Citroen e-C3

Τι είπε ο Πρωθυπουργός για το δυστύχημα στα Χανιά και την υπηρεσία «tap2ride»;

xania1

Αλλαγή νοοτροπίας και αυστηρότερη τήρηση των κανόνων για να σταματήσει η οδική βαρβαρότηταςπου κυριαρχεί στους δρόμους

Θέματα οδικής ασφάλειας αλλά και Μεταφορών περιελάβανε η καθιερωμένη εβδομαδιαία ανασκόπηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στα social media.

Πιο συγκεκριμένα ο Πρωθυπουργός αναφέρθηκε στις αβλεψίες που οδήγησαν στο τροχαία ατύχημα στα Χανιά που στοίχισε τη ζωή σε έναν νέο άνθρωπο ενώ εκτενή αναφορά έκανε και στη νέα υπηρεσία «tap2ride», δηλαδή των ανέπαφων πληρωμών στα Μέσα Μαζική Μεταφοράς

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για το τροχαίο δυστύχημα στα Χανιά ο κ. Μητσοτάκης τόνισε μεταξύ άλλων πως είναι μια κραυγαλέα υπενθύμιση της οδικής βαρβαρότητας που κυριαρχεί στους δρόμους μας και του κατεπείγοντος για αλλαγή νοοτροπίας και αυστηρότερη τήρηση των κανόνων επισημαίνοντας ότι: «Είχα αναφερθεί την προηγούμενη Κυριακή στις αυστηρότερες ρυθμίσεις του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας για τους παραβάτες οδηγούς στους οποίους θα επιβάλλονται ποινές αντίστοιχες με τη σοβαρότητα κάθε παράβασης που επίσης κατηγοριοποιούνται ανάλογα με την επικινδυνότητά τους. Οι ποινές μάλιστα θα κλιμακώνονται για όσους υποπίπτουν συχνά σε παραβάσεις και πλέον, επικεντρώνονται στον οδηγό. Το πρόσφατο θανατηφόρο τροχαίο στην Κρήτη με δράστη έναν άνδρα υπό την επήρεια αλκοόλ και θύμα τον 22χρονο Παναγιώτη, δεν είναι απλά μια ακόμη τραγική απώλεια. Είναι μια κραυγαλέα υπενθύμιση της οδικής βαρβαρότητας που κυριαρχεί στους δρόμους μας και του κατεπείγοντος για αλλαγή νοοτροπίας και αυστηρότερη τήρηση των κανόνων. Δεν μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια σε ασυνείδητους οδηγούς που οδηγούν μεθυσμένοι, παραβιάζουν τα όρια ταχύτητας ή αδιαφορούν για την ασφάλεια των άλλων. Αυτή η συμπεριφορά σκοτώνει. Όμως οι ευθύνες δεν σταματούν εκεί. Αφορούν και τα αστυνομικά όργανα, που πρέπει να επιδεικνύουν συνέπεια και αυστηρότητα, αλλά και τις αστυνομικές διοικήσεις, που έχουν την τελική ευθύνη για το πώς λειτουργούν οι υπηρεσίες τους. Γι’ αυτό ζήτησα να αλλάξουν οι επικεφαλής της αστυνομικής διεύθυνσης Χανίων. Είμαι κατηγορηματικός σε αυτό: δρόμοι ασφαλείς για όλους δεν είναι πολυτέλεια. Είναι υποχρέωση

Για τη νέα υπηρεσία ανέπαφων πληρωμών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ο Πρωθυπουργός επισήμανε μεταξύ άλλων ότι οι επιβάτες δεν χρειάζεται πλέον να αναζητούν σημεία πώλησης εισιτηρίων αλλά ούτε να στέκονται στην ουρά για να εκδώσουν εισιτήριο. «Η νέα σύγχρονη υπηρεσία «tap2ride», δηλαδή των ανέπαφων πληρωμών στα Μέσα Μαζική Μεταφοράς της πρωτεύουσας (λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό και τραμ) που εντάσσει την Αθήνα στον κατάλογο των ευρωπαϊκών μητροπολιτικών φορέων με πρακτικές «έξυπνων» πόλεων. Πλέον, οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τραπεζική κάρτα –σε φυσική μορφή, στο κινητό ή στο smartwatch τους– ως εισιτήριο σε λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό και τραμ, έχοντας παράλληλα και οικονομικό όφελος. Τι εννοώ: Στο τέλος κάθε ημέρας θα χρεώνεται με ποσό που θα αντιστοιχεί στις διαδρομές που θα έχει κάνει, αλλά με βάση το φθηνότερο διαθέσιμο οικονομικό πακέτο του ΟΑΣΑ. Ο επιβάτης δεν θα χρειάζεται να σταθεί στο μηχάνημα για να εκδώσει εισιτήριο, ούτε να αναζητήσει σημεία πώλησης εισιτηρίου ή να γνωρίζει τα διαθέσιμα προϊόντα μετακίνησης για να επιλέξει το κατάλληλο. Θα χρεώνεται, ξαναλέω, με το φθηνότερο κόμιστρο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι ανέπαφες πληρωμές είχαν ξεκινήσει πιλοτικά τον περασμένο Απρίλιο στις γραμμές των λεωφορείων του Αεροδρομίου και μέχρι σήμερα τις είχαν επιλέξει περισσότεροι από 90.000 επιβάτες. Η νέα υπηρεσία αποτελεί μέρος του συνολικού σχεδιασμού που εφαρμόζουμε για την αναβάθμιση των δημοσίων μεταφορών και τη βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη. Θυμίζω ότι ήδη εκτελούν δρομολόγια 278 νέα λεωφορεία, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, επιπλέον 127 νέα λεωφορεία βρίσκονται στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ και προχωρούν οι διαδικασίες για τη δρομολόγησή τους. Ο στόχος μας είναι, έως το τέλος του φετινού καλοκαιριού, να κυκλοφορούν συνολικά 950 νέα οχήματα, αναβαθμίζοντας ουσιαστικά τη μετακίνηση στην πόλη. Παράλληλα, στη Γραμμή 1 του Μετρό γίνεται ανάταξη 14 συρμών και αναβάθμιση άλλων 9, ώστε αρκετοί από αυτούς να μπουν σε κυκλοφορία εντός του 2025. Παρεμβάσεις θα γίνουν και για τις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό, ενώ στη γραμμή 4 οι μετροπόντικες θα έχουν ολοκληρώσει τις εργασίες τους το 2026» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ