Το Renault Clio με το εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης αναδεικνύεται σε πρωταθλητή οικονομίας του σήμερα, αφού προσφέρει τις πλέον συμφέρουσες και αποδοτικές μετακινήσεις, την ώρα που η τιμή της βενζίνης και του diesel συνεχίζει να καλπάζει.
Η κοινωνική και οικονομική συγκυρία έχει φέρει αυξήσεις τιμών σε όλα τα αγαθά, συμπεριλαμβανομένων και των καυσίμων, αυξάνοντας κατακόρυφα το κόστος των καθημερινών μετακινήσεων.
Το μεγαλύτερο άλμα τιμής το έχουν πραγματοποιήσει η βενζίνη και το πετρέλαιο κίνησης, με την μέση τιμή στη χώρα μας να είναι τα 1,9 ευρώ/λτ. και 1,72 ευρώ/λτ. αντίστοιχα. Από την άλλη, το υγραέριο κίνησης (LPG) δεν έχει υποστεί αύξηση σε τέτοιο βαθμό, με αποτέλεσμα να έχει μέση τιμή κοντά στο 1 ευρώ/λτ (0,995 ευρώ). Η διαφορά τιμής μεταξύ του LPG και των κλασικών καυσίμων σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν έχει μεγαλώσει, γέρνοντας την ζυγαριά της επιλογής για το πιο οικονομικό καύσιμο ακόμα πιο πολύ προς την πλευρά του LPG.
BUY NOW
Το υγραέριο κίνησης (LPG) αποτελεί μία πολύ ισχυρή εναλλακτική απέναντι στα κλασικά καύσιμα, με την Renault να επενδύει σταθερά και με συνέπεια, για πάνω από μία 10ετία, σε αυτή την τεχνολογία.
Επιπλέον, η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault ανακοίνωσε νέα προωθητική ενέργεια για τα Clio διπλού καυσίμου (LPG), που κάνει δώρο το κυμαινόμενο τέλος ταξινόμησης του μοντέλου, για συνολικό όφελος έως και 2.200 ευρώ.
Πιο συγκεκριμένα, η νέα προωθητική ενέργεια για το Clio LPG μειώνει την αρχική τιμή του μοντέλου και την φέρνει χαμηλότερα από την έκδοση βενζίνης 1.0 TCe των 90 ίππων.
Η Renault έχει αναβαθμίσει την έκδοση διπλού καυσίμου του Clio με μικρές αλλαγές στο 1.000άρι TCe μοτέρ και στο χειροκίνητο κιβώτιο που έχει έξι σχέσεις. Ο συγκεκριμένος κινητήρας διπλού καυσίμου όταν καταναλώνει βενζίνη αποδίδει 91 ίππους και 160 Nm και όταν καίει υγραέριο η ισχύς φτάνει τους 100 ίππους και η ροπή τα 170 Nm.
Σύμφωνα με τη Renault, οι αλλαγές εξασφάλισαν καλύτερα χαρακτηριστικά απόδοσης για τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις, μιας και το εύρος απόδοσης έχει μεγαλώσει σε σχέση με το παρελθόν. Ακόμα, ο συγκεκριμένος 3κύλινδρος κινητήρας τούρμπο της Renault σχεδιάστηκε εξαρχής για να είναι συμβατός με το εργοστασιακό σύστημα υγραερίου, η λειτουργία του είναι αρκετά ραφιναρισμένη και δεν διαφοροποιεί την 5ετή εγγύηση των μηχανικών μερών ή την περιοδική συντήρηση του συνόλου. Άλλωστε, το μοντέλο καλύπτεται από 3ετή δωρεάν οδική βοήθεια, αλλά και με 6 μήνες δωρεάν ασφάλιση.
Ο κυριότερος λόγος όμως για την αγορά του αναβαθμισμένου Clio LPG είναι το χαμηλό κόστος μετακίνησης όταν καταναλώνει υγραέριο. Το αντίστοιχο ρεζερβουάρ βρίσκεται στη θέση της ρεζέρβας και χωράει 32 λτ., ενώ είναι κατασκευασμένο από ατσάλι υψηλής αντοχής και διαθέτει πολλές δικλείδες ασφαλείας (ειδικές βαλβίδες, βαθμός πλήρωσης 80% κ.ά.). Το ρεζερβουάρ βενζίνης έχει χωρητικότητα 39 λτ. Η μέση κατανάλωση είναι 5,4 λτ. βενζίνης/100 χλμ. και 6,9 λτ. LPG/100 χλμ, με τα δύο ρεζερβουάρ να δίνουν αθροιστική αυτονομία πάνω από 1.200 χλμ. Με την τιμή του LPG στα 0,995 ευρώ, το Clio καλύπτει 100 χλμ. με κάτι λιγότερο από 7 ευρώ, πράγμα που σημαίνει ότι το κάθε χλμ. διαδρομής κοστίζει λιγότερο από 7 λεπτά του ευρώ.
Ακόμα, το δίκτυο ανεφοδιασμού LPG είναι πυκνό, καθιστώντας ακόμα πιο δελεαστικό το μοντέλο στα μάτια και την τσέπη αυτού που θέτει ως προτεραιότητα το χαμηλό κόστος καυσίμου όπου κι αν βρίσκεται.
Η νέα προωθητική ενέργεια της Renault για το Clio LPG με δώρο το τέλος ταξινόμησης συνδυάζεται με δέσμευση τιμής για να είστε σίγουροι ότι η λιανική τιμή του μοντέλου που επιλέξατε και παραγγείλατε σήμερα θα είναι ίδια μέχρι τη στιγμή που θα το παραλάβετε.
Δείτε εδώ όλες τις πληροφορίες για το μοντέλο
Clio 1.0 TCe LPG 100 equilibre: 21.270 ευρώ*
Clio 1.0 TCe LPG 100 techno: 23.480 ευρώ*
*Οι τιμές είναι προτεινόμενες λιανικής και δεν περιλαμβάνουν το όφελος από την απουσία του τέλους ταξινόμησης (έως 2.200 ευρώ).