, αποσυναρμολογώντας ένα μέρος του πλαισίου και αντικαθιστώντας το ένα μοτέρ με το άλλο. Έτσι ο πελάτης θα μπορεί να αγοράσει και τα δύο! Θεωρητικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θα είναι αποκλειστικά μονοκόκ από ανθρακονήματα και θα χρησιμοποιεί 6κύλινδρο boxer, όμως όχι από την Porsche. Θα συνδυάζεται είτε με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με έξι σχέσεις είτε με ένα 7τάχυτο αυτόματο με σειριακή λειτουργία. Η κατασκευή του θα πραγματοποιηθεί από την Multimatic, η οποία έχει έδρα τον Καναδά και έχει επιμεληθεί επίσης και το Ford GT.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ