Dacia LPG: Οικονομία και αυτονομία σε ένα πακέτο

Dacia Duster 2024 1

Όλα τα μοντέλα της Dacia προσφέρονται σε εκδόσεις διπλού καυσίμου, αποτελώντας τις πιο ορθολογικές προτάσεις της αγοράς.

Η Dacia προσφέρει μοντέλα με κινητήρα διπλού καυσίμου, βενζίνης και LPG, από το 2010, ενώ πρόσφατα οι πωλήσεις των μοντέλων που καταναλώνουν και LPG ξεπέρασαν το ορόσημο του 1.000.000 αυτοκινήτων.

Το σύστημα διπλού καυσίμου (LPG), το οποίο μετονομάστηκε σε «ECO-G 100» το 2020, παρέχει ροπή έως και 170 Nm από τις 2.000 σ.α.λ. και η χρηστικότητά του προσφέρει μια πληθώρα πλεονεκτημάτων.

Dacia Sandero Stepway
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μηχανικό σύνολο ECO-G 100 είναι πιο ισχυρό από το αντίστοιχο που καταναλώνει μόνο βενζίνη (με 10 περισσότερους ίππους και 10 περισσότερα Nm ροπή), απαιτεί 10% λιγότερο καύσιμο και εκπέμπει 10% λιγότερο CO2. Το αποτύπωμα άνθρακα του είναι μικρότερο και εκλύει έως και 90% λιγότερα μικροσωματίδια.

Επιπλέον, το σύστημα κίνησης ECO-G 100 είναι προσιτό στην κτήση και οικονομικό στη χρήση του. Το υγραέριο είναι ένα από τα φθηνότερα καύσιμα στην αγορά, κοστίζοντας πάνω από 40% λιγότερο από την αμόλυβδη 95άρα βενζίνη, γεγονός που εξασφαλίζει κέρδος άνω των 40 ευρώ σε κάθε γέμισμα του ρεζερβουάρ, ανάλογα το μοντέλο.

Dacia Duster 2024 Interior

Η Dacia δοκιμάζει και τελειοποιεί εδώ και 14 χρόνια, την τεχνολογία του συστήματος κίνησης ECO-G 100. Το σύστημα αυτό είναι εργοστασιακά τοποθετημένο στα μοντέλα της Dacia, ενσωματώνοντας όλη την τεχνογνωσία του Renault Group. Και είναι τόσο αποδοτικό και αξιόπιστο, όσο ένας βενζινοκινητήρας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να λειτουργούν με υγραέριο και το ρεζερβουάρ βρίσκεται στο χώρο που σε άλλα αυτοκίνητα φιλοξενείται η ρεζέρβα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν κλέβει χώρο από το ρεζερβουάρ βενζίνης, αλλά ούτε και από το πορτμπαγκάζ. Τα μοντέλα υγραερίου διαθέτουν τις ίδιες εγγυήσεις, όπως κάθε άλλο όχημα στη γκάμα της μάρκας, με θερμικούς κινητήρες.

Dacia Jogger Extreme 2023

Ένα όχημα διπλού καυσίμου, βενζίνης και LPG, λειτουργεί εξίσου καλά και με τα δύο καύσιμα. Διαθέτει δύο ξεχωριστά ρεζερβουάρ, με το καθένα να χωρά περίπου 50 λίτρα, ανάλογα με το μοντέλο, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα απλό στη χρήση του: ο οδηγός μπορεί να αλλάξει χειροκίνητα από το ένα είδος καυσίμου στο άλλο και μετά να επιστρέψει στην πρώτη του επιλογή, ή το όχημα μπορεί να περάσει αυτόματα στη βενζίνη, όταν το ρεζερβουάρ υγραερίου είναι άδειο. Το σύστημα κίνησης ECO-G 100 επιτυγχάνει αυτονομία ρεκόρ που φτάνει και μέχρι τα 1.500 km, ανάλογα το μοντέλο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπενθυμίζουμε ότι τα μοντέλα με το εξελιγμένο σύστημα κίνησης «ECO-G 100» της Dacia είναι τα Sandero, Sandero Stepway, Jogger και νέο Duster.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ