Τα Lada “παλαιάς κοπής” φημιζόντουσαν για αρκετά πράγματα, σίγουρα όχι για την ποιότητα της καμπίνας τους.
Το Lada 2101 κατασκευαζόταν για σχεδόν δύο δεκαετίες (1970-1988) και βασιζόταν στο FIAT 124. Σε σχέση όμως το ιταλικό πρότυπο, η Lada διαφοροποίησε αρκετά το δικό της μοντέλο με την τοποθέτηση κινητήρα με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής, αλουμινένια πίσω ταμπούρα, ανάρτηση με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και φυσικά παχύτερη λαμαρίνα και επιπλέον ενισχύσεις στο σασί.
Πολλές από αυτές τις αλλαγές δεν αποδείχθηκαν σωστές, και επηρέαζαν τη αξιοπιστία του μοντέλου. Παρόλα αυτά, το Lada 2101 κυκλοφορεί ακόμα σε ορισμένες χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ, με ορισμένους ιδιοκτήτες να προχωρούν στις απαραίτητες αναβαθμίσεις.
BUY NOW
Έτσι λοιπόν, ένας Βούλγαρος ιδιοκτήτης ενός 2101 αποφάσισε να αποτίσει φόρο τιμής στο εμβληματικό μοντέλο της Lada και να το επικαιροποιήσει με ένα πολυτελές εσωτερικό και πολλές ακόμα πινελιές.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους που ανέλαβαν την ανακατασκευή του συγκεκριμένου Lada 2101, χρειάστηκαν τέσσερις μήνες εντατικής δουλειάς για να ολοκληρωθεί το πρότζεκτ. Ο λόγος ήταν ότι έπρεπε να αφαιρεθούν όλα τα μέρη της καμπίνας και να αντικατασταθούν ή να επιδιορθωθούν. Ακόμα, τοποθετήθηκαν ηχομονωτικά υλικά στο πάτωμα και τα πάνελ των θυρών, προσδίδοντας πρωτόγνωρη για το ρωσικό μοντέλο ποιότητα κύλισης.
Ακόμα, τοποθετήθηκε μία νέα κεντρική κονσόλα δαπέδου που φιλοξενεί και το σύγχρονο ηχοσύστημα, με τα ηχεία υψηλής πιστότητας που τοποθετήθηκαν στις πόρτες να κοσμούνται με ειδικά κατασκευασμένα μεταλλικά πλακίδια που γράφουν 50th Anniversary Edition.
Επιπλέον, έχουν τοποθετηθεί νέα χειριστήρια και καθίσματα, παχύτερη μοκέτα και το μεγαλύτερο μέρος της καμπίνας έχει ντυθεί με αφράτο δέρμα. Εξωτερικά, το αμάξωμα έχει ξαναβαφτεί, τοποθετήθηκαν αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός και πίσω, και οι τροχοί αντικαταστάθηκαν από μεγαλύτερους αλουμινίου.
Είναι σχεδόν αδύνατο να υπολογίσουμε πόσα έχει χρεώσει η GB Design με έδρα την Βουλγαρία στον ιδιοκτήτη του συγκεκριμένου Lada 2101, αλλά τέσσερις μήνες σχολαστικής εργασίας και κατασκευής χειροποίητων τμημάτων έχουν σίγουρα ένα σημαντικό κόστος.