Το εξαιρετικά δημοφιλές compact SUV της Toyota πέρασε στη δεύτερη γενιά του και σύντομα θα φιγουράρει στις εγχώριες αντιπροσωπείες της ιαπωνικής εταιρείας.
Η Toyota Ευρώπης παρουσίασε την περασμένη Δευτέρα την ολοκαίνουργια γενιά του δημοφιλέστερου SUV στην γκάμα της, του νέου της «Coupe High Rider» (C-HR).
Η δεύτερη γενιά του Toyota C-HR βασίζεται στην αναβαθμισμένη διαμορφώσιμη πλατφόρμα TNGA-C και η εμφάνισή της ακολουθεί την τελευταία σχεδιαστική φιλοσοφία της ιαπωνικής μάρκας.
BUY NOW
Το συνολικό αποτέλεσμα παραμένει σφηνοειδές και του χαρίζει ένα ακόμα πιο δυναμικό παρουσιαστικό, πράγμα που αποδεικνύει ότι η συγκεκριμένη σχεδιαστική αντίληψη για το μοντέλο αποδείχθηκε ότι άρεσε μέσω της εμπορικής του πορείας που διέγραψε, και μάλιστα πολύ.
Οι χώροι έχουν ευνοηθεί από το μεγαλύτερο μεταξόνιο και πλάτος, καθώς και τις διαφορετικές αναλογίες του 5θυρου αμαξώματος του νέου C-HR. Ταυτόχρονα όμως μειώθηκε ελαφρώς το μήκος του, ευνοώντας με αυτό τον τρόπο και την ευελιξία στα αστικά κέντρα.
Παρόμοια εξέλιξη έχει δεχθεί και το εσωτερικό που μπορεί να φιλοξενήσει πέντε ενήλικους. Η ψηφιακή αναβάθμιση αφορά το νέο σύστημα πολυμέσων με την υψηλής ευκρίνειας wide screen οθόνη των 12,3 ιντσών και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με τα εντυπωσιακά γραφικά.
Η γκάμα του νέου Toyota C-HR αποτελείται από υβριδικές εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός ή τους τέσσερις τροχούς και μία προσθιοκίνητη Plug-in Hybrid. Τα νέα πέμπτης γενιάς υβριδικά συστήματα κίνησης του C-HR προσφέρει βελτιωμένη απόδοση σε όλους τομείς, απαλλαγή από τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη κυκλοφορία στον Δακτύλιο.
Η βασική έκδοση εφοδιάζεται με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 1,8 λίτρων που αποδίδει 140 ίππους και ακολουθεί αυτή με τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό βενζίνης των 2,0 λίτρων και απόδοση 198 ίππους.
Για εκείνους που επιθυμούν το νέο τους υβριδικό Toyota C-HR να είναι τετρακίνητο, τότε ο συνδυασμός του δίλιτρου κινητήρα με έναν πρόσθετο ηλεκτροκινητήρα 41 ίππων στον πίσω άξονα, αποτελεί μονόδρομο. Και σε αυτή την περίπτωση, η ισχύς του υβριδικού συστήματος είναι 198 ίπποι.
Το νέο Toyota C-HR διατίθεται για πρώτη φορά στην ιστορία του και με επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης. Πρόκειται για ένα σύνολο που συνδυάζει τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 2λιτρων, μια αρκετά μεγαλύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου και έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνδυαστικά 223 ίππους.
Πέρα από τις δυνατές επιδόσεις που χαρίζει το PHEV σύστημα κίνησης (0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,4 δλ.), προσφέρει και ικανή ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τα 66 χιλιόμετρα και αναβαθμίζει το φιλικό προς το περιβάλλον προφίλ του.
Η διαδικασία των παραγγελιών για το νέο Toyota C-HR αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του Φθινοπώρου, ωστόσο, οι πρώτες παραδόσεις στην Ελλάδα θα πραγματοποιηθούν στα τέλη αυτού του έτους (δείτε εδώ τις τιμές του μοντέλου).