Το Volkswagen Amarok by Delta4x4 είναι μια πιο σκληροτράχηλη έκδοση της νέας γενιάς του γερμανικού pick-up, με αυξημένο κατά 15 εκατοστά (!) ύψος από το έδαφος.
Το νέο Amarok βασίζεται στο νέο Ford Ranger και παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιούλιο. Δύο μήνες αργότερα ξεκίνησε η παραγωγή του στο εργοστάσιο της Ford στην Pretoria της Νότιας Αφρικής. Δεδομένης της λατρείας για τα μεγάλα και πλήρως εξοπλισμένα με κάθε είδους off-road βοήθημα ημιφορτηγά στις ΗΠΑ, οι μετατροπές τους από εξειδικευμένους εξωτερικούς οίκους δεν άργησαν να έρθουν.
Η συγκεκριμένη που βλέπετε στις επίσημες ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες είναι μια τέτοια έκδοση, και άκρως εντυπωσιακή. Βρίσκεται σε φάση εξέλιξης και κατασκευής από τη γερμανική Delta4x4, και βασίζεται στην κορυφαία εργοστασιακή έκδοση PanAmericana του νέου Amarok.
BUY NOW
Το «τέρας», όπως αποκαλείται στα ενδότερα του γερμανικού οίκου μετατροπών, χάρη στην τροποποιημένη της ανάρτηση θα βρίσκεται 15 εκατοστά πιο πάνω από το έδαφος σε σχέση με την εργοστασιακή έκδοση, ενώ θα έχει και ενισχυμένες ζάντες υψηλής αντοχής με ελαστικά 305/70 R18. Αυτά, φυσικά, απαιτούν και την τροποποίηση των θόλων, όπου πλέον θα καλύπτονται από τεράστια πλαστικά προστατευτικά φτερά.
Οι προσθήκες συνεχίζονται με μια μπάρα από LED φώτα της PIAA στην οροφή και άλλη μία στο ρύγχος, πάνω από τον εργάτη (τροχαλία) της Horntools για τις δύσκολες εκτός δρόμου καταστάσεις. Η οροφή διαθέτει και ένα μεταλλικό πλαίσιο πρόσδεσης αντικειμένων, ενώ τα εμβλήματα της Delta 4x4 βρίσκονται στη θέση του σήματος της VW στο ρύγχος και την ουρά. Τέλος, με κόκκινα γράμματα στις δύο πλευρές της καρότσας αναγράφεται η λέξη Beast (Τέρας).
Το καπό του Volkswagen Amarok by Delta4x4 θα κρύβει τον V6 diesel κινητήρα του Ford Ranger, όπως φανερώνει το σηματάκι στη γρίλια, αλλά προς το παρόν δεν είναι γνωστό αν η μονάδα αυτή θα δεχθεί βελτιώσεις. Στην εργοστασιακή έκδοση του Ranger αποδίδει 238-247 ίππους.