Το ανανεωμένο γαλλικό SUV διατίθεται και σε υβριδική έκδοση που προσφέρει την άνεση και την ησυχία των ηλεκτρικών μετακινήσεων, χωρίς το άγχος της φόρτισης.
Το Peugeot 2008, το δημοφιλές B-SUV που βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων, είναι διαθέσιμο και σε εκδόσεις Hybrid με ισχύ 136 ίππους, προσφέροντας σημαντικά οφέλη σε επίπεδο απόδοσης και οικονομίας.
Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης του 2008 δίνει την δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης για περισσότερο από το 50% των αστικών διαδρομών, εξασφαλίζοντας βελτιωμένη οικονομία καυσίμου έως και 20% και μείωση των εκπομπών CO2 έως και 26g/km σε σύγκριση με τον κινητήρα PureTech 130 EAT8.
BUY NOW
Ειδικότερα, η έκδοση Hybrid του 2008 φέρει νέο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων PureTech που λειτουργεί στον κύκλο Miller, διαθέτει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και συνδυάζεται με νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (e-DCS6).
Στα σωθικά του ειδικά εξελιγμένου κιβωτίου ταχυτήτων βρίσκουμε ένα ηλεκτρομοτέρ απόδοσης 28 ίππων και 55 Nm που μπορεί να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το 2008 (μπαταρία 0,9 kWh). Ταυτόχρονα, διαθέτει καδένα χρονισμού αντί για ιμάντα, αναβαθμίζοντας την αξιοπιστία.
Η μέγιστη απόδοση του νέου υβριδικού συστήματος κίνησης του Peugeot 2008 είναι 136 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ., και οι επιδόσεις που ανακοινώνει το εργοστάσιο αναφέρουν επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. και τελική ταχύτητα 206 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων, σύμφωνα πάντα με το πρωτόκολλο WLTP, έχουν οριστεί στα 4,9 λτ./100 χλμ. και 110 γρ./χλμ. CO2 αντίστοιχα.
Η νέα hybrid έκδοση κινητήρα του Peugeot 2008 συνδυάζεται με τρία επίπεδα εξοπλισμού, Active, Allure και GT, με το βασικό να είναι πλήρες χαρακτηριστικών άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας.
Παράλληλα, η νέα υβριδική έκδοση του Peugeot 2008 διαθέτει και ένα ιδιαίτερα προσεγμένο οικονομοτεχνικό προφίλ, μιας και η σύγχρονη τεχνολογία που φέρει εξασφαλίζει μηδενικά ετήσια τέλη κυκλοφορίας, ενώ μπορεί να εισέρχεται σε καθημερινή βάση στον Δακτύλιο.