
Το νέο «tyre repair kit plus» της BMW υπόσχεται να σας βγάλει από τους μπελάδες μέσα σε λίγα λεπτά και να ξεχάσετε την οδική βοήθεια σε μια τέτοια συνθήκη.
Ως γνωστόν, τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν φέρουν ρεζέρβα κανονικού μεγέθους ή ανάγκης και σε περίπτωση που πάθετε ένα κλατάρισμα θα χρειαστεί, στην καλύτερη να χρησιμοποιήσετε το κιτ επισκευής ή να καταφύγετε στην βοήθεια της οδικής βοήθειας.

Το νέο κιτ επισκευής ελαστικού της BMW σας επιτρέπει να επισκευάσετε το ελαστικό και να συνεχίσετε το ταξίδι σας το συντομότερο δυνατό. Το νέο κιτ επισκευής «Plus» της BMW κάνει ότι και τα υπόλοιπα αυτού του τύπου, μόνο που το κάνει εν κινήσει και δεν χρειάζεται εξωτερική πηγή ενέργειας.
BUY NOW
Το κιτ επισκευής είναι η τελευταία λέξη της «τεχνολογίας» στην επισκευή ελαστικού ενός αυτοκινήτου, αλλά η αλήθεια είναι ότι αφορά μικρής έκτασης επισκευές και ελάχιστοι οδηγοί έχουν καταφύγει στη χρήση του.

Το νέο κιτ επισκευή της BMW αρχίζει σιγά σιγά να εξοπλίζει τα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας και δεν διαφέρει η αρχή λειτουργίας του. Απλώνει δηλαδή στο εσωτερικό του ελαστικού το μονωτικό υλικό που σπρώχνει ο φορητός συμπιεστής κυκλικού σχήματος.
Που εντοπίζεται όμως η καινοτομία; Τόσο το μονωτικό υλικό όσο και ο συμπιεστής είναι ενσωματωμένα σε ένα δίσκο με τρεις μαγνήτες που εφαρμόζουν στα μπουλόνια των τροχών. Η όλη διαδικασία κρατάει δευτερόλεπτα.
Όπως είναι ευκόλως κατανοητό, όταν συμβεί το κλατάρισμα θα πρέπει να βγείτε από το αυτοκίνητο να εφαρμόσετε τον δίσκο και το κοντό λάστιχο στην βαλβίδα αέρα του τροχού. Μόλις το θέσετε σε λειτουργία και η πίεση αέρα στο ελαστικό φτάσει στα 1,5 bar, μπορείτε να συνεχίσετε την διαδρομή σας, με το μονωτικό υλικό να αγκαλιάζει τα σωθικά του ελαστικού και να κλείνει την τρύπα.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι μπορείτε να κυκλοφορείτε έτσι, μιας και οι περιορισμοί που θέτει το νέο προιόν της BMW είναι μέγιστη ταχύτητα κίνησης τα 80 χλμ./ώρα και μέγιστη απόσταση διαδρομής τα 200 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι έχετε χρόνο να βρείτε το βουλκανιζατέρ που απαιτείται για την επισκευή του ελαστικού.
Η BMW αναφέρει ότι εάν ζημιά δεν είναι πολύ μεγάλη, έως έξι χιλιοστά, το κιτ επισκευής θα μπορέσει να κάνει την δουλειά για την οποία έχει εξελιχθεί. Όπως συμβαίνει δηλαδή και με όλα τα κιτ επισκευής. Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να καλέσετε την οδική βοήθεια.
Το κέρδος όμως σε αυτή την περίπτωση είναι ότι λειτουργεί εν κινήσει και δεν χρειάζεται εξωτερική πηγή ενέργειας για να λειτουργήσει η τρόμπα αέρα που θα σπρώξει στο εσωτερικό του ελαστικού το μονωτικό υλικό.