Η γαλλική εταιρεία διαθέτει μία ιδιαίτερα ολοκληρωμένη γκάμα μοντέλων, με τα δημοφιλή και ολοκαίνουργια SUV της να καλύπτουν όλες τις ανάγκες μιας σύγχρονης οικογένειας.
Η Peugeot έχει φρεσκάρει καθολικά όλη την γκάμα της και τρεις από τις σημαντικότερες και νεότερες ελεύσεις σε αυτή, είναι τα τρία SUV της: τα 2008, 3008 και 5008. Ας τα δούμε αναλυτικότερα, ξεκινώντας από τη νεότερη άφιξη.
Η τρίτη γενιά του 5008 λανσάρεται αυτές τις ημέρες στη χώρα μας και η Peugeot, ακολουθώντας τις επιταγές της εποχής, έχει επενδύσει σημαντικά στην ηλεκτροκίνηση και το νέο SUV αποτελεί έναν από τους μπροστάρηδες αυτής της προσπάθειας. Βασισμένο στην πρωτοποριακή πλατφόρμα STLA Medium, το νέο μοντέλο είναι σχεδιασμένο για να φιλοξενεί μια ευρεία γκάμα ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης, προσφέροντας στους οδηγούς την ευελιξία να επιλέξουν την έκδοση που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους.
BUY NOW
Το νέο 5008 δεν εντυπωσιάζει μόνο εξωτερικά, αλλά και εσωτερικά με τις τεχνολογικές του καινοτομίες και την premium προσέγγιση. Ο κεντρικός πρωταγωνιστής είναι το Panoramic i-Cockpit, με την εντυπωσιακή οθόνη 21 ιντσών, το οποίο αποτελεί το επίκεντρο του εσωτερικού, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στον οδηγό, με τη συνολική αίσθηση να αναβαθμίζεται από τα ποιοτικά υλικά και την νέα σχεδίαση του ταμπλό.
Το νέο Peugeot 5008 ξεχωρίζει και για τις επιλογές του στο κομμάτι των κινητήριων συνόλων, ικανές να καλύψουν κάθε ανάγκη του οδηγού, προσφέροντας από ήπιες υβριδικές εκδόσεις έως αμιγώς ηλεκτρικές.
Η ήπια υβριδική έκδοση του μοντέλου εξοπλίζεται με τον 1.2 PureTech κινητήρα βενζίνης 136 ίππων, συνδυάζοντας την απόδοση ενός μοτέρ εσωτερικής καύσης με έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και 55 Nm ροπής. Η ενσωματωμένη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 0,9kWh, που φορτίζει κατά την οδήγηση, προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, ενώ σε αστικές συνθήκες, επιτρέπει στο νέο 5008 Hybrid να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των διαδρομών, μειώνοντας ακόμα περισσότερο τις εκπομπές ρύπων και αραιώνοντας τις επισκέψεις στο πρατήριο βενζίνης.
Για όσους αναζητούν ακόμα μεγαλύτερη οικονομία, η Plug-in Hybrid έκδοση (PHEV) αποτελεί την ιδανική επιλογή, αφού χρειάζεται μόλις 1,0 λτ. ανά 100 χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων παραμένουν κάτω από 23 γρ./χλμ. Εφοδιασμένη με υβριδικό σύστημα 2ης γενιάς, προσφέρει στον οδηγό εξαιρετική ηλεκτρική αυτονομία, αλλά και επιδόσεις χάρη στην άμεση εκτόνωση του ρεύματος. Το σύνολο αποτελείται από έναν 1.600άρη τούρμπο κινητήρα βενζίνης 150 ίππων, ένα ηλεκτρομοτέρ 125 ίππων και μια μπαταρία χωρητικότητας 21 kWh, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 195 ίππους.
Την ίδια στιγμή η καλύτερη διαχείριση της ενέργειας αυξάνει την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 82 χλμ., καθιστώντας το ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη, με τη φόρτισή του να διαρκεί λιγότερο από 3 ώρες χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή των 7,4 kW.
Μάλιστα χάρη στη προηγμένη μπαταρία, δεν επηρεάζεται ο χώρος των επιβατών και των αποσκευών, με τον τελευταίο να συνεχίζει να έχει χωρητικότητα 748 λίτρων στην 5θέσια διάταξη και 259 λτ. στην 7θέσια, ενώ ανέπαφο παραμένει και το ρεζερβουάρ καυσίμου των 60 λίτρων, απογειώνοντας τη συνολική αυτονομία του μοντέλου.
Στην κορυφή βρίσκουμε το E-5008, την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου, που προσφέρεται με τρία ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Στη βασική έκδοση διαθέτει εμπρός ηλεκτρομοτέρ 214 ίππων και μπαταρία 77 kWh, ενώ η μεσαία έκδοση προσφέρεται επίσης με εμπρός ηλεκτροκινήτηρα με αυξημένη όμως ισχύ στους 232 ίππους και μπαταρία 103 kWh, επιτυγχάνοντας αυτονομία έως και 668 χιλιόμετρα (WLTP). Τέλος, η κορυφαία έκδοση είναι τετρακίνητη (ένα ηλεκτρομοτέρ σε κάθε άξονα) με την συνδυαστική απόδοση να αγγίζει τους 320 ίππους και να συνεργάζεται με την μπαταρία των 77 kWh.
Από την άλλη, το νέο fastback SUV 3008 αναδεικνύεται για ακόμα μια φορά ως ένας εξαιρετικά ισχυρός παίκτης στην κατηγορία των SUV, προσφέροντας ταυτόχρονα κορυφαία απόδοση και οικονομία.
Βασισμένο στην πολυδιαμορφώσιμη πλατφόρμα STLA Medium που χτίστηκε και το μεγαλύτερο 5008, το νέο μοντέλο διαθέτει την ίδια γκάμα εκδόσεων εξηλεκτρισμένων συστημάτων κίνησης.
Αρωγός σε αυτή την ποικιλομορφία και τις σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει η νέα πλατφόρμα είναι η σφηνοειδής σχεδίαση του νέου 3008 με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,28 Cx, η οποία έχει μελετηθεί ώστε να βελτιώνει την αεροδυναμική και την αυτονομία όλων των εκδόσεων, προσδίδοντας μοναδική παρουσία στην κατηγορία.
Μοναδικής αισθητικής είναι και το εσωτερικό του νέου 3008, με κύριο highlight το Panoramic i-Cockpit με την widescreen 21 ιντσών και τα κορυφαίας ποιότητας υλικά. Παράλληλα, οι χώροι θα βολέψουν με μεγάλη άνεση έως και πέντε ενήλικους επιβάτες.
Όπως προαναφέραμε, η γκάμα κινητήρων είναι ίδια με του μεγαλύτερου 5008, με τις διαφορές να εντοπίζονται στις ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις και την αποδοτικότητα των Plug-in Hybrid και ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης.
Αναλυτικότερα, η Plug-in Hybrid έκδοση (PHEV) του νέου 3008 απαιτεί μόλις 0,9 λτ. ανά 100 χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων παραμένουν κάτω από 20γρ./χλμ. Η αυτονομία που εξασφαλίζει το μεγάλο πακέτο μπαταριών φτάνει τα 100 χλμ. και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ καυσίμου των 55 λίτρων, απογειώνει την συνολική αυτονομία του γαλλικού fastback SUV. Όσον αφορά το αμιγώς ηλεκτρικό E-3008, που διατίθεται στις ίδιες εκδόσεις με το 5008, η αυτονομία ακουμπά τα 680 χλμ., σύμφωνα πάντα με το πρωτόκολλο WLTP.
Το μικρότερο SUV της γκάμας, είναι το πρόσφατα φρεσκαρισμένο 2008. Το ανανεωμένο ξεχωρίζει από την φρεσκαρισμένη και πιο δυναμική εμφάνιση, τις νέες εξοπλιστικές επιλογές και φυσικά την ολοκληρωμένη γκάμα κινητήρων που περιλαμβάνει επιλογές που καταναλώνουν βενζίνη, με ή χωρίς υβριδική υποβοήθηση, ή ρεύμα.
Στο εσωτερικό έχουν αναβαθμιστεί οι ταπετσαρίες, ο πίνακας οργάνων του Peugeot i-Cockpit φέρει νέα σχεδίαση, στάνταρ υπάρχει σε όλα τα μοντέλα κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών, συναντούμε έναν νέο επιλογέα για το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ δεν λείπει και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός σε 8 διαφορετικές αποχρώσεις.
Η βασική έκδοση βενζίνης αφορά τον πολυβραβευμένο υπερτροφοδοτούμενο 1.2 PureTech που αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm. Συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Η κορυφαία έκδοση βενζίνης αφορά την ισχυρότερη εκδοχή του 1.2 PureTech που αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm, και προσφέρεται αποκλειστικά με το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων EAT.
Το δημοφιλές B-SUV που βρίσκεται στα ανώτερα στρώματα των πωλήσεων είναι διαθέσιμο και σε αυτόματες εκδόσεις Hybrid με ισχύ 136 ίππων, προσφέροντας στον οδηγό, σημαντικά οφέλη σε επίπεδο απόδοσης και οικονομίας.
Το υβριδικό σύστημα κίνησης του 2008 είναι το ίδιο με τα μεγαλύτερα αδερφάκια του, εξασφαλίζοντας βελτιωμένη οικονομία καυσίμου έως και 20% και μείωση των εκπομπών CO2 έως και 26g/χλμ.σε σύγκριση με τον κινητήρα PureTech 130 EAT8.
Τέλος, η ηλεκτρική έκδοση του νέου 2008, το E-2008, παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον γιατί πλέον φέρει νέο ισχυρότερο σύστημα κίνησης με μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία. Πιο συγκεκριμένα, το νέο E-2008 διαθέτει εμπρός ηλεκτρομοτέρ 156 ίππων και 260 Nm, και αποτελεί την ισχυρότερη έκδοση του μοντέλου.
Το νέο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του Peugeot E-2008 προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις στη γκάμα, με τη μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί μόλις 9,1 δλ., ενώ και η νέα συστοιχία μπαταριών των 54 kWh προσφέρει αυτονομία 406 χλμ. σε μικτό κύκλο. Σε αστικές συνθήκες κίνησης, φτάνει τα πολύ καλά 576 χλμ. (WLTP).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα SUV της Peugeot, μπορείτε να απευθυνθείτε στο επίσημο δίκτυο εμπόρων της γαλλικής εταιρείας ή στην ιστοσελίδα.