Πιο συναρπαστικό μυστικό κρύβει αυτή η Porsche 911;

porsche 911

Με πωλήσεις σχεδόν 200.000 αυτοκινήτων μεταξύ 1973 και 1989 η σειρά G, η δεύτερη γενιά της 911, ήταν η πιο εμπορική για την εταιρεία, αφήνοντας με ανεξίτηλα γράμματα την σφραγίδα της.

Ο σπεσιαλίστας του είδους στις μετατροπές συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά, Everrati, τοποθετεί ένα σύστημα με μπαταρίες 60 kWh 440 ίππων, που καταφέρνει να πετυχαίνει αυτονομία 322 χιλιομέτρων. Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα, ενώ τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε λιγότερο από 4 sec!

porsche 911 b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως υποστηρίζει η εταιρεία που ασχολήθηκε με το συγκεκριμένο project, μία από τις βασικές προτεραιότητες ήταν η διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα. Και επετεύχθη, καθώς το αυτοκίνητο ζυγίζει μόλις 960 κιλά. Αντίστοιχα καλή είναι η κατανομή του, ανάμεσα στους δύο άξονες.

Η Porsche εν τω μεταξύ, σχεδιάζει την αναβίωση της 911 ST, στο πλαίσιο εορτασμού των 75 ετών της ιστορίας της. Αν και έχει εντοπιστεί να πραγματοποιεί δοκιμές στην πίστα του Nurburgring, το επίσημο ντεμπούτο της, δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα. Αυτό θα είναι και το ελαφρύτερο μοντέλο της 992 που θα διατίθεται. Οι πληροφορίες λένε πως μηχανικά, θα χρησιμοποιεί τον ατμοσφαιρικό 4λιτρο boxer κινητήρα της GT3.

porsche 911 c

Αξίζει να αναφερθεί πως η Everrati έχει επίσης μετατρέψει μοντέλα όπως το Range Rover και το Land Rover Defender, το Ford GT40, αλλά και μια Mercedes-Benz SL W113 Pagoda. Ίσως αυτή να είναι και η μόνη λύση για να σώσουμε τα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα. Εκτός εάν, τα συνθετικά καύσιμα, μπουν στη μαζική παραγωγή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ